TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרפיטי מקבוצת נייר חדרה השלימה את רכישת פעילות חברת גליל-און


נייר חדרה
מחזור ההכנסות השנתי של גרפיטי יגדל לכרבע מיליארד שקל

הרכישה תאפשר לגרפיטי להרחיב את מגוון מוצריה ובסיס לקוחותיה, ולנצל יתרונות לגודל לטובת סינרגיה תפעוליות, התייעלות ושיפור הרווחיות;

אתמול דיווחה נייר חדרה על השקעה של כ-200 מיליוני שקלים במעבר מייצור נייר כתיבה "לבן", לייצור גלילי נייר ממוחזרים לקרטון (נייר "חום")

נייר חדרה דיווחה היום כי השלימה את עסקת רכישת פעילות חברת גליל-און על ידי חברת הבת גרפיטי. מחזור ההכנסות המצרפי השנתי של שתי החברות, גרפיטי וגליל-און, צפוי כעת להסתכם בכרבע מיליארד שקל. גליל-און, שהחלה את פעילותה לפני כ- 40 שנה, היא חברה פרטית המתמחה בשיווק צרכי משרד וייצור גלילי נייר למיכון משרדי. גרפיטי משווקת צרכי משרד, בעיקר למגזר העסקי והשוק המוסדי ומפיצה, באופן בלעדי בישראל, מותגים בינלאומיים מובילים בתחום הציוד המשרדי.

רכישת פעילות גליל-און על-ידי גרפיטי צפויה להגדיל את בסיס הלקוחות של החברה, ולהרחיב את מגוון מוצריה. בנוסף, מיזוג הפעילויות יאפשר התייעלות, בעיקר בתהליכי הלוגיסטיקה והמכירות, ויגדיל את כושר התחרות של גרפיטי ממנו יוכלו ליהנות לקוחות שתי החברות שיקבלו סל מוצרים רחב ושירות יעיל. בנוסף, במסגרת ההיערכות לגידול בהיקף הסחר האלקטרוני בישראל, הוקמה פעילות Pack-Ly, המאפשרת מסחר באריזות קרטון בעיצוב אישי לשוק המקוון, תוך שימוש בציוד הדפסה דיגיטלית מתקדם.

רכישת פעילות גליל-און מצטרפת לשורת רכישות והשקעות שמבצעת הנהלת נייר חדרה, שנועדו לשפר את רווחיות החברה ולהבטיח את המשך הצמיחה בשנים הקרובות. אתמול דיווחה נייר חדרה על השקעה של כ-200 מיליוני שקלים במסגרת האצת האסטרטגיה למיקוד בתחום מוצרי האריזה, המחזור והנייר.

מנכ"ל גרפיטי, ארי עברון: "אנו שמחים על השלמת עסקת רכישת פעילות גליל-און, וערוכים לקליטתה. מיזוג פעילויות גרפיטי וגליל-און יאפשר התייעלות, בעיקר בתהליכי הלוגיסטיקה והמכירות, ויגדיל את כושר התחרות של גרפיטי, ממנו יוכלו ליהנות לקוחות שתי החברות שיקבלו סל מוצרים רחב ושירות יעיל. לפנינו תקופה מרתקת ומאתגרת המהווה גם הזדמנות צמיחה אישית לכל אחד ואחת מעובדי החברה הממוזגת".


מנכ"ל גליל-און, עמוס בר-און: "לאחר 40 שנות פעילות ולנוכח השינויים הגדולים החלים בשוק, בעיקר בתחומי השיווק והלוגיסטיקה, הגעתי למסקנה כי הגיעה העת להתרחב ולהתאים את גליל-און לתנאי השוק העתידיים. המיזוג עם גרפיטי מבטיח את המשך הדרך של פעילות גליל-און ועובדיה ומייצר הזדמנות להתפתחות וצמיחה עתידית".

אודות נייר חדרה:
נייר חדרה שבשליטת קרן פימי (כ- 60%), הינה החברה המובילה בארץ בתחום האריזה, מחזור ונייר. "אמניר", שבבעלותה המלאה של נייר חדרה, הינה החברה הגדולה בארץ בתחום איסוף, עיבוד ומחזור פסולת קרטון, נייר ופלסטיק. נייר חדרה הינה היצרן היחיד בישראל של גלילי נייר לקרטון וחברת הבת "כרמל", המייצרת ומשווקת אריזות קרטון גלי ואריזות למוצרי צריכה, נחשבת למובילה עולמית בתחום ההדפסה הדיגיטלית על גבי קרטון ואריזות. בנוסף, עוסקת נייר חדרה בייצור ושיווק ניירות כתיבה והדפסה ובשיווק צרכי משרד .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il