TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון קיבלה הזמנות המשך בהודו בהיקף כולל של יותר מ-19 מיליון דולר


סרגון
סרגון מסייעת למפעילי התקשורת הגדולים בהודו להשיג כיסוי ארצי ועיבוי רשתות לשירותי 4G
סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי מפעילי התקשורת הגדולים בהודו ממשיכים להיסמך על פלטפורמת ה-IP-20 והשירותים המקצועיים של החברה להשגת כיסוי ארצי ועיבוי רשתות 4G. סרגון קיבלה הזמנות המשך בהיקף כולל של יותר מ-19 מיליון דולר כדי לענות על דרישות שוק שירותי הנתונים (Data) ההודי הצומח במהירות. אספקת הזמנות אלו תחל ברבעון השלישי, כשמרבית ההכנסות הקשורות בהזמנות אלו צפויות להיות מוכרות ברבעון השלישי. יתרת ההכנסות צפויה להיות מוכרת לפני תום 2019.

מפעילי התקשורת ההודים בדרג Tier-1 מתכוונים לספק כיסוי 4G וקיבולת רשת לשירותי נתונים בהיקף הגבוה ביותר, ולאפשר כיסוי של 100% מהאוכלוסייה. הם נדרשים לשותף בתחום התמסורת האלחוטית שיוכל לתמוך בפריסות רשת בהיקפים גבוהים במיוחד, כמו גם בהגדלה מתמשכת של קיבולת הרשת. פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון ושירותי turnkey לפריסת רשת התמסורת מפשטים את הרחבת ועיבוי הרשת ומאפשרים כיסוי ארצי ומלא של שירותי 4G בזמן הקצר ביותר למסחור (TTM), ותוך מיקסום פוטנציאל ההכנסות של המפעילים משירותי ה-4G.

פתרון התמסורת האלחוטית הקומפקטי (all-outdoor) של סרגון מאפשר פריסה מהירה מאד. פתרונות קטני מימדים אלו מאפשרים למפעילי התקשורת לחסוך בעלויות נדל"ן באתרים, להשיג אופטימיזציה בהשקעות בתשתית, לייצר חסכונות משמעותיים ב-CAPEX ו-OPEX, ולהבטיח סקלאביליות לטווח ארוך. עם הגידול בדרישה לקיבולת, פלטפורמת ה-IP-20 תומכת בהגדלת קיבולת הרשת באופן מהיר ופשוט, ללא הפרעה לשירות, הודות ליכולות הייחודיות שבטכנולוגיית ריבוי הליבות (multicore) המאפשרות למפעילי התקשורת לשדרג באופן מידי את קיבולת התמסורת ל-1 Gbps ואף מעבר לכך, ללא צורך בחומרה נוספת או בהגעה לאתרי התקשורת.

"לאורך חמש השנים האחרונות, סרגון תומכת בפריסה הנמרצת של רשתות 4G בהודו. הפתרונות שלנו פרוסים בפריסה ארצית, ומאפשרים למפעילי התקשורת בהודו לספק שירותי 4G מאד מהירים וחדשניים באמצעות קיבולת רשת גבוהה באופן מיוחד ובאמינות מוכחת. אנו נרגשים להמשיך ולתמוך במאמצים הנמשכים להרחבת ועיבוי הרשתות בהודו", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "במהלך המחצית השנייה של 2019 אנו מצפים לקבלת הזמנות נוספות, שהינן חלק מקבוצת ההזמנות שהתעכבו, לעומת ציפיותינו המקוריות. כל מפעילי התקשורת במדינה נערכים למכרזי ספקטרום לרכישת תדרי 5G, המתוכננים להתקיים בתחילת השנה הבאה, ואנו מאמינים כי ייתכן ותהיה לכך השפעה על תהליכי רכש, בנוסף על הגורמים האחרים שצוינו מוקדם יותר. כחלק ממאמציהם, אנו עובדים עם לקוחותינו כדי לבדל את הערך שהם יוכלו להציע על גבי רשתות 5G באמצעות אספקת חוויות משתמשים יוצאות דופן והגדלת הנאמנות מצד המנויים".
אודות סרגון:

סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם לפתח בצורה חלקה את הרשתות שלהם ל 5G, תוך הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור חמישי (5G) תוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג הגברת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il