TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות סקר שנערך בקרב 500 נשאלים מראות כי כ-60% מהציבור מחפש מקום מגורים בו החינוך לילדיהם מספק אותם


ניר שמול, מנכל חברת שניר
82% מקרב הנשאלים השיבו כי כאשר יעמדו בפני רכישת בית רמת החינוך באזור המגורים תהווה גורם מכריע ברכישתו
רמת החינוך כגורם משפיע ביותר על בחירת מקום מגורים

שנת הלימודים הסתיימה זה עתה, הורים לילדי בתי ספר וגן, המעוניינים לעבור דירה, יכוונו זאת בדיוק לזמן זה, כדי להגיע בזמן לפתיחת שנת הלימודים הקרובה במקרה של השכרה או לזו שלאחריה, במקרה של רכישת דירה.

חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ולמסחר, בארץ ובחו"ל, ערכה לאחרונה סקר בקרב 500 נשאלים כדי למצוא את הקשר שבין נדל"ן לחינוך ועד כמה החינוך מהווה גורם מכריע בבחירת מקום הנכס ורכישתו.

בסקר נמצא כי 60% מהציבור יחפשו מקום מגורים בו החינוך לילדיהם מספק אותם, ורק לאחר מכן יאתרו את הנכס אשר תואם ליכולתם הכלכלית. מניתוח תוצאות הסקר עולה כי לשאלה "האם לרמת בתי הספר באזור מגורייך היה שיוקל מכריע בהחלטה הכין לגור?" רוב הנשאלים – 51% שיש ברשותם בית, השיבו כי תחום החינוך היה שיקול בתהליך הבחירה של הנכס ו- 26.8% ענו שלא. מבין הנשאלים אשר אין בבעלותם בית, 82% השיבו כי כאשר יעמדו בפני רכישת בית, רמת החינוך באזור המגורים תהווה גורם מכריע בהחלטה על רכישתו.

לאחר שנמצא כי רמת החינוך הינה שיקול מאוד חשוב ומשמעותי בהחלטה על רכישת או השכרת בית למגורים, ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר מעניק מספר טיפים להורים לילדי גן ובתי ספר כיצד למצוא את הדירה המתאימה ביותר עבורם ועבור ילדיהם:

חשוב לבקר בגני הילדים ובבתי הספר הסמוכים לדירה אותה רוצים לרכוש, או לשכור ולהיפגש עם הצוות החינוכי במקום – גננת / יועצת / מנהלת בית ספר. רצוי ואף כדאי לשאול שאלות גם את ההורים אשר רואים בסמוך למוסד החינוכי. אין טוב ממראה עיניים ומשמע אוזניים.

עדיף לגור קרוב לבית הספר אל לא "עליו" וזאת בכדי להימנע מרעשים שלעיתים אזור בית הספר ״מצטיין ״ בהם, כדוגמת צלצולים ורעש בהפסקות לצד משחקי כדור אחרי שעות בית הספר במגרשים ובחצר המשחקים .

מומלץ לכל משפחה בטרם היא מגיעה למשרד המכירות, לדירה יד שנייה אופציונאלית או לדירה להשכרה אופציונאלית מתאימה, לבדוק באתר משרד החינוך את נתוני המיצב וכן את נתוני אחוז המעבר בגרות באותו אזור. מדובר בנתונים שפתוחים לכל, וניתן לבודקם בקלות רבה. אין ספק שבדיקה כזו יכולה לתת אינדיקציה טובה באשר לרמת החינוך במקום.

מומלץ גם לבדוק בגוגל, אילו רשויות מקומיות משקיעות תקציבי חינוך גדולים לחינוך. אין ספק כי כאשר רשות מקומית משקיעה תקציבי חינוך גדולים, זה גם יבוא לידי ביטוי במבחני המיצב ותוצאות הבגרויות. כך, זה מעלה את הסיכוי של הילד/ה לסיים את בית הספר בציונים גבוהים, ולהמשיך בעתיד לאוניברסיטה או לכל מוסד אקדמי אחר .

בהיבט השקעה בנדל"ן, שכונות הסמוכות לבתי ספר מובילים מביאות לעליית מחירי הנדל"ן במקום. שכן, הביקוש לשכונה יהיה גבוה מאד מצד הורים המבקשים שילדיהם יהיו בבית ספר מוביל כזה או אחר.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il