TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Trax השלימה סבב גיוס של 100 מיליון דולר בהובלת HOPU Investments


מימין-יואל בר-אל ודרור פלדהיים-צילום יחצ
עד כה גייסה Trax למעלה מ- 350 מיליון דולר. החברה פועלת בלמעלה מ- 50 מדינות עם למעלה מ- 175 לקוחות

Trax הישראלית-סינגפורית, ספקית מובילה של פתרונות אנליטיקה וראייה ממוחשבת לענף הקמעונאות, הכריזה היום על סגירת סבב השקעה מוצלח של 100 מיליון דולר המהווה את סבב D. סבב הגיוס הובל על ידי HOPU Investments, אחת מחברות ניהול הנכסים המובילות באסיה, המתמקדת בעיקר בענף הצרכנות והטכנולוגיה.


Trax, אשר המטה שלה פועל מסינגפור, והיא בעלת מרכז פיתוח גדול בישראל, מחוללת מהפכה בענף הקמעונאות באמצעות פתרון המעניק ליצרניות מוצרי צריכה ורשתות קמעונאיות תמונת מצב אמיתית ואחידה של מדפי הרשתות הקמעונאיות. הפתרונות של Trax מסייעים למותגי ענק בעולם מוצרי הצריכה ולרשתות קמעונאות במדידה ואנליטיקה על ידי שילוב טכנולוגיות זיהוי תמונה מתקדמות שפיתחה החברה ו- Machine Learning עם פלטפורמת אינטרנט של הדברים (IoT) ההופכים את תמונות המדפים ברשתות הקמעונאיות לתובנות המאפשרות לקבל החלטות ולפעול ברמת החנות.


Trax אף התקשרה במספר פרוייקטי טרנספורמציה דיגיטלית המתרחשים ברשתות קמעונאיות בעולם, מתוך מטרה לספק מעקב מתמשך על מצב המדפים באמצעות מערכת הכוללת את התוכנה שפיתחה החברה ומצלמת IoT. Trax ציינה כי היא תנצל את סבב הגיוס על מנת לתמוך עוד יותר בהתרחבות הגלובלית של החברה ולהאיץ את שילוב פתרונותיה בענף הקמעונאות. בנוסף, ישמש סבב הגיוס להגדלת מרכז הפיתוח של החברה בתל-אביב ולגיוס מהנדסים, אנשי web, מוצר וחומרה מתוך מטרה להעמיק את פיתוח המוצרים הקיימים ולפתח מוצרים חדשים פורצי דרך.


באמצעות אסטרטגיית ההשקעות והרשת הנרחבת שלה, יצרה HOPU אקו-סיסטם המורכב מן החברות בהן השקיעה, בעיקר בתחום ה- AI (בינה מלאכותית) וטכנולוגיות מגוונות נוספות. אנו מצפים לעבוד עם HOPU ועם החברות הנמנות על פורטפוליו החברות בהן השקיעה, כמו גם עם חברות צרכנות וקמעונאות הנכללות ברשת שלה", אמר יואל בר-אל, מנכ"ל ומייסד משותף של Trax. "הזרמת ההון הזו מ- HOPU יאפשר לנו להאיץ את החדשנות שלנו ולסייע למאמצינו לספק חווית לקוח יוצאת מן הכלל".


"HOPU נרגשת לחבור ל- Trax, מובילה גלובלית המפתחת יישומים מסחרים המשלבים בינה מלאכותית בעולם הקמעונאות. Trax תהפוך לחשובה הרבה יותר ככל שיצרניות מוצרי הצריכה והרשתות הקמעונאות יגדילו את השימוש בנתונים אנליטיים לצורך קבלה החלטות בחנויות. הפתרונות של Trax הופכים באופן ברור למרכיב חיוני בקבלת החלטות ותהליכי הוצאה לפועל של החלטות בענף הקמעונאות" אמרה ז'קלין זאנג מ- HOPU.


דרור פלדהיים, מייסד וסמנכ"ל מסחרי ראשי של Trax, הוסיף: "Trax הקימה אקו-סיסטם המקושר בקשר הדוק עם ענף הקמעונאות ויצרני מוצרי הצריכה באמצעות שיתופי פעולה מגוונים. ההשקעה לה זכינו מ- HOPU תאיץ את דריסת הרגל שלנו בסין וברחבי העולם, ותמצב עוד יותר את הערכים המוספים שפתרונותינו מעניקים לענף הקמעונאות".


"אנו משוכנעים ש- Trax יכולה לגדול במהירות בזירת הקמעונאות בסין. שוק הקמעונאות בסין עובר תהליך דיגיטציה מהיר, הן בחנויות האון ליין והן בקונספטים חדשים של חנויות פיזיות. הרוב המכריע של חנויות פיזיות בסין נותר מאחור בתחום ניהול החנות, מגוון המוצרים ואופטימיזציה. הטכנולוגיה הגלובלית המובילה של Trax וניסיונה עם יצרניות מוצרי צריכה, יחד עם צוות הניהול היזמי של החברה, יאפשרו לחדור לתחום פנוי ועתיר הזדמנויות זה", אמר גונטר האם מ- HOPU.


עד כה גייסה Trax למעלה מ- 350 מיליון דולר. החברה פועלת בלמעלה מ- 50 מדינות עם למעלה מ- 175 לקוחות. החברה מחשיבה את Warburg Pincus כבעל המניות הגדול בחברה. בנוסף להם השקיעו בחברה Boyu Capital, Investec ו- GIC. J.P. Morgan ליוותה את החברה בסבב ההשקעה הנוכחי.


אודות Trax
Traxהיא ספקית מובילה של פתרונות ראייה ממוחשבת וכלי אנליטיקה לענף הקמעונאות. החברה נבחרה לאחרונה ברשימת Red Herring Top 100 Global ודורגה בין 25 החברות הצומחות במהירות ברשימת Technology Fast 500 של דלויט. החברה מאפשרת להכיר טוב יותר את תמונת המצב בחנויות ומספקת ללקוחות את היכולת למנף תובנות מקיפות באמצעות פתרונות לצפייה בסטטוס המדפים בחנות, כלי מדידה ושירותי אנליטיקה, במטרה להשיג הכנסות גבוהות יותר בכל נקודות המכירה. Trax פועלת בלמעלה מ- 50 מדינות. מטה Trax פועל מסינגפור והיא מחזיקה במשרדים ברחבי העולם ומרכז פיתוח מרכזי בישראל. למידע נוסף: www.traxretail.com


אודות HOPU Investments
HOPU היא חברת ניהול נכסים אלטרנטיביים מובילה באסיה עם משרדים בבייג'ינג, הונג קונג וסינגפור. החברה מתמחה בהשקעות המבוססות על ניתוח שוק מעמיק והרשת העסקית שלה. HOPU מתמקדת בחברות בתחום הצרכנות, הטכנולוגיה, שירותים פיננסים, לוגיסטיקה ונדל"ן. מאז הקמת החברה ב- 2008, HOPU ניהלה למעלה מ- 10 מיליארד דולר ללקוחות מוסדיים. HOPU מבדלת את עצמה מקרנות אחרות וממצבת את עצמה כספקית פתרונות עם תובנות עמוקות ומשאבים בסין וברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il