TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון מדווחת כי הכנסות הרבעון השני של 2019 הושפעו מעיכוב נוסף בקבלת מספר הזמנות מהודו


סרגון
ההזמנות שקבלתן התעכבה הינן חלק מפריסה נרחבת ונמשכת של רשתות סלולריות וגידול בקיבולת הרשתות במטרה לעמוד בביקוש הצומח לשירותי נתונים באזור
שיחת ועידה תתקיים היום בשעה 16:00 (שעון ישראל)

ליטל פולס, ניו-ג'רזי, 2 ביולי 2019 - סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום על עיכוב נוסף בקבלת מספר הזמנות גדולות מהודו. ההזמנות, אשר אותן החברה ציפתה לקבל בזמן על מנת להכיר בחלק משמעותי מההכנסות בגינן במהלך הרבעון השני של 2019, צפויות כעת להתקבל ברבעון השלישי. כתוצאה מהעיכוב הנוסף, נדחו הכנסות בהיקף של כ-20 מיליון דולר מתוצאות הרבעון השני. יתרת הפעילות העסקית הגלובאלית של סרגון במהלך הרבעון היתה גבוהה במעט מציפיות ההנהלה.

כתוצאה מהעיכוב הבלתי צפוי בהזמנות מהודו, החברה צופה כעת כי תוצאות הרבעון השני של 2019 יכללו הכנסות בטווח של 71-74 מיליון דולר. על בסיס GAAP, החברה צופה להיות בטווח של הפסד נקי קטן או רווח נקי קטן, ורווח נקי על בסיס non-GAAP. אין לראות בכך עדכון לתחזית קודמת כיוון שהחברה אינה מספקת תחזית רבעונית באופן קבוע. סרגון מצפה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019 ב-12 באוגוסט, 2019.

"בימים האחרונים קיבלנו את אחת מההזמנות הקטנות יותר, באופן יחסי, מהודו ואנו מצפים לקבל את ההזמנות האחרות, הגדולות יותר, בזמן על מנת להכיר בהכנסות מהן במהלך הרבעונים השלישי והרביעי", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "הסיבות לעיכוב קשורות בתהליכים פנימיים בקרב הלקוחות, וההיקף הכספי המצטבר של הזמנות אלו נותר בעינו מאז התחלנו לעבוד על פרטיהן לראשונה. מאחר ואנו לא צופים האצה בלוחות הזמנים לפריסת הרשתות, העיכוב צפוי להתגלגל לאורך הרבעונים הנותרים ב-2019 ולדחות הכנסות בהיקף כולל של כ-20 מיליון דולר המיוחסות להודו מ-2019 ל-2020.

"הזמנות חדשות אלו הן חלק ממאמץ מתמשך בהודו להרחבת ועיבוי רשתות 4G אשר אנו שותפים לו מזה 5 שנים", ציין פלטי. "פתרון התמסורת האלחוטית הקומפקטי שלנו (all-outdoor) מתקבל בעניין רב באזור כיוון שהוא מאפשר הגדלה מהירה ופשוטה של היקפי קיבולת הרשת, וכל זאת ללא הפרעה לשירות, הודות ליכולות הייחודיות שבטכנולוגיית ריבוי הליבות (multicore) של החברה אשר מוטמעות בו. סרגון גאה להיות שותפה מלאה במאמץ משמעותי זה באחד משווקי התקשורת הגדולים והצומחים ביותר בעולם, ואנו מצפים להמשיך ולתמוך בפריסת הרשתות ככל שהן מתפתחות מ 4G ל 5G. בנוסף, אנו מצפים ליישם את אותם היתרונות שאיפשרו לנו לבסס מעמד מוביל בשוק התמסורת הסלולרית בהודו גם לשווקים גיאוגרפיים נוספים, עת שמפעילי רשתות סלולר בעולם משדרגים ומעבים את הרשתות כחלק מהיערכותם להשקת שירותי 5G".

פרטי שיחת הוועידה:
החברה תקיים היום שיחת ועידה טלפונית החל בשעה 9:00 a.m. EDT , להלן 16:00 שעון ישראל. משקיעים מישראל מוזמנים להצטרף לוועידה באמצעות חיוג למספר: +1 (612) 234-9959 החל בשעה 15:50.
משקיעים יוכלו גם להאזין לשיחת הוועידה באתר של סרגון – www.ceragon.com/investors/webcasts/
להאזנה חוזרת לשיחת הוועידה ניתן להתקשר למספר: +1 (320) 365-3844 עם קוד גישה: 469412.
השמעה חוזרת של שיחת הוועידה תהיה זמינה עד ה-2 באוגוסט 2019.

אודות סרגון:

סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם לפתח בצורה חלקה את הרשתות שלהם ל 5G, תוך הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור חמישי (5G) תוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג הגברת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il