TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכפילים תדירות החל מקיץ 2020


טאפ אייר פורטוגל
TAP אייר פורטוגל תפעיל שתי טיסות יומיות בין תל אביב לליסבון

TAP אייר פורטוגל מוסיפה בקיץ 2020 טיסה יומית בין תל אביב לליסבון, ובכך מכפילה את מספר טיסותיה בין שתי הערים ל- 14 טיסות שבועיות. הודות לטיסה הנוספת תשופר משמעותית הקישוריות בליסבון, בהיקפה ובאיכותה, עבור טיסות המשך אל ומיעדים בצפון אמריקה, ברזיל ואפריקה.


כל הטיסות מתל אביב תופעלנה במטוס החדיש של איירבאס, A321 NEO LR, אשר כבר פועל בקו לתל אביב מתחילת אוגוסט 2019. הנוסעים בין תל אביב לליסבון ייהנו מנוחות מירבית הנהוגה בטיסות ארוכות טווח, ובכלל זה מושבי מיטה במחלקת העסקים, כסאות ארגונומיים ומרווחים במחלקת תיירים, מערכת בידור אישית מתקדמת וכן משירות ווי פיי המאפשר כמות הודעות בלתי מוגבלת, ללא עלות.


טווח הטיסה של המטוס ורמת השירות שהוא מאפשר לנוסעים, מהווים ערך מוסף חשוב לחברה. הודות למיקומה הגאוגרפי של פורטוגל בקצה המערבי של אירופה, טאפ אייר פורטוגל מפיקה מהמטוס את המירב ומפעילה באמצעותו טיסות טרנסאטלנטיות, ליעדים בחוף המזרחי של ארצות הברית וכן ליעדים בחוף הצפון-מזרחי של ברזיל.


בנוסף להכפלת הטיסות בקו לתל אביב, הודיעה טאפ גם על הגדלת פעילות ברשת הנתיבים מליסבון ליעדים בארצות הברית, הפופולריים עבור הנוסעים הישראליים. מספר הטיסות לניו יורק-קנדי יוכפל ויעמוד על שתי טיסות יומיות. בנוסף לטיסה היומית לניוארק, תפעיל טאפ 3 טיסות יומיות לניו יורק. מספר הטיסות למיאמי יעלה מ-7 ל-10 בשבוע, כאשר ליעדים וושינגטון ושיקגו תופעל טיסה יומית, במקום 5 טיסות שבועיות.


יעד אטרקטיבי נוסף לישראלים הוא מרוקו, שם מכפילה החברה את מספר הטיסות לקזבלנקה מטיסה יומית לשתיים ביום, במקביל להפעלת טיסה יומית למרקש ומספר טיסות בשבוע לפז ולטנג'יר. בנוסף תחל טאפ בהפעלת טיסות לסנטיאגו דה קומפוסטלה שבספרד, יעד קדוש לנצרות בו מבקרים צליינים רבים.
בשנתיים האחרונות הגדילה טאפ באופן משמעותי את מספר יעדיה ואת היצע המושבים. ב- 2018 חלה עלייה של 12% במספר המושבים וב-2019 עד כה, ב- 9.3% נוספים. מובטח כי בשנת 2020 מגמה זו תימשך.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il