TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפליקציה שמקפיצה פרסומות שוברת שיאים ב-Google Play


ESET
משתמשים אשר הורידו אפליקציה לעריכת רקע לתמונות, מוצפים בפרסומות שתופסות את כל המסך
חוקרים של חברת אבטחת המידע ESET איתרו בחנות האפליקציות Google Play אפליקציית עריכת תמונות בשם "Backgroind Changer: Easy To Edit", אשר מיועדת לעריכת רקעים שונים לתמונות כשהיא כוללת גם אפליקציית פרסום חבויה (Adware) להצגת פרסומות.

אפליקציית הפרסום החבויה למעשה דוחפת פרסומות כך שיוצגו על גבי הסמארטפון. האפליקציה מאטה את המכשיר כאשר היא מקפיצה ללא הרף פרסומות ושולחת נתוני גלישה לחברות פרסום. לאפליקציה גם פוטנציאל להפוך לנוזקה זדונית אשר תפגע במכשיר ותגנוב מידע מהמשתמש באמצעות התקנת אפליקציות זדוניות או אפליקציות ריגול. האפליקציה למעשה מציגה פרסומות בלתי רצויות ובדרך כלל מופעלת על ידי משתמשים שהתכוונו בכלל להתקין אפליקציה לגיטימית אחרת וקיבלו ביחד איתה גם תוכנת פרסומות.

האפליקציה מתוארת בחנות הרשמית של גוגל כקלה לתפעול "כזו שאפילו ילד יכול לערוך בה תמונה" והורידו אותה כמות גדולה מאוד של משתמשים, למעלה מ-5,000,000 ברחבי העולם.

לאחר שהאפליקציה מותקנת על ידי המשתמש, היא מחביאה את האייקון ברקע וכך היא נחבאת בפני המשתמשים שמתקינים אותה. לאחר שפותחים את המכשיר מהנעילה, מוצגות פרסומות על גבי מסך מלא.

אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות ב ESET ישראל מוסר כי: "הבעיה העיקרית היא שאמנם אפליקציית הפרסום מיועדת "רק" לדחוף פרסומות מותאמות למשתמשים ולאסוף עליהם נתוני שימוש וגלישה על מנת למכור אותם לחברות פרסום, אבל הפרסומות הקופצות עלולות לכוון את המשתמשים לאתרים נגועים וזדוניים או להתקנה של אפליקציות זדוניות וכך להעמיד אותם בסיכון של גניבת מידע או נתונים פיננסיים."

כיצד תזהו כי מותקנת אצלכם אפליקציית פרסום בסמארטפון?

הדרך הנפוצה ביותר בה מזהים אפליקציות פרסום חבויות הן הופעה רבה של פרסומות קופצות ואפליקציות שהמשתמש אינו מכיר ועל גבי דפדפנים לא מזוהים שטרם נצפו.

למה כדאי לשים לב:

· פגיעה בביצועים של המכשיר

· שינויים בעמוד הבית של הדפדפן

· אתרים מוכרים שאינם מוצגים כראוי

· אפליקציות מותקנות ולא רצויות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il