TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד העבודה והרווחה מודיע: חזי שוורצמן נבחר לראש מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית בזרוע העבודה


חזי שוורצמן נבחר לראש מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית בזרוע העבודה
סנ"צ (בדימוס) חזי שוורצמן נבחר לתפקיד ראש מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית ומפקח עבודה ראשי בזרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה, לאחר ששר העבודה והרווחה חיים כץ אימץ (טרם התפטרותו) את המלצת ועדת האיתור

בראש הוועדה עמד מר מרדכי אלישע, הממונה על זרוע העבודה וחבריה היו: נציגת האקדמיה ד"ר שולי ברמלי-גרינברג מומחית בכלכלת בריאות מאוניברסיטת חיפה ונציג נציבות שירות המדינה, מר אילן רם – מנהל מינהל הסגל הבכיר ומ"מ ראש המדרשה הלאומית.


שוורצמן, מהנדס אזרחי בהכשרתו, מכהן כיום כמנהל אגף התנועה בעיריית תל אביב יפו ולו עבר עשיר כמנהל יחידות ביצוע מורכבות וגדולות. בתפקידו הקודם שימש כמנהל אגף תחבורה ופיתוח תשתיות בעיריית ירושלים, וכן כיהן כמהנדס אחזקה ראשי בחברת דרך הצפון.


כמו כן, שירת שוורצמן כסגן ניצב במשטרת ישראל בתפקידי מטה ופיקוד בשטח.
השכלתו הינה תואר ראשון ושני בהנדסה אזרחית מהטכניון.
שוורצמן יכנס לתפקיד ראש מינהל הבטיחות בחודש נובמבר 2019.

תהליך איתור ראש מינהל הבטיחות החל לאחר שהסתיימה העסקתו של ראש המינהל הקודם, מר ארז מימון, עם פנייה חריגה של משרד העבודה לנציבות שירות המדינה לצאת בתהליך האיתור למרות תקופת הבחירות, משום הדחיפות באיוש קבוע של משרה חיונית זו. היות שהתהליך נעשה בתקופת בחירות, המשרד קיבל אישור מיוחד מוועדת חריגים בנציבות שירות המדינה לקדם את המינוי הנ"ל.

מר מרדכי אלישע, הממונה על זרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה בירך: "אני מאחל הצלחה רבה לחזי שוורצמן שיכנס לתפקידו בקרוב, ובטוח כי יתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים שניצבים לפנינו בתחום הבטיחות ויחד עם כל עובדי מינהל הבטיחות ימשיך את שינוי העומק שבו התחלנו.


בשנה החולפת, הובלנו ביוזמת השר חיים כץ רפורמה משמעותית לטובת הגברת הבטיחות באתרי הבניה שכללה החמרה של מדיניות האכיפה וקידום שלל חוקים ותקנות כחלק מכך, תוך הוספת כח אדם נרחב למינהל הבטיחות. כמו כן אני מודה לאריק שמילוביץ', שהוביל את מינהל הבטיחות בתקופה האחרונה והצליח להטמיע את השינויים הארגוניים ואת המדיניות המחמירה של אפס סובלנות לרשלנות באתרי הבנייה.

מר חזי שוורצמן, ראש מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית הנכנס מסר: "אני שמח ומתרגש על המינוי לתפקיד וזו שליחות לאומית עבורי. אני מודה להנהלת המשרד על כך שניתנה לי ההזדמנות להוביל ולהשפיע בנושא בטיחות העובדים בישראל,בכל המגזרים ובכל תחומי העשייה של המשק הישראלי."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il