TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת חברת באטמ תקשורת פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לרגל הרישום הכפול


בתמונה מימין לשמאל: רו"ח מוטי נגר, סמנכ"ל כספים באטמ; ד"ר צבי מרום, מייסד ומנכ"ל באטמ; פרופ' ורדה שלו, דירקטורית באטמ; ד"ר גדעון שטיאט, יו"ר הדירקטוריון באטמ וחני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.
החברה צפויה להצטרף למדדי הבורסה בראשם מדד ת"א- 90, ת"א-125, SME-150 ות"א-טק-עילית, בתחילת ספטמבר

הבוקר (15.7.19) פתחה הנהלת חברת באטמ תקשורת את המסחר לרגל הרישום הכפול שלה בבורסה.
החברה פועלת באמצעות 2 חטיבות בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה.


באטמ מצטרפת ל- 55 החברות הדואליות הנסחרות כיום בבורסה, בשווי כולל של כ- 265 מיליארד שקל. המניות הדואליות מהוות כ- 35% משווי השוק, ומחזור המסחר היומי הממוצע בהן מהווה כ- 29% ממחזור המסחר בבורסה.


החברה צפויה להצטרף למדדי הבורסה בראשם מדד ת"א- 90, ת"א-125, SME-150 ות"א-טק-עילית, בתחילת ספטמבר.

ד"ר צבי מרום, מייסד ומנכ"ל באטמ: "אני שמח לפתוח את המסחר הבוקר בתל אביב, לאחר ביצוע רישום כפול בבורסה. רצינו לאפשר למשקיעים הישראליים נגישות אל סיפור הצמיחה של החברה, בין אם הם משקיעים ותיקים, משקיעים חדשים או משקיעים פוטנציאלים. אנחנו חברה ישראלית, עם פעילות ענפה בישראל ובכוונתנו לפתח כאן תעשייה באמצעות חדשנות ההופכת מדע לטכנולוגיה.


הצוותים שלנו בישראל וברחבי העולם ממשיכים להוביל חדשנות ברמה בינלאומית, עם מוצרים המבוססים על טכנולוגיות פורצות דרך, פרי פיתוחנו. אנו פועלים להמשיך בצמיחה אותה הצגנו בשנים האחרונות במטרה לייצר ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו".

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה:" חברת באטמ נסחרה בבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול כבר בשנת 2012 ונמחקה מהבורסה בתל אביב 3 שנים לאחר מכן בגלל קשיים בהעברת וסליקת המניות בין ת"א ללונדון. בעת המחיקה, שווי השוק שלה היה כ- 370 מיליון שקל.


כיום, 5 שנים לאחר שנסחרה רק בלונדון, היא חוזרת הביתה. הבורסה השלימה לפני יותר משנה את פתיחת החשבון במסלקה האירופאית יורוקליר, המאפשר סליקה מהירה בין ת"א ולונדון – מה שאפשר לבאטמ לחזור להיסחר בת"א, כאשר שווי השוק שלה כיום הוא יותר מפי 2 מהמועד בו נמחקה ועומד על כ- 816 מיליון שקל. אני מאחלת לחברה המשך הצלחה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il