TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבגול מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של 2019


אבגול
בוחנת השקעה בקווי ייצור חדשים להאצת הצמיחה
חברת אבגול, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק בדים לא ארוגים (Nonwoven) עבור חיתולים לילדים ולמבוגרים, מוצרי היגיינה נשית ומגבונים, דיווחה אמש על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019.

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-101.5 מיליון דולר וה-underlying EBITDA הסתכם במהלך הרבעון השני של 2019 ב-14.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-14 מיליון דולר במהלך התקופה המקבילה אשתקד.

החברה בוחנת השקעה בקווי ייצור חדשים נוספים, בטריטוריות הצומחות במהירות בהן לאבגול פעילות קיימת ומוצלחת. כחלק מהשקעה אפשרית זו, החברה החליטה בשלב זה שלא לחלק דיבידנד. לכשתאושר ההשקעה, צפויים קווי ההשקעות החדשים להתחיל בפעילות ב-2021, ויהיו בעלי פוטנציאל לתרום לשורת ההכנסות ולצמיחה העתידית של החברה.

מנכ"ל החברה, שחר רחים:

במהלך הרבעון השני של 2019 נמשכה מגמת הצמיחה בכמות שנמכרה, עם גידול של 2% בהשוואה לרבעון השני של 2018. הגידול בכמות שנמכרה מקורו בעיקר בעלייה ביעילות התפעולית במפעלים החדשים בהודו ובדימונה, כמו גם המשך מגמת השיפור בייצור בארה"ב, אשר הגיע לשיא. לגידול זה תרומה חיובית לשורת הרווח, אשר קוזזה עם הירידה במחירי המכירה הממוצעים בהשוואה למחירי המכירה הממוצעים בתקופה המקבילה, בשל הנחות שניתנו וכחלק מההתמודדות עם היצע אשר אנו חווים בעיקר באסיה.

במבט קדימה, אבגול שואפת להמשיך את מגמת הצמיחה ולחזק את מעמדה בשוק באמצעות הרחבת כושר הייצור ובמענה לצמיחה הנמשכת בשוק ההיגיינה. השאיפה שלנו היא לבסס את הצמיחה על פיתוח מוצרי בדים לא ארוגים חדשניים אשר יהוו פתרון לתמורות המהירות החלות במגמות השוק ובהעדפות הצרכנים, מתוך חזון לשפר את איכות החיים. אבגול תמשיך ותתמקד בשוק ההיגיינה, אך תבחן שווקי נישה ותחומי פעילות מעניינים נוספים בתחום הבד הלא ארוג להם תהיה סינרגיה לפעילותנו הנוכחית.

במהלך הרבעון השני, לאור תזרים המזומנים החיובי והניהול היעיל של יתרות המזומנים, החברה החליטה לצמצם את היקפי ניכיון בגין הלקוחות אשר אינם הלקוחות העיקריים של החברה בכ-16.4 מיליון דולר, כאשר בתקופה המקבילה אשתקד היקף ניכיון יתרת לקוחות גדל בכ-4.1 מיליון דולר.

להודעת החברה במאיה: https://maya.tase.co.il/reports/details/1246566



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il