TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודיעין מפרסמת את התוצאות הכספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה של 2019


מודיעין אנרגיה
במחצית הראשונה הופקו בנכסי הנפט של מודיעין 178 אלף חביות, והכנסות השותפות מההפקה הסתכמו ב-2.7 מיליון דולר

הרווח מהפקת הנפט הסתכם במחצית הראשונה של 2019 ב-1.4 מיליון דולר, וברבעון השני ב-0.8 מיליון דולר
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-850 אלף דולר
ברבעון השני, וכיסה את כל השקעות השותפות בנכסי הנפט

פעילות הקידוחים הצפויה במחצית השנייה של 2019:
בשבועות הקרובים יחל ביצוע קידוח אימות בפרוספקט Trinidad 7
בחודשים הקרובים מתוכנן להתבצע קידוח אקספלורציה בפרויקט Shideler
במהלך הרבעון הרביעי צפוי להתבצע קידוח נוסף בפרויקט Grapevine, במסגרת פיתוח השדה

שותפות חיפושי הנפט והגז מודיעין אנרגיה פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה של 2019. מצורף עדכון לגבי מצב הפעילות בפרויקטים השונים בהם פועלת השותפות.

פרויקט Grapevine
השותפות ביצעה שלושה קידוחים בפרויקט בהם הוכרזה תגלית מסחרית.
במהלך המחצית הראשונה של 2019 הופקו בפרויקט זה כ-104 אלף חביות משלוש בארות, ומחיר המכירה הממוצע לאורך תקופת ההפקה נאמד בכ-67 דולר לחבית.


הרווח הממוצע לחבית, לאחר הפחתת תמלוגים ועלויות הפקה, נאמד במחצית הראשונה של 2019 בכ-34 דולר לחבית, וסך הכל הרווח מהפקה במחצית הראשונה של 2019 בפרויקט זה הסתכם בכ-718 אלף דולר. ברבעון השני של 2019, הסתכם הרווח מהפקה בכ-392 אלף דולר.


מודיעין ושותפיה מתכננים לבצע קידוח נוסף במסגרת פיתוח הפרויקט במהלך הרבעון הרביעי של 2019.
אומדן משאבי הנפט בפרויקט Grapevine נאמד בכ-11.9 מיליון חביות נפט;
למודיעין החזקה של 22.3% מהזכויות בפרויקט זה.


פרויקט Mountainview
ברבעון השני של 2018 בוצע קידוח לפרוספקט Trinidad 7, והקידוח הוכרז כתגלית מסחרית. במחצית הראשונה של 2019 הופקו מקידוח זה כ-74 אלף חביות, ונמכרו במחיר ממוצע של כ-65 דולר לחבית. הרווח הממוצע לחבית, לאחר הפחתת תמלוגים ועלויות הפקה, נאמד במחצית הראשונה של השנה בכ-37 דולר לחבית, וסה"כ הסתכם הרווח מההפקה בכ-684 אלף דולר. ברבעון השני של 2019, הסתכם הרווח מההפקה בכ-292 אלף דולר.


מודיעין ושותפיה אישרו ביצוע קידוח אימות בפרוספקט זה, שצפוי להתחיל בשבועות הקרובים. למודיעין החזקה של 26% מהזכויות בפרוספקט Trinidad7.

התנודתיות בהכנסות הרבעוניות תלויה בקצב ההפקה היומי בכל באר ובמחיר המכירה. מחירי המכירה של הנפט באזור בו פועלת מודיעין גבוהים ב-8 עד 10 דולר לחבית ממחיר חבית WTI, בשל עודף ביקוש על היצע באזור זה. כך לדוגמא, בתחילת חודש אוגוסט מחיר חבית מסוג WTI עמד על כ-54 דולר לחבית, ומחיר חבית מסוג Buena Vista, הרלוונטי למכירות השותפות, עמד על כ-63 דולר לחבית.
פרויקט Cassini


ב-2018 בוצע קידוח ראשון בשטח הפרויקט, אשר הגיע לעומקו הסופי ונמצאו בו סימני פטרוליום משמעותיים שבעקבותיהם הוחלט על ביצוע מבחני הפקה.


מדובר בקידוח לא קונבנציונלי (בשונה מהקידוחיםTrinidad 7 ו-Grapevine), וקצב ההפקה שהושג עד כה נמוך מהקצב הנדרש על מנת להצדיק קידוח באר נוספת; יחד עם זאת, הנפט שמופק במסגרת מבחני ההפקה נמכר, וההפקה מהבאר עד למועד זה הייתה כלכלית. לאחרונה הוחלפה המשאבה בקידוח למשאבה בעלת הספק גבוה יותר על מנת להגדיל את קצב הפקת הנפט והגז. עם השלמת מבחני ההפקה במחצית השנייה של 2019, תתקבל החלטה האם ובאיזה אופן יימשך פיתוח הפרויקט.


למודיעין החזקה של 36.5% מהזכויות בפרויקט זה.


פרויקט Shideler
קידוח אקספלורציה ראשון בשטח הפרויקט מתוכנן להתבצע בחודשים הקרובים. דוח המשאבים הפרוספקטיביים לפרויקט מתייחס לחמש שכבות שונות המכילות במצטבר כ-35 מיליון חביות נפט (P50).
למודיעין החזקה של 37.5% מהזכויות בפרויקט זה.

אופציה לרכישת זכויות בפרויקטי נפט וגז בים הצפוני
בשבועות האחרונים חתמה מודיעין אנרגיה על הסכמי אופציה לרכישת זכויות בשני פרויקטים בים הצפוני, הנמצאים במים הכלכליים של דנמרק ואנגליה. פרויקטים אלו תואמים לאסטרטגיית הפעילות של השותפות, והמועד הקבוע למימוש האופציות הינו במועד שבו רמת הוודאות לגבי פיתוחם תעלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il