TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל הראשונה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם תשלומים דרך אפליקציית PayBox


מגדל
לאחר שחתמה עם ביט מבית פועלים ו-Pay מבית לאומי משלימה מגדל הסכמים שם שלוש אפליקציות התשלום ובכך מאפשרת ללקוחותיה לבחור איך לקבל את כספם
מדובר בפעם הראשונה בה חברת ביטוח חותמת על שיתופי פעולה עם שלושת הבנקים המפעילים את האפליקציות, שנועדו לאפשר ללקוחות הפרטיים לבחור את הדרך בה יקבלו את כספם ולעשות זאת ביעילות, בקלות ובמהירות. כל שעליהם לעשות הוא לבחור את האפליקציה המתאימה להם, ולאשר את קבלת ההחזר מחברת הביטוח.

מדובר בהתייעלות משמעותית בהליך התשלומים ללקוח שעד כה היה מבוסס על העברות בנקאיות והמחאות. במגדל מסבירים כי על פי המודל, השימוש באפליקציות יחול עבור החזרים שהחברה נדרשת לבצע מול המבוטחים שלה, וכן כאמצעי תשלום לתביעות קטנות וחד־פעמיות.

בשלב הראשון יבוצע שימוש באפליקציות התשלום לטובת תשלומי תביעות בריאות ותביעות נסיעות חו"ל ובשלב השני מתכננים במגדל להרחיב את השירות גם לתחומים נוספים. על פי הערכות, מדובר בהחזרים ותשלומים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

תמי אוחנה-קול, מנהלת החטיבה הטכנולוגית במגדל, מסרה: מגדל מניחה במרכז העשייה שלה את טובת הלקוחות ונוחות השימוש שלו בשירותים שמעניקה לו מגדל במגוון ערוצים בחייו. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם אפליקציות התשלום יביא להתייעלות משמעותית בחוויית הלקוח".

מפייבוקס נמסר: "פייבוקס שמה לה כמטרה להפוך את תחום התשלומים לפשוט, קל ונוח יותר עבור הלקוח. כך עשינו בתחום איסוף הכסף הקבוצתי, כך עשינו ביכולת לטעון רב-קו וכך אנחנו עושים כעת בשיתוף הפעולה עם מגדל. לא בכדי כבר למעלה מ- 1.6 מיליון לקוחות בחרו לעשות שימוש באפליקציה ומאותו סיבה אנחנו משוכנעים שגם לקוחות מגדל יבחרו לקבל בה את הזיכויים מחברת הביטוח".

סער זכריש, מנהל אגף דיגיטל בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "שילוב הכוחות בין שני הגופים, המובילים כל אחד בתחומו, מגדל, חברה מובילה בתחום הביטוח וbit-, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, מייצר בשורה אמיתית ללקוחות מגדל בעולם חוויית הלקוח".

חנן פרידמן, ראש חטיבת אסטרטגיה, רגולציה וטרנספורמציה בלאומי: "למרות הקידמה המאפיינת את המערכת הפיננסית בישראל, בנושא התשלומים מדינת ישראל עדיין קצת נשרכת מאחור. הגיע הזמן שגם ישראלים ייהנו ממהפכת התשלומים, זו שכבר מתחוללת בעולם כולו. היתרונות הם רבים, אך המשמעותי מכולם הוא ההקלה על הלקוחות, כך שיוכלו לקבל תשלומי תביעות בנוחות ובפשטות - וללא ביורוקרטיה מיותרת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il