TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SQLABS חודרת לשוק הממשלתי


מאיה ורמוט. צילום- מרינה ברייל
עד 2020 תשיק 20 קורסים חדשים לכ- 500 עובדים במגזר הציבורי

SQLabs חודרת לשוק הממשלתי ומשיקה קורסים ייעודיים לעובדי מיקור חוץ.


הקורסים מוצעים במסגרת מכרז חשכ"ל, בנושאים טכנולוגים שונים ומגוונים- העונים על הצרכים המקצועיים השוטפים של העובדים המספקים שירותי מחשוב ופיתוח במשרדי הממשלה, כדוגמת קורסים בנושאים Angular 7, Machine Learning, Cyber, Big Data ניהול פרוייקטים, ניו מדיה, Data Analytics ומגוון קורסים נוספים.


הקורסים מתקיימים בבית ספר ההדרכה מבית SQLINK , ונותנים מענה של 40 ש"א לכל מקצוע נלמד.
עד היום הועברו כ- 60 קורסים בתחומי טכנולוגיה שונים והצפי לסוף שנת 2019, לפתיחה של כ-20 קורסים נוספים.

ההכשרות השונות עונות על הצורך העולה בשנים האחרונות בשוק העבודה מצד העובדים, אשר מבקשים ממקום העבודה לספק להם מענה אמיתי של התפתחות מקצועית. צורך זה הפך להיות אחד השיקולים המרכזיים בבחירת מקום עבודה.


לקורסים השונים המוצעים במסגרת SQLabs,מגיעים מרצים מהתעשייה, המספקים ידע עדכני בחידושים וחידוד רמת הידע וההתמחות הטכנלוגית בתחומים הנדרשים.

מאיה ורמוט, סמנכ"ל מגזר ציבורי בקבוצת SQLINK :
"עובדי מיקור החוץ המספקים שירותים במשרדי הממשלה השונים נדרשים לצאת להכשרות מקצועיות מדי שנה על מנת לשמר את הרלוונטיות המקצועית והעדכניות הטכנולוגית. מתוך צורך זה, הנ"ל הקמנו את בית הספר על מנת לספק לעובדי מיקור החוץ של החברה, לספקי המחשוב ולמשרדי הממשלה.הקורסים מותאים במיוחד לסביבת העבודה הממשלתית ומביאים את הידע ויכולות הלימוד לעובדים על מנת שאלה יישמרו הידע שרכשו במהלך העבודה השוטפת".

SQLABS הוקמה בשנת 2017 מתוך צורך והנחיות של המכרז המרכזי להעשרות מקצועיות לנותני השירותים במשרדי הממשלה השונים ע"י ספקי המחשוב במכרז, ע"מ לשמר ידע קיים ולרכוש ידע חדש בשוק הטכנולוגי המשתנה תכופות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il