TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג מותירה על כנו דירוג של Aa1.il לאיתנות הפיננסית (IFS) של מגדל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") ומותירה על כנם דירוגים של Aa2.il(hyb) לכתבי ההתחייבות ה


פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי -קרדיט ויופוינט
המותג החדש אותו שהשיקה מצלאוי כולל 10 דירות ביניהן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים החל מכ- 2.87 מיליון שקל
חברת מצלאוי המקימה בקריית אונו את פרויקט אונו פריים השיקה בימים אלו את מותג דירות הפרימיום בפרויקט. המותג החדש כולל 10 דירות מיוחדות ביניהן 8 מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בני 4 ו-5 חדרים החל מהקומה ה-14. מחיר התחלתי לדירות הפרימיום החל מכ- 2.87 מיליון שקל.

שטחיהם של דירות הפרימיום נעים החל מ- 113 מ"ר ועד כ- 124 מ"ר והן כוללות מרפסת בשטח שנע בין 25 מ"ר ועד 45 מ"ר.

כמו כן החברה השיקה גם 2 דירות מיוחדות בנות 4 חדרים בקומות הראשונות בשטח של כ 105 מ"ר עם מרפסת בשטח שנע בין 16 מ"ר ועד 45 מ"ר.

מצלאוי מציינת בנוסף כי בימים אלו התקבל היתר בנייה להקמת 2 הבניינים האחרונים בפרויקט. הבניינים שייבנו יהיו בני 16 קומות ויכללו 146 יחידות דיור שיתווספו ל- 3 הבניינים שכבר הוקמו במסגרת הפרויקט. אכלוס שני הבניינים האחרונים בפרויקט צפוי ב 2022.

פרויקט אונו PRIME, המשכו של פרויקט אונו הירוקה, כולל 5 בניינים ו- 393 דירות על ציר לוי אשכול בעיר, בקטע בין כיכר הרוגי מלכות בבל ועד לקניון קריית אונו. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירי הדירות משתנים בהתאם למיקום הדירה וגודלה. הפרויקט כולל חניון תת קרקעי וסביבו שטחים ירוקים, אשר יוסיפו לשדרוגו של המתחם הוותיק.

לדבריו של סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי ובעלי החברה : "אנו גאים להשיק מותג חדש במסגרת פרויקט אונו פריים. דירות מיוחדות הוא מוצר מבוקש מאוד בעיקר בקרב משפרי דיור המבקשים דירה גדולה ומפנקת יותר. קרית אונו מבוקשת כעיר במרכז הארץ המציעה סביבת מגורים נהדרת למשפחות. קריית אונו הפכה למבוקשת מאוד ומושכת אליה קהלים מגבעתיים, רמת גן וקריית אונו עצמה. כמו בפרויקטים קודמים אנו צופים שגם לפרויקט זה יגיע קהל איכותי המבקש לעצמו דירה באזור מצוין עם חווית מגורים משודרגת".

מצלאוי הוקמה בשנת 1977 על ידי סמי וקלרה מצלאוי, בעלי החברה, וביססה את מעמדה כחברת נדל"ן וותיקה. לחברה ניסיון עשיר בפרויקטי פינוי בינוי רחבי היקף. פרויקט אונו פריים מהווה המשך של פרויקט אונו הירוקה - פרויקט פינוי הבינוי הראשון בישראל, אותו הובילה חברת מצלאוי, ובמסגרתו הוקמו ואוכלסו 513 משפחות על פני 11 בניינים. זהו הפרויקט ששינה את תדמית חברת מצלאוי והפך אותה למובילה וחלוצה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il