TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הוכרזו "אלופי הבדיקות של ישראל", בתחרות הבדיקות הישראלית - ISTC


הזוכים במקום הראשן התחרות - קובי צם מחברת תן ביס וסיגל שעשוע מחברת חשבונית ירוקה
הגמר התקיים במסגרת כנס הבדיקות השנתי QAGeekWeek 2019 שנערך על ידי ג'ון ברייס הדרכה
גמר תחרות הבדיקות הישראלית - ISTC נערך לאחרונה בפעם השלישית על ידי ITCB® - העמותה הישראלית להסמכת בודקים, בשיתוף עם ג'ון ברייס הדרכה – זרוע ההדרכה של חברת מטריקס, מטריקס בדיקות ואוטומציה ובחסות נוספת של Testing Days Agile ו- Inflectra . באירוע הענקת הפרסים הוכרזו "אלופי הבדיקות של ישראל".

בחודש אפריל התקיים שלב המוקדמות שבו השתתפו 17 קבוצות. הגמר נערך במסגרת כנס
QA Geek Week 2019 אשר ערכה ג'ון ברייס הדרכה בשיתוף מטריקס בדיקות ואוטומציה - matrix Testing & Automation.
בשלב הגמר השתתפו 8 מתחרים, בהם הבודקים הטובים ביותר, אשר הגיעו למקומות הראשונים במוקדמות.

התחרות מיועדת לבודקים מנוסים וגם לאלו החדשים בתחום, המשוגעים לדבר, אשר אוהבים אתגרים ונהנים לבצע בדיקות. במסגרת התחרות התבקשו המתמודדים לבדוק מוצרים של חברות Gamitee ו-HomeDiet בתנאים קיצוניים ובזמן מוגבל.

במהלך התחרות נדרשים המשתתפים לזהות באגים, לדווח עליהם באופן ברור המאפשר תיקון, לערוך בדיקות לא פונקציונליות לפי הצורך ולסיום גם להגיש דו"ח סיכום מצב המוצר אשר יהווה ערך נוסף לחברת המוצר מבחינת שחרור הגרסה.

צוות השופטים כלל מנהלי בדיקות בכירים המייצגים את חברות ה-IT וההייטק המובילות בישראל.

במקום ראשון זכו: קובי צם מחברת תן ביס וסיגל שעשוע מחברת חשבונית ירוקה
במקום השני זכו: מיכל ראמי וניצן שוקר מחברת Mmuze
במקום השלישי זכו: סופי דנילוב ואיתמר משה מחברת Puzzle Projects
.
מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "שמחנו להוביל יחד עם עמותתITCB® את תחרות הבדיקות הישראלית זו השנה השלישית ברציפות. התחרות מהווה את אתגר הבדיקות האולטימטיבי, המעודד מצוינות, התמדה ודבקות במטרה. הצוותים מצאו סה"כ כ-340 תקלות בסבב המוקדמות וכ-70 תקלות בסבב הגמר. חברות Gamitee ו-HomeDiet שאת מוצריהן בדקו המתמודדים, הביעו שביעות רצון רבה מהרמה המקצועית של הבודקים ומהערך שקיבלו מהתחרות. אני בטוח שהתחרות היתה חווייתית עבור המשתתפים, מאחר וזוהי הזדמנות יחידה מסוגה עבורם לבחון את כישורי הבדיקה שלהם בתנאים קיצוניים ומאתגרים במיוחד".

ירון צוברי, דירקטור ויועץ בכיר לאיכות ובדיקות בסימנס ונשיא ITCB: "תחרות הבדיקות היא יוזמה שצמחה מתוך הקהילה ולטובת עידוד, הנעה והנאה של הקהילה. זו השנה השלישית ברציפות שהתחרות מתקיימת ונראה כי היא הופכת למסורת. אני מקווה לראות נרשמים נוספים בשנים הקרובות, ובאותה הנשימה אני מודה לאלו שנרשמו, לאלו שהשתתפו ולזוכים - על התעוזה והנחישות להתחרות; אני מודה למנהלת התחרות הגב' אנה לוקובסקי על הנחישות ולקיחת האחריות בניהול התחרות באופן מקצועי ויוצא מן הכלל! וכמובן לשותפינו הנאמנים לדרך ולחברות שהעמידו את מוצריהן לבדיקה במסגרת התחרות. כחבר בצוות השופטים ניתן לראות את הפוטנציאל שקיים ואת החשיבות שבחשיפת הדור הצעיר לידע וכלים היכולים למנף את פוטנציאל הקיים.

פרסים יקרי ערך הוענקו לזוכים: הפרס הראשון בחסות ITCB - טיסה, מלון והשתתפות בכנס ATD 2019 שיתקיים בפוטסדאם, גרמניה בנובמבר השנה. שמות הזוכים יפורסמו במגזין 'עולם הבדיקות', באתר ITCB וברשתות החברתיות. הפרס השני - קורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה + טאבלט מתנה והפרס השלישי - קורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il