TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הישג היסטורי להכשרת הישוב: האסיפה הכללית אישרה ברוב גדול את מתווה ההון החדש


של עופר נמרודי, מנכל הכשרת הישוב
החברה תוכל כעת לגייס הון, באמצעות הנפקת מניות ומכשירים הוניים אחרים, לראשונה מזה כ-30 שנה

המהלך משפר מהותית את הגמישות הפיננסית של הכשרת הישוב ותומך בקידום תכניות הפיתוח העסקי

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "זהו אירוע חשוב והיסטורי המביא עימו בשורה של ממש להכשרת הישוב, אשר לראשונה מזה עשרות שנים תוכל להגדיל ולחזק את בסיס ההון שלה ולשפר את יחסי המינוף. המהלך יתמוך בקידום תכניותיה העסקיות של הכשרת הישוב, שנמצאת כיום בתנופת פיתוח והתרחבות, תוך מיקוד הפעילות בתחומי הנדל"ן המניב והיזמי בישראל ובפולין".

חברת הכשרת הישוב מציינת היום הישג משמעותי, עם אישור האסיפה הכללית את מתווה ההון החדש, שיאפשר לה לגייס הון באמצעות הנפקת מניות וניירות ערך המירים, לאחר פרק זמן של כמעט 30 שנה, במהלכו, עקב הוראות חוק ניירות ערך, היתה מנועה מביצוע הנפקות הון כלשהן.

לאור התמיכה של למעלה מ- 92% מבעלי מניות המיעוט, בהם מרבית המשקיעים המוסדיים וחברת הייעוץ אנטרופי, המתווה החדש אושר על ידי האסיפה הכללית. לפי המתווה, תקצה הכשרת הישוב, תמורת הוויתור על זכויות ההצבעה העודפות, לחברת NLD שבבעלות יעקב נמרודי, 16.5 מיליון כתבי אופציה בלתי סחירים הניתנים למימוש למניות רגילות של החברה במהלך תקופה של 8 עד 15 שנים (משך התקופה תלוי באחוז ההחזקה המצטבר של בעלי השליטה), במחיר מימוש שישקף הנחה של 11% עד 14.8% על מחיר הממוצע של המניה בבורסה ב-14 הימים שייקדמו לכל אירוע של מימוש כתבי אופציה.

על פי תנאי העסקה, האופציות תיכנסנה לתוקף רק לאחר שהכשרת הישוב תבצע גיוס הון ראשון מן הציבור. לאחר מכן, מימוש כתבי אופציה יתאפשר אך ורק אם שיעור ההחזקות המצטבר של בעלי השליטה (המחזיקים כיום כ-67%) יירד מתחת ל-50.01%, ורק בכמות אשר תביא את ההחזקות חזרה ל-50.01% ממניות החברה, ולא מעבר לכך.


מלבד היותן של האופציות המוצעות ל- NLD תמורת הוויתור על השליטה האבסולוטית, בלתי סחירות ומוגבלות בזמן, מימושן כרוך בתנאים ומגבלות נוספים ובכך ש- NLD תזרים להכשרת הישוב מזומנים בהיקף ניכר, העשוי להגיע אף למאות מיליוני שקלים.

כעת, משאושר המתווה החדש, תוכל החברה, שעד כה מימנה את פעילותה ממקורותיה השוטפים ומגיוסי חוב, להנפיק מניות וניירות ערך המירים ובכך ליהנות ממספר יתרונות, ובהם: הרחבת הגמישות במקורות המימון, שיפור ביחסים הפיננסיים, חיזוק ההון העצמי והפחתה פוטנציאלית בעלויות המימון, ועליה פוטנציאלית בדירוג החוב. במקביל, הדבר תומך בקידום תכניות הפיתוח העסקי של החברה.

הכשרת הישוב הינה חברת נדל"ן הפועלת בישראל בתחום הנדל"ן המניב – קניונים ומרכזים מסחריים, משרדים ותעשייה, ובפולין בתחום הפארקים הלוגיסטיים. כמו כן, לחברה פעילות ייזום למגורים בפולין, והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il