TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בינה מלאכותית זו כבר לא שאלה של מתי


נתן פרידחי סמנכל טלדור מערכות
בכירי המשק התארחו באירוע שכולו DATA, אותו אירחה חברת Libi מקבוצת טלדור, בשיתוף בכירים מ- IBM העולמית

 


את הארוע פתח נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, שהדגיש את ההזדמנויות העומדות בפני כל ארגון בשימוש בבינה מלאכותית בכלים טכנולוגיים זמינים ליישום.
סטיבן גרין, מנהל מכירות IBM באירופה, סיפר בהרצאתו כי ניתן לראות מגמה ברורה, חברות וארגונים מתחילים להבין לעומק את מגוון האפשרויות הקיימות, בהטמעת מערכות של בינה מלאכותית. סטיבן קרא לתחום ה-AI 'החשמל החדש' מבחינת גודל הערך שהוא נותן. עוד הוסיף כי: "בעזרת השימוש ב-Watson ניתן כיום לייצר בינה מלאכותית בכל פינה בארגון".


הרצאה מרתקת נוספת הועברה על ידי פיטר ד'הייר, Analytics Saas Technical
Lead ב - IBM Data & AI אירופה. פיטר העמיק בהרצאה והדגים את יכולות ה -AI של מערכת Cognos החדשה והמפתיעה, אשר עולה על יכולות מתחרותיה בשוק ומסוגלת למצוא הקשרים בין כמות גדולה של נתונים. פיטר הדגים את היכולת של המערכת להצביע על עובדים בסיכון לעזיבה, וסיפר כי ללא המערכת לא ניתן היה לצפות ולאבחן בעיות מתחת לפני השטח בארגון.


קארין פייק, Data Science & AI Business Partner Lead בIBM - אירופה גם התארחה באירוע וסיפרה כי: "IBM משקיעה אנרגיה רבה בעולם הבינה המלאכותית, זאת מתוך צורך אמיתי שהגיע מהשטח ומהבנה של הערך המוסף הנובע מטכנולוגיה זו ללקוחות ולמשתמשי הקצה".
צור חזן מנהל מכירות תחום תוכנה ב-IBM הציג Use Cases מעניינים שהושמו בישראל, ממגזרים שונים כגון פיננסי ובריאות וובתחומים מעניינים כגון HR, ייצור ועוד
לבסוף חתם את האירוע יוסי כהן,CTO של חברת 3Base מקבוצת טלדור ודיבר על הצמיחה האדירה בעולם הדאטה, האתגרים והפתרונות.

אודות ליבי טכנולוגיות תוכנה:
ליבי טכנולוגיות תוכנה מתמחה בהקמה ויישום מערכות AI ,BI במגוון כלים כגון- Cognos, Watson, , Planing Analytics, QlikSense,. ייעוץ בנושאי מחסני נתונים (DWH) , בינה עסקית (BI). ליבי טכנולוגיות תוכנה נותנת מענה אופטימאלי לצרכים העסקיים של לקוחותיה, זאת ע״י ייעוץ בשלב האפיון, פיתוח ויישום בשלב הביצוע, וליווי מקיף בשלב ההטמעה בארגון.


החברה מנהלת את מרכז התמיכה היחידי בישראל של IBM Cognos המספק תמיכה שוטפת בעברית למאות לקוחות, סיוע טלפוני, ובמידת הצורך גם הגעה לאתר, כל זאת תוך ניצול מקסימאלי של הידע וההתמחויות שנצברו בחברה במהלך השנים.

אודות טלדור:
קבוצת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית. טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.


כיצד באמת מפיקים תובנות מהדאטה שלנו, ואיך משתמשים במידע כדי לחסוך, להתייעל ולשרת טוב יותר את הלקוחות? כל השאלות החשובות הללו קיבלו מענה באירוע של חברת Libi Technologyמקבוצת מערכות של טלדור בשיתוף Arrow Israel ו- IBM

לפני מספר ימים נערך אירוע "Get smart with your DATA" שערכה Libi Technology מקבוצת טלדור, בשיתוף Arrow Israel ו- IBM, בו לקחו חלק עשרות נציגים ובכירים בארגונים הגדולים בארץ, ביניהם: בנק דיסקונט, בנק הפועלים, קופת חולים כללית, מגדל, סלקום, מנורה מבטחים, רכבת ישראל, כלל ביטוח ועוד.
האירוע נערך בגלריית האירועים Arco בתל אביב, וכלל ארוחת שף מיוחדת, והרצאות של בכירים מIBM- הישראלית והעולמית, ושל בכירי קבוצת טלדור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il