TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דור אלון רכשה את מלוא הבעלות על תחנת הכוח בקרית גת


דור אלון
תחנת הכוח בהספק של 73 מגה-ואט, אמורה לייצר לחברה שבשליטת איש העסקים, מוטי בן משה, EBITDA בהיקף של כ-62 עד 65 מיליון ש"ח לשנה, בממוצע על פי הסכם הגז הנוכחי

דור אלון, קבוצת האנרגיה שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, מדווחת הבוקר על השלמת הרכישה של מלוא הבעלות על תחנת הכוח בקרית גת.


כפי שדווח לפני מספר חודשים דור אלון שהחזיקה עד לא מזמן כ-55% בתחנת הכח הגיעה להסכמה עם שותפיה על רכישת חלקם . התחנה בהספק של 73 מגה-ואט, מצויה כבר בהליכי חישמול וצפויה להתחיל בהפעלה מסחרית כבר ברבעון הבא. סך התמורה שתשלם דור אלון לשותפיה על מניותיהם הינו כ-76 מיליון ש"ח.

בנוסף , הודיעה החברה שהגיעה להסכמות למכירה של 100% מקיבולת הייצור של התחנה.

יו"ר דור אלון, ישראל יניב, מעריך כי על בסיס הסכם הגז הטבעי הקיים, צפוייה תחנת הכוח שהוקמה בצמוד למפעל סוגת בקרית גת, לייצר לדור אלון EBITDA בהיקף של כ-62 עד 65 מיליון ש"ח לשנה, בממוצע. הגורמים הממנים את פרויקט הקמת התחנה אישרו את העסקה.

מנכ"ל דור אלון, עמית זאב, מציין, כי עוד קודם להשלמת העסקה, הצליחה החברה לשווק את כל הספק הייצור שלה לצדדים שלישיים, תוך אופטימיזציה של רווחיות התחנה והפחתת סיכוני ההפעלה.

במקביל להרחבת הפעילות העסקית בתחום ייצור החשמל, שתהווה פעילות משמעותיות בדור אלון בשנים הבאות, החברה ממשיכה בפיתוח הנדל"ן שברשותה. לדור אלון נדל"ן מניב ובתהליכי בניה בהיקף של יותר מ-150,000 מ"ר והחברה ממשיכה במימוש הפוטנציאל הנדל"ני בצמוד למתחמי התדלוק שהיא מפעילה ברחבי ישראל, כמו גם מחוצה להם.


כך, הגדילה דור אלון את חלקה בהון המניות של פרוייקט הנדל"ן אלוני ים שבדרום אזור התעשייה של הרצליה פיתוח, לפרויקט היתר בניה להיקף של למעלה מ 110 אלף מ"ר שטחי משרדים מסחר וחניות, והחברה בוחנת אפשרות לתוספת זכויות משמעותית במקרקעין.


דור אלון, הנסחרת בבורסה של ת"א בשווי של יותר מ- 902.65 מיליון ש"ח (נכון ליום 2.7.19), מפעילה 211 מתחמי תדלוק בכל רחבי הארץ, 173 חנויות נוחות וסופרמרקטים הפועלים תחת המותג אלונית, 46 סניפים ברשת am:pm. חברת הבת דור גז מספקת גפ"מ (גז בישול) וגז טבעי ליותר מ-120,000 לקוחות ביתיים ומפעלי תעשייה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il