TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסייבר הישראלית CHECKMARX תסייע למפתחים ההודים באבטחת אפליקציות


פרופ' בן ישראל, שגריר הודו בישראל, ראש מרכז הסייבר הלאומי של הודו, שחר אלון מצ'קמרקס - צילום חן גלילי
צ'קמרקס הפועלת בהודו קרוב לעשר שנים, הקימה לאחרונה חברה בת בהודו, ומשרתת לקוחות מובילים במגוון סקטורים ותעשיות בשוק ההודי

צ'קמרקס, חברת סייבר ישראלית, התקבלה כחברה ב-,NASSCOM האיגוד הלאומי של חברות התוכנה והשירותים של הודו, המונה למעלה מ-2200 חברות הייטק הודיות וזרות, המעסיקות בהודו מליוני מפתחי תוכנה * צ'קמרקס הפועלת בהודו קרוב לעשר שנים, הקימה לאחרונה חברה בת בהודו, ומשרתת לקוחות מובילים במגוון סקטורים ותעשיות בשוק ההודי

חברת צ'קמרקס הישראלית, מובילה עולמית בשוק החם של אבטחת תוכנה (Application Security), נתקבלה כחברה ב- NASSCOM, האיגוד הלאומי של חברות התוכנה והשירותים של הודו. הארגון מונה יותר מ-2200 חברות טכנולוגיה ושירותים, בהן חברות הודיות מקומיות וחברות זרות גלובליות המפעילות מרכזי פיתוח במדינה כמו: Google India, Intel India, ועוד.


צ'קמרקס הקימה לאחרונה חברה בת בהודו (CHECKMARX INDIA), הממוקמת במומבאי, ומעסיקה כיום 25 עובדים. פרט למטה החברה הממוקם במומבאי, לחברה נציגים גם בבנגלור, בדלהי ובצ'נאיי, המשרתים לקוחות משמעותיים ממגוון תחומים, כגון: הפיננסים והבנקאות, חברות תוכנה והייטק, תקשורת, תשתיות קריטיות, ארגונים ממשלתיים ועוד.


הצטרפות צ'קמרקס ל-NASSCOM תאפשר לחברה להדק את הקשרים עם כל חברי הארגון, ולפעול למען הגברת המודעות בקרב מנהלי חברות ומליוני מפתחי התוכנה הפועלים בהודו בכל הקשור לפיתוח מאובטח (Application Security) ולחשיפתם לטכנולוגיות החדשניות של צ'קמרקס.


לפי מחקר של Forrester, 71% מאירועי הסייבר בשנת 2018 נבעו מחולשות ופרצות אבטחה באפליקציות, שנחשבות כיום לחוליה החלשה באבטחת המידע בחברות גדולות. הפלטפורמה האוטומטית של צ'קמרקס מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח, כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד שלב הבדיקות, דבר החוסך משאבי זמן וכסף רבים בארגונים.


הגישה שמובילה החברה מספקת לכל מפתח את הכלים לעבוד באופן מאובטח ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה כבר מראשית התהליך, ומאפשרת גם למנהלים להבין מה מצב האבטחה של התוכנה שבאחריותם.


משגרירות הודו נמסר: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של צ'קמרקס, חברת סייבר ישראלית מובילה לארגון נאסקום. אנו מעודדים עוד חברות ישראליות להיכנס לשוק ההודי".


לדברי עמנואל בן זקן, מנכ"ל Checkmarx: "צ'קמרקס מעסיקה כיום למעלה מ-570 עובדים בישראל וברחבי העולם, ופועלת ביותר מ-70 מדינות. כחברה שהפתרונות שלה מיועדים לעולם הסייבר ופיתוח התוכנה, אנו שמחים על ההזדמנות להגביר את הפעילות שלנו בהודו, שמהווה מרכז גלובלי לפיתוח תוכנה. ההצטרפות ל- NASSCOM תאפשר לנו לחזק ולהרחיב את הגישה למגוון חברות תוכנה מקומיות וזרות הפועלות בהודו, ולמליוני מפתחים הפועלים במרכזי הפיתוח. בכוונתנו לנסות ולהוביל במסגרת הארגון סדרת מהלכים ופעילויות שיגבירו את המודעות לאבטחת התוכנה ולהציע לחברות בהודו כלים להתמודד עם הנושא".


בחודש מרץ האחרון ביקרה בישראל נשיאת ארגון ה- NASSCOM עם משלחת של חברות היטק וסייבר מהודו. המשלחת התארחה באירוע במשרדי צ'קמרקס שארגנה החברה יחד עם שגרירות הודו בישראל, ובו השתתפו חברות סייבר ישראליות.


במסגרת שבוע הסייבר CYBER WEEK, התקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת תל אביב אירוע ה- INDIA ISRAEL BUSINESS BOOM, בשיתוף עם הקונפדרציה של התעשייה ההודית (CII) ומרכז אננטה אספן, בהשתתפות חברות וארגונים מובילים מהודו ומישראל. שחר אלון, מנהל פיתוח עסקי בצ'קמרקס הוזמן לאירוע כדי לתת סקירה על פעילות צ'קרמרקס בהודו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il