TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'וגאנו גייסה 23 מיליון דולר בהובלת ויולה צמיחה


ערן בן שמואל, מייסד-שותף ומנכ"ל, ג'וגאנו
פתרון ה "Digital World" של ג'וגאנו מאפשר הקמת תשתית לעיר חכמה ובטוחה, פתרונות למתחמים מסחריים מתקדמים ולמוסדות ציבור

פתרון ה "Digital World" של ג'וגאנו משלב טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי מערכות תאורת LED בריאה, תקשורת אלחוטית ותשתית לשילוב בינה מלאכותית – ומאפשר לראשונה לייצר רישות תקשורתי מלא בפס רחב, על גריד אלחוטי, כתשתית ללא צורך בכבילת תקשורת אופטית


ג'וגאנו, חברה ישראלית העוסקת בפיתוח וייצור פתרונות פורצי דרך ובכללם מערכות תאורת LED בריאה ובטוחה בטכנולוגיה ייחודית, הכוללים יכולות שינוי הרכב האור תקשורת מתקדמות ותשתית לטכנולוגיות בינה מלאכותית, מודיעה כי השלימה סבב גיוס בהיקף של כ-23 מיליון דולר, בהובלת ויולה צמיחה. משקיעים נוספים שהשתתפו בסבב זה כוללים גם את OURCROWD וקרן השקעות מקסיקנית.


חברת ג'וגאנו (Juganu), פיתחה את טכנולוגית ה"Digital World"- הייחודית שלה (המוגנת בעשרות פטנטים), במהלך השנים האחרונות בשיתוף עם ענקיות תוכנה וחומרה . הפתרון הייחודי של ג'וגאנו, נותן מענה פורץ דרך לסוגיות תקשורת ושירותים במרחב הציבורי והמסחרי שחברות רבות בעולם מנסות לפתור במהלך השנים האחרונות ללא הצלחה.


אחד משיתופי הפעולה האסטרטגיים המתקיים כחמש שנים הינו שיתוף פעולה הדוק עם קוואלקום. שיתוף פעולה זה, באמצעות החומרה הייחודית שפותחה, מאפשר לג'וגאנו להטמיע בערים ובמרחבים הציבוריים את פתרון ה "Digital World" ולמעשה להפוך כל מרחב בו הטכנולוגיה של ג'וגאנו מוטמעת, לתשתית אורגנית של מידע וטכנולוגיות, המשרתת אינספור אפליקציות ויישומים.


פתרון ה-"Digital World" של ג'וגאנו כולל חומרה ותוכנה ייחודיות המשנות את הפרדיגמה הטכנולוגית הקיימת ומביאות פתרון המשנה את התפיסה הטכנולוגית והעסקית הרווחת כיום.


בהטמעה פשוטה ומהירה, הטכנולוגיה שפותחה על ידי ג'וגאנו, מאפשרת לכל רשות ציבורית, להנגיש ולהשיק אפליקציות ויישומים כגון: בינה מלאכותית, תמיכה אורבנית במכוניות חכמות ובקרות תנועה, יישומי ביטחון והצלה מתקדמים, שירותים מוניציפליים מתקדמים, ניטור מלא בזמן אמת של תשתיות, וחיבור לכל סנסור או שירות מתחומי הIOT, עבור כל אחד מהצרכים השוטפים של הרשות.


ג'וגאנו, מציגה מהפכה לא רק בתחומי הטכנולוגיה אלא גם בכל הקשור להנגשה והטמעה מהירה של הטכנולוגיה במרחב הציבורי והמסחרי וכל זאת בעלויות נמוכות משמעותית מכל פתרון אחר הקיים היום בשוק.


פתרון ה-"Digital World" של ג'וגאנו מאפשר כבר היום בין השאר, לחבר בין גופי התאורה במרחב הציבורי כדי לייצר רישות תקשורתי רחב-פס על גריד אלחוטי, כתשתית לתקשורת בעיר חכמה על גבי מנורות רחוב ללא צורך בכבילת התקשורת האופטית הכרוכה בסלילה פיזית יקרה הנהוגה היום. עלות הקמת תשתית תקשורת ותאורה מבוססת ג'וגאנו לרשות העירונית נמוכה בסדר גודל וחוסכת כ-90% מעלות הפתרון המיושם כיום בעולם, ובנוסף האור של ג'וגאנו מפחית בכ- 80% את צריכת החשמל הציבורית, וזאת בהרכב תאורה איכותי ונוח לעין הדומה לאור השמש ובספקטרום כמעט מלא.


אייל שירן, שותף מנהל בקרן ויולה צמיחה: "ג'וגאנו היא שילוב של יזמים מבריקים, טכנולוגיה פורצת דרך וחזון להמציא מחדש את כל מה שאנו יודעים היום הן על תאורה והן על תשתיות תקשורת ותשתית לאפליקציות, תחום שנוגע היום כמעט לכל גוף, החל מענקיות הטכנולוגיה, דרך רשויות מקומיות ועד לענקיות קמעונאות. לחברה טכנולוגיה יחודית הטומנת בחובה אפשרות להתרחב לתחומים נוספים. הגיוס הנוכחי יאפשר לה להאיץ את עבודת הפיתוח של התחומים החדשים והרחבת פעילות השיווק והמכירות בארץ ובעולם."


ערן בן שמואל, מייסד-שותף ומנכ"ל, ג'וגאנו: "הגיוס מאפשר לנו להתקדם לקראת הגשמת חזון החברה בצורה מואצת, עם הבעת אמון משמעותית זו מצד שחקנים מובילים בתחום הטכנולוגיות המתקדמות. החברה נמצאת בתהליכי הטמעה של הטכנולוגיות שלנו בערים מרכזיות בעולם, רשתות קמעונאות בין לאומיות , בנקים ועוד. אנו מביאים תאורה איכותית ובריאה המדמה אור שמש לאיזורים ציבוריים גדולים אותם אנו מרשתים בתקשורת אלחוטית רחבת סרט.


זמן הפריסה של המערכות שלנו נמשך ימים במקום שנים, ובעלות נמוכה משמעותית מעלות הפתרונות האחרים, אנו סמוכים ובטוחים כי הטכנולוגיה שפיתחנו תוכל להביא לשינוי מהותי של פני העיר, תוך שיפור יכולות התקשורת ואיכות החיים של האזרחים, בכל עיר שתחפוץ בכך, ולא רק בערים הגדולות והמובילות בעולם. בפועל, ג'וגאנו סוללת את הדרך לחזון הדור ה-5 כל זאת ללא הצורך בהשקעות והוצאות אדירות ובפרק זמן חסר תקדים.


הטכנולוגיה של ג'וגאנו לוקחת את החזון הזה כמה צעדים קדימה ופורצת את גבולות הטכנולוגיה הנוכחיים בצורה מהפכנית וחסכונית ומביאה בשורה אחרת למרחב הציבורי ולעולמות העסקיים עם פתרון ה "Digital World". אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברות ענק על פרויקטי ענק שמתאפשרים בזכות הטכנולוגיה היחודית שפיתחנו, ושמחים על האמון שחברות גדולות אלה נותנות בג'וגאנו המאפשר לנו להוביל פרויקטים בשיתוף פעולה עמם ברחבי העולם."

אודות ג'וגאנו
ג'וגאנו (Juganu) נוסדה במטרה לספק פלטפורמת תאורה ותקשורת שתאפשר לחבר את כל העולם בצורה קלה ואינטליגנטית. החברה משלבת במערכותיה בין טכנולוגיית תאורה מתקדמת, חיישנים רגישים ומדוייקים, ואינטליגנציה מלאכותית המבוססת על לימוד מסביבת קצה. שילוב ייחודי זה מספק פלטפורמות תאורה ממוחשבות סתגלתניות, המייצרות ביניהן רישות של תקשורת אלחוטית, המאפשר יישום בפועל של טכנולוגיות העיר החכמה החדשניות ביותר, כולל תקשורת דור 5 והפעלת רכבים אוטונומיים.


הקמת תשתית תקשורת ותאורה מבוססת ג'וגאנו עולה לעיר 90% פחות מעלות הקמה מסורתית של תשתית לעיר חכמה, והשימוש במנורות ג'וגאנו מביאות לירידה של 80% בצריכת החשמל הציבורית, תוך שהן יוצרות הרכב תאורה איכותי ונוח לעין המדמה אור שמש טבעי. על שם ג'וגאנו, שהוקמה על ידי ערן בן-שמואל ואלכס בילצ'ינסקי בשנת 2011, רשומים כ-40 פטנטים, והיא מעסיקה כ-70 עובדים במשרדיה שבראש העין ובעולם. https://www.juganu.com/vision



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il