TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעסיקות ומעסיקים! מקצה תחרותי לקליטת עובדים בשכר גבוה באזורי עדיפות לאומית יוצא לדרך – הזדרזו להגיש בקשות!


משרד הכלכלה והתעשיה
הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה מפרסמת מקצה תחרותי בהיקף של כ-54 מיליוני ₪ לתימרוץ מעסיקים לקלוט עובדים נוספים בשכר גבוה באזורי עדיפות לאומית וירושלים. חידושים רבים במסלול ביחס למקצים קודמים!

לראשונה, חברות מענפי המו"פ בהנדסה ומדעי הטבע, ולא רק חברות תעשייתיות וחברות מתחום המחשבים, יוכלו להגיש בקשות במסגרת המסלול


מעסיקים אשר יתחייבו להעסיק משרתי מילואים פעילים, בעלי תעודת משרת מילואים פעיל, יזכו בניקוד נוסף במסגרת דרוג הבקשה

מסלול תעסוקה 4.18 של הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה נועד לעודד השקעות במשק של תעשיית העילית, לרבות תעשיית המו"פ והמחשבים תוך שימת דגש על העלאת שיעור הצמיחה באזורי עדיפות לאומית ועל עידוד יצירת משרות בשכר גבוה באזורים אלה.


המסלול מסייע למשקיעים/ות שמעוניינים/ות להקים, להרחיב או להעתיק את עסקיהם/ן לאזורי עדיפות לאומית או ירושלים. סיוע לחברות מענפים אלו באזורים אלה, בהעסקת עובדים בשכר גבוה, יוצר פעילות כלכלית המאפשרת לחברות להתפתח ומשפיע על המרקם הדמוגרפי באזור.


סכום הסיוע עבור כל עובד/ת הינו בממוצע 25% מעלות שכר העובד/ת ל-4 שנים
על החברות הניגשות למסלול זה להעסיק מינימום 15 משרות חדשות, כאשר ל-55% מהמשרות החדשות ישולם לפחות השכר הממוצע במשק (כ-11 אלפי ₪) בתוספת עלויות מעביד, ל-35% לפחות פי 1.5 מהשכר הממוצע ול-10% לפחות פי 2.5 מהשכר הממוצע.


היקף הסיוע לחברות הזוכות בכתב אישור במסלול זה, נע בין 3.5 מיליוני ₪ ל-36 מילוני ₪.
המועד האחרון להגשת בקשות: 22 בספטמבר 2019.

השנה, החליטה הרשות לערוך מספר חידושים מהותיים במסלול, במטרה להרחיב את פוטנציאל החברות שיכולות ליהנות ממנו:


לראשונה, חברות מענפי המו"פ בהנדסה ומדעי הטבע, ולא רק חברות תעשייתיות וחברות מתחום המחשבים, יוכלו להגיש בקשות במסגרת המסלול. מדובר על חברות מתחום המו"פ במדעי הטבע, הנדסה, מדעי הרפואה, ביוטכנולוגיה, מדעי החקלאות, מחקר קליני ועוד. במקרה של מרכזי מו"פ של חברת זרות, אלו יוכלו לגשת רק במידה וממוקמים ברשויות המרוחקות יותר ממרכז הארץ (אשכולות פריפריאליים 1-4).


נפתחה אפשרות להגשת בקשות במסגרת המסלול לסוגי תאגידים נוספים כגון, אגודות שיתופיות ושותפויות רשומות.


בעבר חברות נדרשו למחזור מכירות מינימלי של 25 מיליוני ₪, למעט חברות ברשויות פריפריאליות 1-4 בצפון אשר נדרשו למחזור מכירות מינימלי של 15 מיליוני ₪. כלל זה הוחל בהוראה החדשה על כלל הרשויות הפריפריאליות 1-4 בכלל אזורי עדיפות לאומית.


מתן תיעדוף לבקשות של חברות מענף הפוד-טק שעומדות בתנאי ההוראה מאזור קריית שמונה.
מעסיקים אשר יתחייבו להעסיק משרתי מילואים פעילים, בעלי תעודת משרת מילואים פעיל, יזכו בניקוד נוסף במסגרת דרוג הבקשה.

ד"ר נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות ציין כי: "מסלול שכר גבוה בפריפריה יוצר מציאות כלכלית המאפשרת לחברות שהוגדרו בתכנית לקלוט ולהשאיר עובדים בשכר גבוה. יש בכך השפעה כלכלית חברתית ודמוגרפית חשובה ביותר שכן היא נותנת דחיפה לקליטת עובדים איכותיים במקומות עבודה ההולמים את כישוריהם. עוד ציין כי מדובר בתוכנית אשר מופעלת לתקופת הסיוע הארוכה ביותר מכל תכניות הסיוע לתימרוץ מעסיקים לקלוט עובדים חדשים. לתכנית זו תהיה תועלת עצומה לעובדים בפרט ולחברה והתעשייה הישראלית ככלל."






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il