TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SUPER השקה לגיימרים: NVIDIA מציגה את סדרת מעבדי GeForce RTX SUPER


NVIDIA
ההשקה של מעבדי ה-GeForce RTX SUPER, אשר מאפשרים כעת את ביצועי הגיימינג המהירים ביותר ואת כוח העיבוד היעיל ביותר מסוגו הקיים כיום בתחום מעבדי ה-GPU לגיימינג

NVIDA השיקה את סדרת מעבדי ה-SUPER החדשה: GeForce RTX 2060 SUPER GeForce RTX 2070 SUPER ו-GeForce RTX 2080 SUPER


סדרת המעבדים החדשה מביאה את ביצועי הגיימינג הטובים מסוגם בעולם, הכוללת את טכנולוגיית ה-Real Time Ray Tracing למשחקי מחשב קיימים ולדור המשחקים הבא


NVIDIA "סופר-משדרגת" את ליין מעבדי ה-GPU שלה לעולם הגיימינג ומציגה היום (ג') את סדרת מעבדי ה-SUPER החדשה: GeForce RTX 2060 SUPER, GeForce RTX 2070 SUPER ו-GeForce RTX 2080 SUPER – אשר מציעים את ביצועי הגיימינג הטובים מסוגם בעולם, הכוללים את טכנולוגיית ה-Real Time Ray Tracing למשחקי מחשב קיימים ולדור המשחקים הבא.


ההשקה של מעבדי ה-GeForce RTX SUPER, אשר מאפשרים כעת את ביצועי הגיימינג המהירים ביותר ואת כוח העיבוד היעיל ביותר מסוגו הקיים כיום בתחום מעבדי ה-GPU לגיימינג,, מגיעה לאחר קרוב לשנה של אופטימיזציה של הארכיטקטורה ושל יכולות העיבוד. סדרת המעבדים החדשה גם מציעה לגיימרים קומבינציה חסרת פשרות של ביצועים מובילים ומאפיינים הנמצאים בחוד החנית.


"האקוסיסטם המונע על ידי Real Time Ray Tracing הוא עצום – עשרות מיליוני מעבדי GPU, ה- APIs הסטנדרטיים בתעשייה, מנועי גיימינג מובילים ומותגי המשחקים הכי לוהטים", אמר ג'ף פישר, סגן נשיא בכיר לעסקי PC ב-NVIDIA והוסיף, "קו המוצרים ה'קטלני' של ה-SUPER GPUs מביא עוד יותר יכולות וביצועים לשוק שחקני ה-PC ומבטיח כי הם מוכנים לגל הבא של הבלוקבסטרים מבוססי טכנולוגיית ה Ray Tracing".
Ray Tracing הינה טכניקה גרפית מתקדמת אשר נותנת אפקטים וויזואליים אולטרה ריאליסטים לסרטים. רק מעבדי GeForce GPUs עושים שימוש בארכיטקטורה היברידית מתקדמת של הצללה, לתכנות ולמחשוב המאפשרים להביא משחקים מבוססי Ray Tracing בזמן אמת. טכנולוגיית ה-Ray Tracing נתמכת על ידי ה-API הסטנדרטים בתעשייה, כולל מיקרוסופט DirectX Raytracing (DXR) ו-Vulkan כמו גם במנועי משחק המשמשים מפתחים ליצירת משחקים.


סדרת כרטיסי ה-SUPER החדשה מצטרפת ל-GeForce RTX 2060 (החל ב-349 דולר) וה-Geforce RTX 2080 Ti (החל ב-999 דולר, ה-Gaming GPU הטוב בעולם).


GeForce RTX 2060 SUPER GPU יהיה זמין מה-9 ביולי במחיר של 399 דולר והוא מהיר מה-RTX 2060 ב-עד 22%, כולל 8GB GDDr6 – 2GB יותר מב-RTX 2060, מהיר יותר מ—GTX 1080, וכולל 7+7 TOPs ו-57 Tensor TFLOPs.


GeForce RTX 2070 SUPPER GPU יהיה גם הוא זמין ב-9 ביולי במחיר התחלתי של 499 דולר והוא מהיר יותר מה-RTX 2070 בעד 24%, מהיר יותר מה-GTX1080 Ti ועם 9+9 TOPs ו-73 TFLOPs.
GeForce RTX 2080 SUPER GPU – יהיה זמין מה-23 ביולי החל ב-699 דולר, עם מהירות זיכרון של עד 15.5Gbps, מהיר יותר מה-TITAN Xp וכולל 11+11 TOPS ו-89 Tensor TFLOPs.


למידע נוסף על סדרת המעבדים החדשה של NVIDIA ה-RTX SUPER GPUs בקרו באתר: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-rtx-20-series-super-gpus


אודות NVIDIA
ב-1999 המציאה NVIDIA (נסד"ק: NVDA) את המעבד הגרפי והציתה את הצמיחה בשוק משחקי המחשב תוך שהיא מגדירה מחדש את הגרפיקה במחשבים מודרניים ומחוללת מהפכה במחשוב מקבילי. לאחרונה, יכולות למידה עמוקה של המעבדים הגרפיים איפשרו את הזינוק בבינה המלאכותית המודרנית שהיא העידן הבא של המחשוב והמעבד הגרפי משמש בה כמוח של מחשבים, רובוטים ומכוניות אוטונומיות המסוגלים להבחין בעולם שסביבם ולהבינו.


למידע נוסף, בקרו ב-http://nvidianews.nvidia.com/


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il