TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוית קלוד מונתה למנכ"ל MARS ישראל


רוית קלוד מנכלית מרס
רוית קלוד מציינת: "אני שמחה להצטרף ל- MARS, אחת מהחברות הקמעונאיות המרתקות בעולם ולקבל על עצמי את האחריות להובלת הפעילות העסקית של המותגים האהובים של MARS בישראל".

חברת MARS ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ובימים אלה מינתה את רוית קלוד לתפקיד מנכ"ל MARS ישראל. רוית קלוד מביאה עימה ניסיון עשיר בניהול כללי, שיווק, מכירות סחר ופיתוח עסקי בתחומי הקמעונאות והצרכנות וכיהנה בתפקידי מפתח בחברות בינלאומיות בהן, L'Oréal, Abbott ו SC Johnson.
רוית קלוד מציינת: "אני שמחה להצטרף ל- MARS, אחת מהחברות הקמעונאיות המרתקות בעולם ולקבל על עצמי את האחריות להובלת הפעילות העסקית של המותגים האהובים של MARS בישראל".
יונאס שומן, מנכ"ל MARS אירופה, מציין: "אנו נערכים להרחבת הפעילות בשוק הישראלי הצומח ובחירתנו ברוית קלוד ממחישה את המחויבות שלנו לצרכן הישראלי בהיותה מנהלת מוערכת עם ניסיון מוכח בניהול ופיתוח עסקי".


MARS הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית אשר נוסדה מלפני למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, מוצריה כוללים בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה MARS שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA MARS מעסיקה כיום כ-85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il