TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2019


רדקום
ההכנסות ברבעון השני של 2019 הסתכמו ב-8.5 מיליון דולר

רדקום נבחרה על ידי Rakuten Mobile להבטחת השירות ברשת הווירטואלית המלאה הראשונה בעולם
מזומנים ושווי מזומנים ופקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 58.6 מיליון דולר, ללא חוב
רדקום מעלה את תחזית ההכנסות ל-2019 לטווח של 30-33 מיליון דולר

חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ביום 30 ביוני, 2019.

"אנו מרוצים מהלקוח האסטרטגי החדש שלנו, Rakuten Mobile, ומההסכם הרב שנתי עליו חתמנו עם מפעיל חדשני זה ביפן. הסכם זה השפיע על ההכנסות שלנו ברבעון השני, ואנו שבעי רצון מההתקדמות שכבר הושגה בפרויקט זה, הראשון מסוגו", אמר מר ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום. " Rakutenבחרה ברדקום בשל המומחיות שלנו בוירטואליזציה של רשתות תקשורת (NFV), העבודה ושיתוף הפעולה שלנו עם AT&T והטכנולוגיה הווירטואלית המתקדמת שלנו. הבעת אמון משמעותית זו בטכנולוגיה שלנו מחזקת עוד יותר את מעמדנו כספק המוביל והמתקדם ביותר לפתרונות NFV להבטחת שירות עבור מפעילות תקשורת העוברות לשירותי NFV ומתכננות את פריסת רשתות 5G שלהן".

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון השני של 2019

הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון השני הסתכם ב-8.5 מיליון דולר, ירידה של 20% בהשוואה ל-10.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2018.

רווח (הפסד) נקי: ההפסד הנקי על בסיס GAAP בתקופה הסתכם ב- 0.9 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 0.8 מיליון דולר או 5 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2018.

רווח (הפסד) נקי על בסיס Non-GAAP: ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP בתקופה הסתכם ב- 0.4 מיליון דולר, או 3 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 1.4 מיליון דולר או 10 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2018.

מזומנים: נכון ליום 30 ביוני, 2019, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 58.6 מיליון דולר, ללא חוב.

פרטי שיחת הועידה:
הנהלת רדקום תקיים שיחת ועידה אינטראקטיבית היום, ה-12 באוגוסט 2019, בשעה 15:00 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות ותשיב לשאלות המשתתפים. על מנת להשתתף בשיחה יש לחייג 03-918-0609 כ-5 דקות לפני מועד השיחה.


אם נבצר מכם מלהשתתף בשיחת הועידה, הקלטת השיחה תהיה זמינה לשידור חוזר החל מה-13 באוגוסט 2019 באתר החברה בכתובת www.radcom.com.

אודות רדקום:
רדקום (נאסד"ק: RDCM) הינה ספקית מובילה בתחום פתרונות הבטחת שירות וניהול חוויית משתמש המותאמים ל-SDN / NFV עבור ספקי תקשורת. בעזרת מתן פתרון למעבר ל-NFV ו-5G, פתרונות רדקום, מבוססי הענן הכוללים את:RADCOM Service Assurance; RADCOM Network Insight RADCOM Network Visbility; מספקים ראיית רשת מקצה לקצה ותובנות לקוח בכל הרשתות הווירטואליות וההיברידיות וזאת כדי להבטיח איכות שירות מקסימלית ושביעות רצון הלקוחות. רדקום מתמחה בהבטחת שירות לרשתות הדור הבא בעלות קיבולת גבוהה הכוללות LTE, Advanced-LTE, 5G, IMS, SDN/NFV ועוד, באמצעות פתרון אוטומטי, חסכוני וזמין על פי דרישה. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.radcom.com, אשר אינו מהווה חלק מדיווח זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il