TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סכסוך עבודה בחברת MX1 המספקת שירותי לוויין


הסתדרות
הנהלת החברה מבצעת שינויים ארגוניים, איחודי מחלקות, שינויי הגדרות תפקידים והעברת סמכויות לעובדים בחו"ל, בשל מיזוג צפוי - וללא שקיפות מול נציגות העובדים, כנדרש בהסכם הקיבוצי

ההסתדרות הכריזה היום (ד') על סכסוך עבודה בחברתMX1 , המספקת שירותי תקשורת לוויינים. זאת, בשל שינויים ארגוניים שמבצעת הנהלת החברה, לקראת מיזוג עם חברת האם SES מלוקסמבורג, אשר צפוי להסתיים בספטמבר. בחברה בישראל מועסקים כ-250 עובדים, אשר מאוגדים תחת הסכם קיבוצי עם ההסתדרות, שנחתם לפני שלוש שנים ובקרוב צפוי להתחיל משא ומתן לחידושו.

חברת MX1 מפעילה שירותי תקשורת לוויינים, עבור רשתות טלוויזיה בכל העולם. יש לה אתר בעמק האלה, ואתר נוסף, קטן יותר, גם בנווה אילן.

השינויים המתבצעים בחברה בחודשים האחרונים, באים לידי ביטוי, בין היתר, באיחוד של מחלקות ובשינויי הגדרות תפקידים, לרבות פגיעה במעמד המקצועי של עובדים. חלק מהתפקידים צפויים להיות מאוישים ע"י עובדים בחו"ל, ובמקרים אחרים העובדים נדרשים לבצע תפקידים אחרים. למרות בקשת נציגות העובדים לפעול בשקיפות מולה בתהליך המיזוג הצפוי, ההנהלה לא עושה זאת. מדי כמה ימים העובדים מגלים על שינוי חדש בעבודה. עד כה לא מסרה ההנהלה לוועד העובדים נתונים או מידע לגבי התמונה הכוללת של השינוי.

במכתב שנשלח מההסתדרות להנהלת החברה, נכתב, בין היתר: "דרישות העובדים לקיום היוועצות ומו"מ בכל הנוגע לשינוי הצפוי והשלכותיו על זכויותיהם, הינן דרישות לגיטימיות, כמו גם דרישת העובדים להבטיח לעצמם רשת ביטחון מפני פיטורים, התייעלות או הרעת תנאים. התנהלות הנהלת החברה, בניגוד לחובות החלות עליה ביחסי עבודה, בחוסר תום לב ובחוסר הגינות בכלל, וביחסי עבודה קיבוציים בפרט - אינה מקובלת. נציגות העובדים לא תסכים להתנהלות עמומה וחלקית זו".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי, מסר: "אנו רואים באופן זה של התנהלות, חוסר תום לב. מתבצעים שינויים בפועל, אשר משפיעים על עובדים - וההנהלה מחזיקה את הקלפים אצלה, קרוב לחזה. ועד העובדים וההסתדרות דורשים לקבל את התמונה המלאה של השינויים, על מנת לדעת מה עומד בפניהם ולקיים עליהם משא ומתן, כפי שההנהלה מחויבת על פי ההסכם הקיבוצי.


אין לנו כוונה לפגוע בשינויים, אך אנו רוצים לוודא שהביטחון התעסוקתי של העובדים שלנו, מובטח. אם ההנהלה תמשיך לנהוג בחוסר תום לב, אנו נאלץ להפעיל צעדים ארגוניים ולמנוע את השינויים הבאים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il