TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תהל מקבוצת קרדן אן.וי ממשיכה בהרחבת הפעילות בקזחסטן


תהל
זכתה בפרויקט השקיה שני בשוק הקזחי בהיקף של כ-165 מיליון שקל

מוני בוחניק, סמנכ"ל אירופה בתהל: "הזכייה במכרז הינה שלב נוסף במימוש האסטרטגיה של תהל להרחיב את פעילותה בשוק הקזחי בתחומי המים והחקלאות, כמו בפרויקט ההשקיה הראשון שבו זכתה תהל בקזחסטאן בחודש אפריל השנה, בהיקף של כ-83 מיליון שקל. מימוש הפרויקט והמומחיות של תהל בנושא, יאפשרו ללקוח חיסכון של כ- 60% מתצרוכת המים שלו במערכות ההשקיה לחקלאות"

קבוצת התשתיות תהל, מקבוצת קרדן אן.וי, ממשיכה להרחיב את פעילותה בקזחסטן: תהל, בשותפות עם חברה מקומית, זכתה בימים אלה במכרז של המשרד לאיכות הסביבה הקזחי לשדרוג והרחבה של מערכות ההשקיה והניקוז בקרבת מדבר Kyzylkum שבמחוז Turkestan, בהיקף של כ-165 מיליון שקל (כ- 47.6 מיליון דולר). חלקה של תהל בתמורה הוא כ-115 מיליון שקל (כ- 33 מיליון דולר).


הפרויקט, בשטח של כ-125 אלף דונם, צפוי להימשך כ- 26 חודשים, כשלאחר מכן תחל תקופת בדק בת 12 חודשים. מערכות ההשקיה והניקוז שישודרגו במסגרת הפרויקט צפויות לשרת אוכלוסייה חקלאית של כ- 12,000 איש.


הפרויקט יחל מיד עם קבלת מקדמה בהיקף של 10% מסך התמורה. יתרת התמורה תשולם לפי התקדמות הפרויקט. הפרויקט ימומן על ידי הבנק העולמי (30%) ומשרד האוצר של רפובליקת קזחסטן (70%).
קזחסטן היא המדינה התשיעית בגודלה בעולם מבחינת השטח הגיאוגרפי וממוקמת ברובה ביבשת אסיה וחלקה הקטן באירופה.


זהו הפרויקט השני של תהל בקזחסטן, לאחר שמוקדם יותר השנה זכתה במכרז של משרד החקלאות הקזחי לחידוש, שדרוג והרחבה של מערכות ההשקיה במחוז Makhtaaral , בהיקף של כ-83 מיליון שקל (כ-23 מיליון דולר).

מוני בוחניק, סמנכ"ל אירופה בקבוצת תהל, אמר: "הזכייה במכרז היא שלב נוסף במימוש האסטרטגיה של תהל להרחיב את פעילותה בשוק הקזחי בתחומי המים והחקלאות, כמו בפרויקט ההשקיה הראשון שבו זכתה תהל בקזחסטאן בחודש אפריל השנה בהיקף של 83 מיליון שקל, ממשלת קזחסטן הגדירה את הגדלת התוצר ממגזר החקלאות ושיפור תשתיות וההשקיה במדינה כאחד היעדים החשובים שלה, ופיתחה תוכנית רב-שנתית לשיקום ובנייה של מערכות השקיה בהיקף של 16 מיליון דונם, שהיא הגדולה ביותר במדינות חבר העמים בכ-20 השנים האחרונות.


מימוש הפרויקט והמומחיות של תהל בנושא, יאפשרו ללקוח חיסכון של כ- 60% מתצרוכת המים שלו במערכות ההשקיה לחקלאות, בהיקף של מיליוני קוב מים בשנה. בנוסף, כולל הפרויקט גם התקנה של מדי מים אלחוטיים חכמים שיבטיחו שימוש אחראי ויעיל במים ע"י החקלאים".


הכניסה לשוק הקזחי הינה שלב נוסף בהרחבת הנוכחות של תהל באסיה ובמדינות חבר העמים. בשנים האחרונות זכתה תהל בשורה של פרויקטים בהודו, ברוסיה ובמדינות חבר העמים לשעבר.


אודות תהל:


תהל, בניהולו של סער ברכה, שנבחרה זו השנה החמישית ע"י D&B כחברת ההנדסה הגדולה בישראל, היא חברה בת של חברת האחזקות קרדן אן וי, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת EURONEXT באמסטרדם. בשנים האחרונות, תחת ניהולו של ברכה, עברה תהל שינוי אסטרטגי ומבני, וכיום היא פועלת בארבעה תחומי ליבה – מים ושפכים, פיתוח חקלאי, גז טבעי וסביבה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il