TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם מחזקת את יתרון הייצור התחרותי: מציגה מוצר תאי נטול סרום


פלוריסטם
פלוריסטם פיתחה serum-free media שהינו מצע גידול לתאים ללא רכיבים מן החי באיכות מסחרית, שמאפשר לחברה ייצור בהיקפים גדולים עם עצמאות תפעולית

פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי המופקים מתאי שיליה, הודיעה היום (ב') כי החברה פיתחה פורמולציה חדשה של מצע לגידול תאים (מדיום) ללא רכיבים מן החי (Serum-Free) התומך בייצור של מוצרי ריפוי תאי. הפורמולציה החדשה של המדיום נטול הסרום פותחה באמצעות ניסיונה והבנתה המעמיקה של פלוריסטם בייצור בסטנדרטים תעשייתיים של מוצרי ריפוי תאי ובשיטות האיכות הנועדות לתמוך ביישום המוצר בניסוי שלב III ובשיווק.


ההישג שבעמידה באתגר טכנולוגי משמעותי זה, מאפשר לפלוריסטם ייצור בהיקפים גדולים, בעקביות גבוהה ובעצמאות תפעולית מצדדים שלישיים המספקים סרום סטנדרטי, שהינו מוצר בעלות גבוהה עם כמויות יצור מוגבלות. PLX-R18 הינו המוצר התאי הראשון של פלוריסטם המיוצר באמצעות הפורמולציה החדשה.


מוצרי ריפוי תאי, כמו תאי ה-PLX של פלוריסטם, גדלים על מצע אשר ההרכב והאיכות המדויקים שלו חיוניים להפקת המוצר הרצוי. שימוש ב- serum-free media שפיתחה החברה הניב מוצר איכותית יעיל ובר השוואה למוצרים המתבססים על סרום. הפורמולציה של מצע גידול התאים נטול הסרום של פלוריסטם תומכת בייצור של מוצרי ריפוי תאי הן בשיטה דו ממדית סטנדרטית לגידול תאים והן בשיטת תלת ממד כמו הביוריאקטור הייחודי שפיתחה החברה.


בנוסף, שלא כמו במצע הגידול הסטנדרטי אשר במקרים רבים כולל חומרים לא מזוהים ממקור חי, נוסחת המדיום נטול הסרום של פלוריסטם מאופיינת בסיכון מופחת לזיהומים.


"פלוריסטם נמצאת בעיצומם של הניסויים הסופיים והמכריעים (פיבוטאלים), שמטרתם היא קבלת אישור שיווק, ומאמינה כי כמות ואיכות הן רכיבים חיוניים בייצור של מוצרי ריפוי תאי שיהיה נגיש לכל חולה הזקוק להם" אמר זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל משותף של פלוריסטם.


"אנו מרוצים מכך שבאימוץ הפורמולציה ללא הסרום בתהליך גידול התאים שלנו, פלוריסטם מעלה את הרף בייצור מוצרי ריפוי תאיים ואנו מאמינים כי הדבר יגדיל את היקפי ההספקה ויאפשר עצמאות משימוש בסרום עם מלאי מוגבל המיוצר על ידי צד שלישי. התעשייה המתפתחת שואפת לנוע לעבר ייצור ריפוי תאי נטול סרום וההישג הזה מעיד על החוזק של המחקר, הפיתוח ויכולות הייצור של פלוריסטם".


אודות פלוריסטם
פלוריסטם תרפיוטיקס הינה חברה ביו-רפואית המפתחת תרופות תאיות שמקורן בשליה המאפשרות טיפול שאינו מצריך התאמה גנטית למטופל. מוצרי החברה נמצאים בניסויים מתקדמים הבוחנים את יעילותם במגוון מחלות הנגרמות מאיסכמיה (חוסר זרימת דם), דלקתיות, פציעות אורטופדיות, כשלים של מערכת הדם ופגיעות קרינה. תאי ה-PLX מעוררים את מנגנון השיקום של הגוף באמצעות הפרשת חלבונים בתגובה לאיתותים מגופו של המטופל. החלבונים מתניעים תהליך ריפוי עצמי ומשפרים את מצבו של החולה. לחברה טכנולוגיית D3 ייחודית המאפשרת גידול יעיל ומבוקר של מוצרים תאיים שונים בכמויות גדולות, קניין רוחני חזק ורחב ומתקני ייצור ומו"פ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il