TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת האגטק הישראלית AgroScout תציג בכנס המחשוב הגדול בעולם Oracle Open World בסן פרנסיסקו


שימחה שור, מנכ"ל AgroScout
החברה פיתחה מערכת מבוססת ענן לזיהוי מוקדם של מזיקים ומחלות בגידולי שדה באמצעות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת

במהלך הופעתו בכנס, יסביר מנכ"ל החברה שימחה שור כיצד החברה ממנפת טכנולוגיות בענן אורקל כדי לייצר חדשנות * במשלחת הישראלית לכנס נציגי ארגונים ישראלים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים – כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ממגוון סקטורים במשק – בהם נציגים מאמדוקס, מלאנוקס, אורבוטק, קלטורה ועוד


הסטארטאפ הישראלי AgroScout זכה בהזדמנות להציג בכנס המחשוב הגדול בעולם, Oracle OpenWorld, אירוע הדגל של אורקל העולמית. בכנס, שייפתח ב-16 בספטמבר בסן פרנסיסקו, צפויים להשתתף מעל 60 אלף איש, רבים מהם ממאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל מרחבי העולם.
AgroScout פיתחה טכנולוגיה לזיהוי מוקדם של מזיקים ומחלות בגידולי שדה באמצעות טכנולוגיות AI (ראייה ממוחשבת) ורחפנים מסחריים. המשתמשים בתשתית הענן של אורקל, ובטכנולוגיות נוספות של אורקל בהן: מעבד גרפי GPU, בענן אורקל, שירות הקוברנטיס, ופונקציות נוספות.


במהלך הופעתו בכנס, יסביר מנכ"ל החברה שימחה שור כיצד החברה ממנפת טכנולוגיות בענן אורקל כדי לייצר חדשנות, בתחום שבו חקלאים מאבדים 20% עד 40% מהיבולים בגלל מחלות ומזיקים בשדה. החברה אוספת דאטה מרחפן מסחרי או קטן המוטס באופן אוטונומי מעל השדה, מעלה אותו לענן אורקל ומייצרת תובנות לביצוע לחוואים. המעבר לענן אורקל סייע לחברה להרחיב את מגוון הגידולים המטופלים ואת הנגישות למגדלים קטנים ובינוניים במקומות שונים בעולם.


AgroScout עברה לענן אורקל לאחר כמה פיילוטים (POCs) מוצלחים, בהם זיהתה יתרונות טכנולוגיים מהותיים וגם פערים ברמת המחיר. מדובר במעבר לסביבת ענן אחת, כאשר לפני כן עבדה אגרוסקאוט על מספר עננים, בהם של AWS.


אגרוסקאוט הינה סטארטאפ בתחום החקלאות המדייקת, אשר בין משקיעיה עד כה קבוצת Trendlines, רשות החדשנות ומשקיעים פרטים. המערכת שפיתחה אגרוסקאוט מאפשרת למגדלים מרחבי העולם לקבל תמונות מהשדות ולנתח אותן. מרבית התמונות של המערכת מצולמות ע"י רחפנים מסחריים קטנים, ולאחר מכן מתבצע זיהוי בעזרת התוכנה וטכנולוגיית Deep Learning על גבי המעבד הגרפי (GPU) בענן, כאשר החקלאי מקבל משוב בנוגע למחלות ומזיקים בשדה שלו.


זיהוי מוקדם וממוקד מאפשר למגדל לטייב את הטיפול ובכך להגדיל את היבול ולשפר את איכותו תוך שימוש יעיל יותר בחומרי הדברה. החברה נמצאת כיום בשלבי שיווק של המוצר הראשון בצפון אמריקה ובעיצומו של סבב גיוס. בנוסף, לאחרונה זכתה החברה בפרס תחרות סטארטאפים בתחום האגרו-טק של משרד החקלאות.


לדברי שימחה שור, מנכ"ל AgroScout, במסגרת תחילת השיווק והעבודה עם לקוחות ראשונים, אגרוסקאוט החליטה לשדרג את תשתית הענן שלה. "בחרנו בסביבת הענן של אורקל אותה מצאנו מתקדמת ביותר ועושה שימוש בכלים כגון, קוברנטיס, קונטיינרים ועוד. בבחירת התשתית עשינו שילוב של מכונות VM וכן מכונות Bare metal לאופטימיזציה של עלויות וביצועים. הענן של אורקל מאפשר את צמיחתנו הגלובלית ואת פיתוח המוצר". בימים אלו החברה משלימה סבב גיוס ומאפשרת גם לציבור הרחב להשתתף דרך הקמפיין גיוס המונים המתנהל ב- ExitValley.


לדברי אילן אהרנפלד, CTO, AgroScout: "התשתית של ענן אורקל מאפשרת לאגרוסקאוט לתת מענה אופטימלי ללקוחותיה תוך שמירה על עלויות מינימליות. בנוסף התשתית מאפשרת למפתחים שלנו לעבוד במתודולגיה של Continuous Integration/Continuous Delivery כאשר ביצוע Delivery מלא כולל שמירת גירסאות ודיווחי בעיות בתהליך. בנוסף, build של הקוד נעשה בלחיצת כפתור אחת בלבד ע"י המפתחים".


אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "כנס Oracle Open World הוא הזדמנות מצוינת עבור יזמים לפגוש לקוחות פוטנציאלים וגם להציג את סיפורם בפני קהל טכנולוגי מכל העולם. אני מודה ל-AgroScout על האמון בתשתית הענן של אורקל, נמשיך להיות מנוע לצמיחה של סטארטאפים מישראל".
כנס Oracle OpenWorld, הכנס השנתי של אורקל העולמית, יציג כמדי שנה את המתווה האסטרטגי של אורקל ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה, הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרה כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות אורקל.


המשלחת הישראלית לכנס, שבראשה עומד עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל, כוללת נציגים של ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים – כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ממגוון סקטורים במשק – בהם נציגים של חברת אחסון המידע אקסנהAxxana) ) שישתתפו בכנס, ונציגי חברת קלטורה שחתמה בשבוע שעבר על הסכם אסטרטגי עם אורקל במסגרתו תטמיע אורקל במוצריה את כלי הווידאו המתקדמים של קלטורה.


חברות נוספות שנציגיהן יגיעו לכנס: אמדוקס, AuraPlayer, Moovit, Outbrain, אורבוטק, Wix, Mellanox, Taboola, SCADAfence, הראל ביטוח, ויזה כאל, אלקטרה, KLA, , Analytical Factor , Infindat, רפאל, מלמ-שכר, Credorax, WhiteSource, יעל תוכנה, Kaltura, Root Networks, אמת מחשוב, InterServe-מקבוצת אמת מחשוב ואחרים.


אתר: https://agro-scout.com/
סרטון:  https://youtu.be/LiOa6gox_eA 
https://www.youtube.com/watch?v=seS3H6LRlSs



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il