TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשר דגים ודירה: 41% מרכישת הדירות החדשות נעשות בימי שישי


אירוע מכירות בשישי חברת שגראווי
רוני כהן, מנכ"ל אלדר: אם באמצע השבוע נכנסים בפרויקט ממוצע 3-4 מתעניינים ביום, באירועי מכירות ימי שישי מדובר על 30-40 איש

במשק שעובד חמישה ימים בשבוע, ימי שישי נחשבים לימי סידורים וקניות. מניתוח נתוני אלדר בכ- 90 פרויקטים ברחבי הארץ עולה כי 41% מהעסקאות או ההרשמות לדירות חדשות בשנה האחרונה התבצעו ביום שישי.

חברות הנדל"ן שזיהו את המגמה החלו להשקיע בימי שישי באירועים הכוללים בראנץ', שפים שמגיעים לבשל, הפנינג לילדים וכו'.

לדברי רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק "שעות העבודה בישראל נחשבות לארוכות בעולם המערבי. ביום יום הצרכן הישראלי רודף אחרי הקריירה ומסיים את יום העבודה בחמש-שש אחר הצהריים ואף מעבר לכך. היום הנוח ביותר עבורו להגיע למשרדי המכירות ולבחון לעומק את רכישת הדירה נעשה ביום שישי.


לדוגמא, באמצע השבוע נכנסים למשרד המכירות בממוצע 3-4 מתעניינים ביום, בימי שישי מדובר על 30-40 מתעניינים. לכן, מידי חודשיים-שלושה אנחנו עורכים בכל הפרויקטים שאנחנו משווקים אירוע מכירות ביום שישי ומתגברים את צוות המכירות. לאירוע הזה אנחנו מזמינים את כל מי שהתעניין בפרויקט".

כהן מוסיף כי "כמובן שתהליך המכירה ממשיך גם לאחר האירוע ביום שישי מכיוון שרכישת דירה זה הליך מורכב. עם זאת, חלק גדל והולך מכלל המכירות של הדירות החדשות נעשה בימי שישי או בעקבות אירוע מכירות שנערך בימי שישי".

כך לדוגמא, חברת שגראווי ייזום ובנייה הופכת בימי שישי האחרונים את משרד המכירות בקריית ים לטברנה יוונית עם מוזיקה, אוזו, בירות מאזטים ואנשי מכירות משקבלים את עשרות המתעניינים המגיעים לפרויקט.

לדברי נור שגראווי, סמנכ"ל המכירות בשגראווי ייזום "בפרויקט החדש שלו בקריית ים החלטנו לצאת מהקופסא. אחד מרוכשי הדירות יקבל את הדירה שלנו במתנה. לכן, לקראת ההגרלה אנחנו עורכים בימי שישי אירועי מכירות עם הרבה אוכל ומוזיקה ומאפשרים לרוכשים להתרשם מהפרויקט ומהאזור.


ביום שישי האחרון הגיעו לכאן מעל 100 איש. בחרנו ללכת דווקא על טרנה יוונין ולא עוד בראנץ מכיוון שהפרויקט נמצא כ-700 מטר מהים ורצינו לעשות פה סגנון אחר ולחשוב מחוץ לקופסא".

גם חברות אשדר, צמח המרמן ואזורים עורכות בימי שישי בראנץ' הכולל מאפים וגבינות. לאחרונה החברות דיווחו על מכירת 16 דירות תוך חודשיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il