TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרונות מלאנוקס לרשת אינפיניבנד בקצבHDR 200G מאיצים את הדור החדש של מחשוב עתיר ביצועים ובינה מלאכותית ברחבי העולם


מלאנוקס
הפתרונות מספקים ביצועים וסקיילביליות מובילים בעולם יישומים עתירי מחשוב ונתונים, ומאיצים מחקר, תגליות מדעיות ופיתוח מוצרים

כנס International Supercomputing, פרנקפורט גרמניה 16 ביוני 2019 - מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי דאטה סנטרים ומערכות אחסון, מודיעה היום כי טכנולוגית ה- HDR 200G InfiniBand מאיצה את הדור הבא של מחשבי העל ברחבי העולם, ומאפשרת רמות גבוהות יותר של מחקר ותגליות מדעיות.


פתרונות ה- HDR 200G InfiniBand כוללים כרטיסי רשת ConnectX®-6, מתגי Mellanox Quantum, כבלים וטרנסיברים ממשפחת LinkX, וחבילות תוכנה. הודות לתפוקת הנתונים הגבוהה ביותר, זמן אחזור נמוך ביותר ומנועי האצת מחשוב פנים-רשתי (In-Network Computing), ה- HDR InfiniBand מספק ביצועים וסקיילביליות מובילים בעולם עבור יישומי המחשוב והנתונים התובעניים ביותר.


טכנולוגית HDR 200G InfiniBand מציגה מנועי פריקה והאצה חדשים, וזאת על מנת לספק ביצועים וסקיילביליות מובילים עבור מחשוב עתיר ביצועים (HPC), בינה מלאכותית, ענן, אחסון, ויישומים אחרים. אינפיניבד, טכנולוגית קישוריות מבוססת תקנים, נהנית מפיתוח מתמשך של יכולות חדשות, תוך שמירה על תאימות קדימה ואחורה של התוכנה. אינפיניבנד היא הבחירה המועדפת עבור מחשבי העל המובילים בעולם, ומחליפה פתרונות קישוריות בעלי ביצועים נמוכים יותר או קנייניים.


"אנו גאים בכך שפתרונות ה- HDR InfiniBand שלנו מאיצים מחשבי-על ברחבי העולם, משפרים את המחקר והתגליות ומקדמים את תכניות ה- exascale", אמר גלעד שיינר, סגן נשיא בכיר לשיווק בחברת מלאנוקס. "אינפיניבד ממשיכה לצבור נתח שוק, ולהיבחר על ידי מוסדות מחקר, חינוך וממשל, מכוני מחקר מזג אוויר ואקלים, וארגונים מסחריים רבים. היתרונות הטכנולוגיים של אינפיניבד הופכים אותה לקישוריות המובחרת עבור תשתיות מחשוב ואחסון".

מחשב העל Frontera שלTexas Advanced Computing Center (TACC), הממומן על ידי הקרן הלאומית האמריקאית למדע, הוא מחשב העל המהיר ביותר באוניברסיטאות ארה"ב ואחת המערכות החזקות ביותר בעולם. מדורגת במקום החמישי ברשימת ה- TOP500 Supercomputers של יוני 2019, Frontera משתמשת ב- HDR InfiniBand, ובמיוחד במספר מתגי HDR InfiniBand בני 800 פורטים, כדי לספק כוח מחשוב חסר תקדים עבור יישומי מדע והנדסה.

"פתרונות HDR InfiniBand אפשרו לנו לבנות מחשב-על מוביל בעולם, בעל יותר מ- 8,000 צמתי נתונים, מדורג חמישי אשר ישרת את צרכי המשתמשים שלנו בשנים הקרובות", אמר דן סטנציונה, דירקטור מנהל ב- TACC. "אנו מעריכים את שיתוף הפעולה העמוק עם מלאנוקס וגאים לארח את אחד ממחשבי העל המהירים ביותר בעולם. אנו מצפים לנצל את יכולות הניתוב המתקדמות ואת מנועי האצת המחשוב פנים-הרשתי כדי לשפר את פעילויות המחקר והתגליות המדעיות של המשתמשים שלנו".


ממוקם במעבדת המחשוב עתיר הביצועים ב-Mississippi State University , מחשב העל Orion המבוסס HDR InfiniBand יאיץ את המחקר באוניברסיטה ופעילויות חינוך ושירותים. מחשב העל Orion הממוקם במקום ה-62 ברשימת ה- TOP500 של יוני 2019, מחבר 1800 צמתי נתונים וממנף את היתרונות הביצועיים של HDR InfiniBand ואת מנועי האצת היישומים שלה כדי לספק רמות חדשות של ביצועים וסקיילביליות ליישומים.

"HDR InfiniBand מספקת לנו ביצועים מובילים ואת היכולת לבנות מחשבי על סקיילביליים וחסכוניים מאוד, תוך ניצול צפיפות הפורטים הגדולה במתג וטופולוגית הרשת הניתנת להתאמת תצורה", אמר טריי ברקנרידג', מנהל חטיבת מחשוב עתיר ביצועים באוניברסיטת מיסיסיפי. "לפני מעל ל-16 שנה MSU הפכה לאחד המאמצים הראשונים של טכנולוגיית אינפיניבנד במחשוב עתיר ביצועים. אנו שמחים להמשיך מורשת זו על ידי מינוף הטכנולוגיה העדכנית ביותר של אינפיניבנד כדי לשפר את היכולות של מערכת ה- HPC החדשה שלנו".


CSC, המרכז הטכנולוגי של פינלנד למדע, והמכון המטאורולוגי הפיני, בחרו ב-
HDR 200G InfiniBand להאיץ תכנית מחשוב על רב-שלבית. התוכנית תשמש חוקרים באוניברסיטאות פיניות ומכוני מחקר, לצורך שיפור המחקר שלהם במדעי האקלים, אנרגיה מתחדשת, אסטרופיזיקה, ננו-חומרים, וביולוגיה, ואלו בין מגוון רחב של פעילויות מחקריות נוספות. מחשב העל הפיני מדורג במקום 166 ברשימת TOP500.

"מחשב העל החדש יאפשר לחוקרים ולמדענים שלנו למנף את פלטפורמת מחשוב העל והבינה המלאכותית היעילה ביותר בכדי לשפר את כושר התחרות שלהם למשך שנים רבות", אמר פקה להטובורי, מנהל שירותי מחקר ב- CSC. "טכנולוגיית ה- HDR InfiniBand, יחד עפ טופולוגית רשת Dragonfly+ תספק למשתמשים שלנו ביצועים וסקיילביליות מובילים תוך אופטימיזציה של עלות הבעלות הכוללת שלנו".

Cygnus הוא מחשב ה- InfiniBand HDR הראשון ביפן והוא ממוקם במרכז למדעי החישוב באוניברסיטת Tsukuba. Cygnus מדורג במקום ה- 264 ברשימת ה- TOP500 וממנף את ה- InfiniBand HDR לחיבור CPUs, GPUs ו- FPGAs יחד, ומאפשר מחקר מואץ בתחומי האסטרופיזיקה, פיסיקת החלקיקים, מדעי החומרים, החיים, המטאורולוגיה והבינה המלאכותית.

"מחשב העלCygnus מנצל את היתרון של אינפיניבנד על מנת לחבר בצורה היעילה ביותר ובביצועים הגבוהים ביותר את מגוון רכיבי המחשוב, כגון CPUs ו GPUs -עם FPGAs נוספים", אמר פרופ' טאיצוקה בוקו, מנהל המרכז למדעי החישוב באוניברסיטת Tsukuba. "פלטפורמת המחשוב הרב היברידית וההטרוגנית שלנו ביחד עם טכנולוגיית ה HDR InfiniBand מאפשרת לאוניברסיטה לשפר את פעילויות המחקר שלנו ולפתח את היישומים והכלים לעידן ה- exascale".

המרכז לפיתוח מחשוב מתקדם (C-DAC) בחר את ה- HDR InfiniBand עבור משימת מחשוב העל הלאומית בהודו. מחשב העל של C-DAC המבוסס HDR InfiniBand מקדם את יכולות המחקר, הטכנולוגיה ופיתוח המוצרים של הודו.


"המרכז לפיתוח המחשוב המתקדם (C-DAC) הוא מוסד מו"פ אוטונומי תחת משרד האלקטרוניקה וה- IT של ממשלת הודו המתמקד במחשוב מתקדם, ממוצב באופן ייחודי על מנת להקים אקוסיסטם של exascale מהימן ומאובטח המציע שירותים בתחומים שונים. כשהאומה שלנו עומדת להתחיל את השלב המהפכני ביותר של טרנספורמציה דיגיטלית, C-DAC התחייבה לחקור ולעסוק בתחומים חלוציים ובעלי חזון ולהצטיין מעבר בתחומים הנוכחיים של מחקר המשנים את חיי האדם דרך התקדמות טכנולוגית", אמר ד"ר הרמנט דרברי, מנכ"ל C-DAC. "C-DAC הוא חוד החנית של גישת הבנייה, העיצוב והפיתוח של ה- National Supercomputing Mission (NSM) של הודו.


מחשב העל הראשון תחת NSM Build Approach שלC-DAC הושק על ידי כבוד ראש ממשלת הודו במכון הטכנולוגי של הודו (BHU) בווראנסי, כאשר פתרון הקישוריות HDR InfiniBand של מלאנוקס נבחר באמצעות תהליך הערכה תחרותי. C-DAC יבנה פתרונות כאלה ברחבי הארץ תחת פרויקט המחשוב הלאומי, ויתרום לקידום יכולות המחקר, הטכנולוגיה ופיתוח המוצרים בהודו. אנו משתמשים בפתרונות מלאנוקס לקישוריות אינפיניבנד לשביעות רצוננו כחלק מפתרון ה- HPC שלנו הפרוס ב- C-DAC ובמוסדות מחקר ומוסדות טכניים שונים בארץ, ומצפים להמשיך לעבוד על פיתוח מחשבי העל העתידיים שלנו".

מלאנוקס תציג את פתרונות ה- HDR InfiniBand בכנס ה- International Supercomputing בפרנקפורט גרמניה, 17-19 ביוני, בביתן מספר E-911.

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות InfiniBandו- Ethernet חכמים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של דאטאסנטרים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: כרטיסי רשת, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים ביצועי יישומים וממקסמים תוצאות עסקיות עבור טווח רחב של שווקים לרבות ענן והיפרסקייל, מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, דאטאסנטרים לארגונים, אבטחת סייבר, אחסון, שירותים פיננסיים ועוד.
מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il