TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלאנוקס קפיטל מרחיבה את eco-system האחסון של החברה עם השקעות בחברות CNEX Labs ו- Pliops


מלאנוקס
השקעות אסטרטגיות אלו יסייעו לסקאלביליות של מרכזי דאטה עם תוכנה היברידית מבוקרת פלאש וטכנולוגיות אחסון חישוביות

סאניווייל קליפורניה ויוקנעם, ישראל – 8 ביולי 2019 – מלאנוקס קפיטל, זרוע ההשקעות הגלובאלית של מלאנוקס טכנולוגיות בע"מ (NASDAQ: MLNX), מודיעה היום על השקעתה בשתי חברות מובילות בתחום האחסון - מעבדותCNEX Labs ו- Pliops.


CNEX Labs, מובילה בתחום מוליכים למחצה בעלי ביצועים גבוהים, פיתחה את Denali / Open-Channel NVMe Flash בקרי אחסון פורצי דרך, המספקים ביצועים ללא תחרות, גמישות ויעילות. Pliops משנה את תשתית מרכז הנתונים עם מעבדי זיכרון חדשים המספקים יכולת הרחבה מסיבית ומורידים את עלות שירותי הנתונים. יחד, שתי החברות מביאות את התוכנות המוגדרות והאחסון האינטליגנטי לשלב הבא של ביצועים, יעילות, ומדרגיות.

נמרוד גינדי, סמנכ"ל מיזוגים והשקעות של מלאנוקס טכנולוגיות מסר: " מלאנוקס מחויבת לאפשר ללקוחות לרתום את העוצמה של אחסון מבוזר ומפוזר כדי לשפר את הביצועים והיעילות של ניתוחי יישומי בינה מלאכותית (AI). אופטימיזציה של פתרונות מרכז הנתונים מחייבת אחסון מהיר וחכם יותר, המחובר לרשתות מהירות וחכמות יותר, וההשקעות שלנו בחברות מובילות בתחום האחסון החדשני כגון CNEX Labs ו Pliops יאיצו את הפריסה של אחסון בקנה מידה גדול ופתרונות אחסון נתונים אינטנסיביים. השותפויות האסטרטגיות שלנו עם חברות אחסון חדשניות אלו ישנו את הדרכים שבהן הלקוחות יוכלו להביא את המחשוב קרוב יותר לאחסון כדי לגשת למונטיזציה של הערך העסקי של הנתונים".

אלן ארמסטרונג, מנכ"ל ומייסד משותף, מעבדות CNEX: " CNEX Labsהינה מנהיגה חדשנית בפיתוח הדור הבא של בקרי אחסון פלאש, היוצרים מהפכה בדרך בה פתרונות האחסון המוצק, המדרגיים והיעילים בנויים. בשילוב עם פתרונות הרשת עם זמן אחזור נמוך של מלאנוקס, הלקוחות כעת יוכלו להשיג פתרונות אחסון ברשת שאין שני להם, המסוגלים לפעול בקנה מידה של ענן וביעילות. מלאנוקס הינה מובילה בתחום הביצועים הגבוהים, הרשתות החכמות ואנו מקדמים בברכה את השקעתם במעבדות CNEX".

אורי בייטלר, מנכ"ל ומייסד Pliops: " ב- Pliops, אנו מתמקדים בסלילת הדרך קדימה עבור מרכזי נתונים. בהשוואה לגישות קונבנציונליות, מעבדי האחסון המתקדמים של Pliops מאפשרים ללקוחות ענן וארגונים גדולים לגשת לנתונים במהירות של עד פי 100 - באמצעות עומס חישוב וצריכת חשמל מינימאליים. השילוב של מעבד האחסון החכם של Pliops יחד עם רשת הביצועים הגבוהה של מלאנוקס מביא לפריצת דרך ברמות יעילות אחסון ברשת אשר מביאים יישומים מודרניים ליישם את מלוא הפוטנציאל שלהם - ומוביל את הלקוחות שלנו למסלול המהיר של שינוי דיגיטלי. אנו שמחים על כך שמלאנוקס קפיטל תשקיע בחברה שלנו".

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות InfiniBandו- Ethernet חכמים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של דאטה סנטרים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: כרטיסי רשת, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים ביצועי יישומים וממקסמים תוצאות עסקיות עבור טווח רחב של שווקים לרבות ענן והיפרסקייל, מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, דאטה סנטרים לארגונים, אבטחת סייבר, אחסון, שירותים פיננסיים ועוד.


מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il