TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הישג משמעותי לאלקטרה נדל"ן


מנכל אלקטרה נדלן גיל רושינק . צלם-אורן קהן
הודיעה על סגירה סופית של הקרן השנייה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב עם היקף גיוס של כ-460 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים ופרטיים בישראל
עד כה גייסה אלקטרה נדל"ן בתוך כשנתיים בלבד כ-670 מיליון דולר (כ-2.5 מיליארד שקל) בשתי הקרנות יחדיו ובנוסף גייסה בתקופה זו ממשקיעים מוסדיים אמריקאים כ – 550 מיליון דולר (כ – 2 מיליארד שקל) שהשקיעו בנכסים לצד הקרנות.

שווי תיק הנכסים בארה"ב שמנוהל על ידי החברה בהיקף של כ- 28,000 יח"ד מוערך בלמעלה מ-14 מיליארד שקל עם הון עצמי מנוהל של 5.5 מיליארד שקל

בכוונת אלקטרה נדל"ן להקים קרן שלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב בהיקף של 500 מיליון דולר, וכן קרן נוספת למתן הלוואות ליזמים בתחום זה

אלקטרה אמריקה נבחרה לאחרונה ע"י ארגון NMHC העולמי כאחת מ-50 חברות הנדל"ן למגורים הגדולות בארה"ב

נתונים אודות פעילות מקבצי הדיור של החברה בארה"ב (הנתונים בדולר)

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, הודיעה היום על סיום שלב הגיוס לקרן השנייה להשקעות במקבצי הדיור Multi-Family בארה"ב –בהיקף של כ-460 מיליון דולר וזאת בפרק זמן של שנה בלבד – הישג משמעותי, כאשר כוונתה הראשונית של אלקטרה נדל"ן הייתה לגייס לקרן זו סכום של כ-300 מיליון דולר בלבד.

עד כה מחזיקה הקרן השנייה וזאת כשנה אחת בלבד מיום הקמתה ב- 37 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב בהיקף של כ- 12,600 דירות ובהיקף השקעה הונית של כ- 392 מיליון דולר ארה"ב. כמו כן, חתומה הקרן על שלושה הסכמי רכש מחייבים לעוד כ- 1,100 דירות ובכך צפויה הקרן להחזיק ב- 40 מקבצי דיור בהיקף של כ – 13,700 דירות ובהיקף השקעה הונית של כ – 413 מיליון דולר ארה"ב מיום הקמתה. הקרן תמשיך לבצע רכישות עד להשקעת מלוא ההון שגויס.

בסה"כ גייסה אלקטרה נדל"ן עד כה בישראל כ-2.5 מיליארד שקל בשתי קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב. בנוסף גיסה החברה כ – 2 מיליארד שקל ממשקיעים מוסדיים בארה"ב שהשקיעו בנכסים לצד הקרנות. החברה מחזיקה, יחד עם שותפים, בכ-28,000 דירות בארה"ב בכ-83 מקבצי דיור, ושווי תיק הנכסים בארה"ב מוערך במעל לכ-14 מיליארד שקל.

הקרן הראשונה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב נסגרה בחודש מאי 2018 לאחר שהשלימה גיוס של כ-215 מיליון דולר בתוך כעשרה חודשים בלבד מיום הקמתה ומחזיקה ב-21 מקבצים הכוללים כ- 7,480 יח"ד, זאת לאחר שמכרה כבר מקבץ אחד בתשואה נכסית IRR של 36%.
הקרן הספיקה להחזיר למשקיעיה כ- 37 מליון דולר בחלוקות שוטפות.

בתוך כך, אלקטרה נדל"ן פועלת להקמת קרן נוספת, שלישית במספר, להשקעות במקבצי דיור בארה"ב בהיקף של כ-500 מיליון דולר ארה"ב, וכן פועלת להקמת קרן לגיוס חוב למתן הלוואות ליזמים בתחום מקבצי הדיור.

בין המשקיעים המוסדיים שהשקיעו בשתי הקרנות של אלקטרה נדל"ן: בית ההשקעות פסגות, בנק לאומי, קרנות הפנסיה של עובדי בנק לאומי, הכשרה ביטוח, איביאי, קרן הפנסיה גלעד, אוניברסיטאות, מספר רב של קיבוצים, חברות ביטוח ופנסיה נוספות וכמיליארד שקל של משקיעים פרטים כשירים.
אלקטרה נדל"ן השקיעה למעלה מ-60 מיליון דולר בשתי הקרנות, ומשמשת כשותף כללי בקרנות אלה, ומנהלת באמצעות חברת הניהול שבבעלותה את כל נכסי הקרנות.

בשנתיים האחרונות מכרה אלקטרה נדל"ן 29 מקבצי דיור בארה"ב (כ – 7,000 יחידות דיור) בהיקף כספי (100%) של כ – 950 מיליון דולר והשיגה תשואה נכסית ממוצעת (IRR) של 26.5%.

לדברי גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, "אנו שבעי רצון מההישג המרשים וחסר התקדים עבור גיוס פרטי בישראל. בתוך פרק זמן של שנה בלבד הצלחנו להשלים גיוס לקרן השנייה עם סכום שעלה על כל ציפיותינו. בשנתיים האחרונות גייסנו בישראל למעלה מכ-2.5 מיליארד שקל לקרנות שלנו בארה"ב שמציגות תשואות גבוהות למשקיעים שלנו ועל כך אני רוצה להודות לכלל המשקיעים על האמון הרב שהם נותנים באלקטרה נדל"ן. לאחרונה אף התבשרנו על בחירתה של אלקטרה אמריקה ע"י ארגון NMHC העולמי כאחת מ-50 חברות הנדל"ן למגורים הגדולות ביותר בארה"ב. אנו צפויים לפתוח בקרוב 2 קרנות נוספות באמצעותן נמשיך לפעול ליישום אסטרטגיית ההשבחה של אלקטרה אמריקה, תוך השאת ערך למשקיענו".

אלקטרה נדל"ן פרסמה בחודש מאי את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2019, מהן עולה גידול של כ-72% בהכנסות לכ-36.1 מיליון שקל, לצד עליה ברווח הנקי הרבעוני לכ-17 מיליון שקל.

אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום קרוב ל-28,000 יחידות דיור בכ-83 מקבצי דיור בארה"ב, זאת בהתאם לתכנית האסטרטגית שהציגה החברה בינואר 2016 ולפיה החברה תהפוך לזרוע הנדל"ן המניב של קבוצת אלקו, תוך התמקדות בתחום מקבצי הדיור בארה"ב, ותפעל באופן שיבטיח תזרים יציב ויאפשר יצירת ערך לבעלי המניות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il