TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנובו מציגה סדרת טאבלטים חדשים עם מאפייני הגנה לילדים


טאבלטים חדשים עם מאפייני הגנה לילדים
הדגשים בטאבלטים החדשים הם שילוב של זמינות עם עיצוב פרמיום

רגע לפני IFA מכריזה לנובו על תוספת חדשה למשפחת טאבלטי האנדרואיד שלה. Tab M7 ו-Tab M8 הם הדור השני לטאבלטים של לנובו המיועדים לשוק המיינסטרים. טאבלטים אלו, עם מסכי 7 ו-8 אינץ', כמו קודמיהם בסדרת ה-M, מציעים למשפחות עיצוב והנגשה ברמת הפרמיום המלווים במחיר זמין במיוחד. סדרת ה-M היא סדרת הביניים המהווה השלמה לסדרות טאבלטי ה-E וה-P שהושקו בשנה שעברה. סדרות אלו מעניקות ביחד מגוון רחב של אפשרויות לבחירה.

Lenovo Tab M8 החדש
הדגשים בטאבלטים החדשים הם שילוב של זמינות עם עיצוב פרמיום. מאפיינים תכליתיים מעניקים הרגשה של טאבלט המיועד לקצה העליון של השוק, לצד מחיר שאינו מכביד על הכיס. הפרופיל החלק, בעובי של עד 8.33 מ"מ, מוגן בכיסוי של גב מתכתי שעוטף מסביב ומעניק לטאבלט גימור פרמיום קשיח המודגש בזכות השימוש בשני צבעים מתכתיים עשירים: פלטינה כסופה ושוהם שחור. המסגרת המצומצמת מאפשרת כ-83% יחס מסך/לגוף, כך שהמשתמשים זוכים ליותר שטח מסך לשימוש.


נוצר כדי לשתף
בדומה לטאבלטים אחרים מבוססי אנדרואיד של לנובו, התכונות של סדרת ה-M ממצבות אותה כבחירה חכמה יותר כמכשיר לשימוש ביתי. הם מביאים את התכונות שמשפחות מודרניות צריכות מהטאבלטים שלהן - זמינות מבחינת מחיר, יכולת שיתוף וביצועים לטווח ארוך. Tab M7 ו-Tab M8 של לנובו נבנו כך שניתן יהיה להעביר אותם ממשתמש למשתמש. הם מאפשרים לכל אחד במשפחה להגדיר לעצמו פרופיל משתמש, כולל טפטים, אפליקציות ומה ששמור בשטח האחסון. זיהוי פנים מובנה מאפשר זיהוי מהיר של מי שמחזיק בטאבלט, וכניסה לחשבון שלו.

Lenovo Tab M8 עם Kid’s Mode 3.0
למשפחות עם ילדים יש אפשרות להפעיל את מצב הילדים המובנה, Kid's Mode 3.0 שהוא חשבון עצמאי המציע תכנים עשירים לילדים מתחת לגיל 12. כשילדים בגילאים אלו ייקחו ליד את הטאבלט, הם יועברו ישירות לחשבון הילדים שלהם, בו הם יפגשו ממשק ידידותי לילדים עם גישה למשחקים, אפליקציות מובנות, סרטונים, קבצי אודיו וספרים שמציעים תוכן חינוכי ב-44 שפות.


המערכת כוללת גם 'בקרת הורים' שמסייעת להגביל את זמן השימוש של הילדים, וגם מצב הגנה על העיניים המופעל באופן אוטומטי כדי להגן על העיניים הצעירות והרגישות. עם טכנולוגיות תאורה ותצוגה מיוחדות שתוכננו לסנן באופן יעיל את האור הכחול המקשה על העיניים, מסכי הטאבלטים שקיבלו את רישוי TÜV Rheinland כנוחים לעבודה ולהגנה על העיניים, בטוחים יותר לשימוש בידי ילדים ומבוגרים כאחד.


Tab M7 (דור 2) של לנובו: קומפקטי ונוח
Tab M7 של לנובו נועד לצורך גלישה מהירה וצפיה בווידאו והוא תוכנן מתוך מחשבה על נוחות שימוש וגודל. מסך ה-7 אינץ', המסגרת בעובי 8.25 מ"מ ומשקלו הקל (236 גרם) שולבו כדי שיהיה נוח לשאתו בדרכים, עם מספיק עוצמה כדי להחזיק מעמד 10 שעות של צפייה בווידאו על מסך ה-IPS החד שלו.

ה-Tab M7 של לנובו מגיע עם Android 9 Go Edition קלת המשקל עם 1 גיגה-בייט זיכרון עבודה, וזה אומר אפליקציות קלות יותר, יותר מקום אחסון היישר מהקופסה, וביצועים משופרים במידה רבה. כל הדגמים החדשים תחת המיתוג M7 ו-M8 מריצים את הגרסה האחרונה של אנדרואיד.


Tab M8 של לנובו: איכות תצוגה ואודיו
Tab M8 עדיין נייד מאוד כמו אחיו הקטן, אבל הוא מספק איכות קול ותצוגה גבוהים עם מסך IPS ברזולוציית HD או FHD ורמקולים מופנים קדימה התומכים ב-Dolby Audio ומביאים חוויה קולנועית היישר לביתכם. המעבד המהיר ורב העוצמה שלו, יחד עם עד 3 גיגה-בייט זיכרון עבודה, הופכים אותו לטאבלט שמציע ביצועים חזקים.


ה-Tab 8 HD מגיע עם מצלמה קדמית עם מיקוד קבוע וחיישן בגודל של 2 מגה-פיקסל ומצמה אחורית עם מיקוד קבוע בגודל 5 מגה-פיקסל, בעוד שה-Tab 8 FHD מציע מצלמת 5 מגה-פיקסל מקדימה ו-13 מגה-פיקסל מאחור מלווה במבזק. שני הדגמים יכולים לספק עד 12 שעות צפייה בתכני וידאו.


זמינות ומחירים
הטאבלט Tab M7 יהיה זמין החל מינואר 2020 במחיר התחלתי של 450 שח
הטאבלט Tab M8 בתצוגת HD יעלה החל מ-590 שח והדגם עם תצוגת FHD יעלה החל מ-690 שח. שניהם יהיו זמינים במרץ 2020

לתמונות ומפרטים - https://news.lenovo.com/press-kits/tech-life-2019/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il