TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שוק ההון המקומי מביע שוב אמון במגוריט ישראל


מגוריט ישראל
גייסה אג"ח להמרה בהיקף של כ-139 מיליון ₪ בריבית של כ-1%

ארז רוזנבוך, יו״ר קרן מגוריט: מדובר בהישג מרשים שבא לידי ביטוי בביקושים נאים לאג"ח בהשתתפות מספר רב של משקיעים מוסדיים מהשורה הראשונה ובריבית בשיעור של כ-1% לאג״ח.

קרן הריט למגורים מדווחת על גיוס אגרות חוב להמרה בסך כולל של כ-139.5 מיליון ש״ח במחיר המגלם שיעור ריבית לציבור של כ-1% צמוד מדד. להנפקה נרשם ביקוש ער של כ-360 מיליון ש״ח במכרז המוסדי וביקוש גבוה מאוד של כ-23.5 מיליון ש״ח במסגרת המכרז הציבורי.

בין המשקיעים הרבים שהשתתפו בגיוס האג"ח בעלות מח"מ של 4.7 שנים, נמנים גופי חסכון והשקעות מהמובילים בשוק ההון הישראלי ובהם הפניקס, ילין לפידות, הלמן אלדובי , אי.בי.אי. קרנות נאמנות וניהול תיקים והראל קרנות נאמנות, בעוד הזמנות של משקיעים מוסדיים רבים אחרים, שביקשו לרכוש אגרות חוב, לא נענו במסגרת המכרז.

מדובר על ריבית נמוכה במיוחד לסדרת האג״ח החדשה , בדומה לרמת הריבית של סדרת האג"ח הקודמת אותה הנפיקה החברה והנסחרת כיום בבורסה. ריביות אלו מגלמות את הערכת שוק ההון בדרכה של הקרן ובמודל העסקי שלה ומעידות על הביטחון הרב בנכסיה ובפעילותה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל.

נזכיר כי רק לאחרונה הגדילה הקרן את הונה העצמי באמצעות גיוסי הון ממוסדיים וביניהם פסגות, ילין לפידות, חברת הביטוח שירביט והראל קרנות נאמנות בסך של כ 32.5 מיליון ש״ח וכן באמצעות הנפקת מניותיה כחלק מהתמורה אותה היא משלמת בעסקאות אותן היא מבצעת להגדלת נכסיה. דוגמה לכך באה לידי ביטוי במו״מ עליו דיווחה החברה לרכישת 56 יחידות דיור בפתח תקוה בתמורה ל-130 מיליון ש״ח כאשר 15 מיליון ש״ח מתוכם ישולמו באמצעות הנפקת מניות מגוריט.


אם תושלם רכישת הדירות הנ"ל גיוס החוב הטרי עשוי להיות מיועד למימון עסקה זו ולעסקאות לרכישת דירות נוספות, הן דירות מניבות והן דירות בהליכי תכנון ובניה, המיועדות להשכרה ארוכת טווח באזורי ביקוש.

נכון להיום מצבת נכסיה של החברה עומדת על כ-760 דירות מתוכן כ-250 יח״ד כבר מניבות בפרויקטים בירושלים, תל אביב, גבעת שמואל, רמת גן, רמלה והרצליה. באשר לאלה, דיווחה החברה לאחרונה, על השלמת השכרת כל הדירות בפרויקט הרצליה הילס ועל השכרת 66 דירות בפרויקט החברה בשכונת נווה דוד רמלה הכולל 84 יחידות, אותו החלה לאכלס אך לפני כשלושה חודשים בלבד.


בנוסף, מקדמת מגוריט בשיתוף עם קבוצת מנרב ארבעה פרויקטים יזמיים במסגרת מכרזי "דירה להשכיר" להקמת כ-500 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך בירושלים, חולון, ראשון לציון ובאר יעקב.

ארז רוזנבוך, יו״ר קרן מגוריט: מדובר בהישג מרשים שבא לידי ביטוי בביקושים נאים לאג"ח בהשתתפות מספר רב של משקיעים מוסדיים מהשורה הראשונה ובריבית בשיעור של כ-1% לאג״ח. הריבית הנמוכה מגלמת את הסיכון הנמוך שהגופים המוסדיים והציבור רואים באגרות החוב שהנפקנו, זאת לצד הביקוש המרשים שנרשם ומשקף את אמון הגופים המוסדיים והציבור בקרן, בנכסיה ובפוטנציאל העסקי שלה״.

מתי דב מנכ״ל החברה: ״פתרון שכירות ארוכת הטווח אותו אנו מובילים מקבל את אמון השוק והציבור הן בביקוש למוצר הסופי, חוויית המגורים אותה אנו מעניקים לשוכר והן למוצר הפיננסי, ני״ע של החברה. במקביל לפועלנו אנו מקווים כי גם הרגולטור יכיר בחשיבות הנושא ויתיר הקלות בתחום אשר יאפשרו את המשך הנגשת שכירות ארוכת הטווח לציבור והרחבתה למימדים משמעותיים החיוניים לשיפור מצב השוכרים בשוק״



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il