TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חלוץ ההליך להסרת גידול ושיחזור השד בניתוח אחד יגיע לישראל ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית


פרופ' מאוריציו נאבה
פרופ' מאוריציו נאבה, מומחה בינלאומי וחלוץ שחזור והסרת גידול בניתוח רצוף אחד, יתארח בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית

עבור נשים המתמודדות עם סרטן השד, ניתוח פלסטי לשחזור השד, הוא שלב חשוב ודרמטי, המשפיע על תהליך ההחלמה ודימוי הגוף. מנתוני האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות עולה כי מדי שנה מאובחנות בישראל כ- 5,500 חולות חדשות עם סרטן השד. בהתאם להיקף הגידול תעבורנה מרבית הנשים, טיפול כירורגי ניתוחי.


פרופ' מאוריציו נאבה, מומחה בינלאומי וחלוץ שחזור והסרת גידול בניתוח רצוף אחד, יתארח בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית. פרופ' נאבה הוא אחד הפלסטיקאים החשובים והמפורסמים בעולם ונחשב לחלוץ התחום המשלב בין אונקולוגיה ופלסטיקה המיועד לנשים שחלו בסרטן השד.


התחום הנקרא אונקופלסטיקה מהווה גישה טיפולית פורצת דרך, במטרה להשיג איכות חיים טובה יותר לנשים החולות. עד פריצת הדרך, נשים שרצו לשחזר את השד לאחר הסרת הגידול, נאלצו לעבור ניתוחים נוספים, לא קלים, כדי להחזיר לחזה את המראה הרגיל והאסתטי. הניתוחים בוצעו על ידי פלסטיקאים, לאחר שרקמת השד המנותח כבר החלימה והתאחתה. כך, נאלצה האישה לעבור שוב ניתוח וכמובן תקופת החלמה. המשמעות היא שניתוח אחד, מאפשר לתת מענה לשאיפות האסתטיות של החולה אך עדיין לפעול מתוך שיקולי המאבק בסרטן השד.


על פי הערכת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, כ- 30% מהניתוחים המבוצעים כיום הם של כריתת שד מלאה וכ – 70% הם של כריתה חלקית או כריתת גוש המאפשרת לבצע ניתוח רצוף אחד.


יו״ר הכנס השנתי, ד״ר אריאל טיסונה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מסר כי: "בניתוחים אונקופלסטיים אנו משלבים טכניקות פלסטיות עם שיקולים אונקולוגיים. אנחנו פותרים את הבעיה האונקולוגית תוך כדי ניתוח קוסמטי לשד. מדובר בכלי חדש ופורץ דרך, אשר מעניק לשד החולה, הן פתרון בריאותי, והן מראה אסתטי ונעים יותר. הגישה האונקופלסטית לסרטן שד ממשיכה מסורת של צמצום הנזק הנגרם לשד כתוצאה מהניתוח האונקולוגי, ומאפשרת תוצאה קוסמטית טובה, רמת שביעות רצון גבוהה ותרומה משמעותית לדימוי הגוף בתהליך ההחלמה מסרטן השד.


ד״ר טיסונה שאף ביצע תת התמחות בכירורגיה אונקופלסטית בהדרכתו של פרופ׳ נאבה, הוסיף כי: "בנוסף לניתוחים משמרי השד, במהלך הכנס גם נדון בהתקדמות המחקר המדעי, הטיפול הקליני ובטכניקות כירורגיות פורצות דרך. נשים דגש מיוחד על תרומתם של חברי האיגוד לצד דוברים בינלאומיים מובילים במטרה להחליף ידע, לדון בטכניקות ניתוחיות ובסוגיות מחקריות"


פרופ' נאבה סיים את לימודי הרפואה והכירורגיה באוניברסיטת מילאנו שבאיטליה, המשיך להתמחות באונקולוגיה וכירורגיה כללית ובחר להפוך למומחה לניתוחים פלסטיים משחזרים. הוא עבד במכון הלאומי לחקר וטיפול בסרטן במילנו ומכהן כפרופסור מרצה בבית הספר לכירורגיה פלסטית, באוניברסיטת מילאנו. הוא משתתף במחקרים בינלאומיים בנושא אונקופלסטיקה, כתב למעלה מ -200 מאמרים באיטלקית, אנגלית וספרדית על ניתוח אונקולוגי ושחזור של השד וכן 5 ספרים כמחבר וכשותף לכתיבה.


פרופ' מאוריציו נאבה, יגיע לישראל ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית לכנס השנתי ה- 45 של האיגוד שיערך בימים שני ושלישי בין התאריכים 25-26 בנובמבר 2019 במלון הילטון בתל אביב. הכנס יעסוק במגוון תחומי הכירורגיה הפלסטית וישולבו בו הרצאות של מומחים מובילים נוספים מהארץ ומהעולם, הצגות מדעיות ופאנלים אינטראקטיביים בהשתתפות הקהל. את ההפקה לכנס השנתי של האיגוד, מבצעת חברת זיפר תקשורת חווייתית ואת יחסי הציבור לכנס מוביל משרדה של נאוה עינבר דוברת האיגוד.


האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטי: www.plasticsurgery.org.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il