TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטליקנה נכנסת לשוק הקוסמטיקה טיפולית


אינטליקנה
התקשרה עם חברת 'מורז צמחי מרפא' להקמת פעילות למכירת מוצרי קוסמטיקה מבוססי קנאביס

הפעילות המשותפת תמנף את הידע המקצועי של אינטליקנה בתחום הקנאביס הרפואי עם התשתית המכירתית הנרחבת של מורז ברחבי העולם

שוק טיפוח העור במוצרים מבוסס CBD, נמצא בצמיחה מהירה וצפוי לעמוד בשנת 2019 על כ- 645 מיליון דולר עם קצב צמיחה שנתי של 33% עד 2027

תל אביב, 16 ביוני 2019 – אינטליקנה (ת"א: אנטל), העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח ומקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי, מתכבדת להודיע כי חתמה על מזכר הבנות אסטרטגי לפעילות בשוק הקוסמטיקה הטיפולית יחד עם מורז צמחי מרפא, חברה ישראלית בעלת תשתית מכירתית ב-18 מדינות ברחבי העולם שהציגה מכירות מצטברות בהיקף מאות מיליוני שקלים בשנים האחרונות. מורז מתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והפצה בארץ ובעולם של מוצרי קוסמטיקה טיפולית המבוססים על טכנולוגיית מיצוי של צמחים.


אורי וייס מנכ"ל אינטליקנה: "הכניסה שלנו לתחום הקוסמטיקה הטיפולית היא חלק מבניית הנכסים של אינטליקנה במקביל לקידום פעילות הקנאביס הרפואי. למורז יכולות מכירה ושיווק של מוצרים קוסמטיים בשילוב מיצוי צמחים ב-18 מדינות ברחבי העולם, כך ששילוב הידע והניסיון שלנו בתחום הקנאביס, הרגולציה הבינלאומית ורשת הקשרים הגלובלית של אינטליקנה ובעלי המניות שלה מניחים תשתית לבניית פעילות כלכלית משמעותית, בינלאומית, עם פוטנציאל מכירות בהיקפים גבוהים. בכוונתנו להיות שחקן מרכזי בשוק הנאמד כיום במאות מיליוני דולרים בשנה, ונמצא בצמיחה מהירה עם תחזית להגיע לכ-6.3 מיליארד דולר בשנת 2027."


על פי מזכר ההבנות מורז תספק למיזם המשותף את הידע והמומחיות, אשר נצבר במורז לאורך השנים בקשר עם ייצור ושיווק המוצרים המשותפים (לרבות המתקנים, הציוד, וכוח אדם) וכן את הידע, הניסיון ומהמומחיות אותה צברה ביחס למוצריה הקיימים, ואינטליקנה תספק למיזם המשותף את הידע, הניסיון והמומחיות שהיא צברה בתחום הקנאביס הרפואי, לרבות בתחום הייצור והרגולציה (בישראל ובעולם) של מוצרי קנאביס לשם הקמת ותפעול הפעילות המשותפת, לרבות פיתוח המוצרים המשותפים. בשלב ראשון תפעל החברה, באמצעות כוח אדם מטעמה, ליצירת פורמולציה להטמעת חומרים רלבנטיים למוצרים המשותפים ואיתור ספק אירופאי בעל תקנים רלוונטיים (EU-GMP) לייצורם ו/או בייצור עצמי על ידי המיזם המשותף.


כמו כן, הודיעה אינטליקנה כי חתמה על הסכם עם שותף לרכישת 50% ממתקן ריבוי וגידול קנאביס רפואי במרכז הארץ, אשר נמצא בהקמה ובשלב ראשוני יבנו בו חממות בשטח של כ-5 דונם – מתקן זה אינו קשור למתקן שאינטליקנה מקימה. החברה מקדמת פריסה בינלאומית ופועלת להקמת פעילות קנאביס רפואי בתאילנד ובפורטוגל.

אודות מורז
חברת מורז הינה חברה ישראלית מן המובילות והוותיקות בארץ, הוקמה בשנת 1984 ומתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והפצה בארץ ובעולם של מוצרי קוסמטיקה טיפולית המבוססים על טכנולוגיית מיצוי של צמחים. מורז מייצרת את מוצריה בטכנולוגיה ייחודית ברמה המקומית והבינלאומית המתבססת על תהליך מיצוי צמחי מרפא המבטיח ריכוז גבוה במיוחד של תמציות צמחי מרפא במוצר המוגמר. יעילות מוצרי מורז לטיפול במגוון בעיות עור הוכחה במספר רב של מבדקים קליניים ומעבדתיים בארץ ובעולם. מוצרי מורז זוכים להכרה בינלאומית ונמכרים בעולם.

אודות אינטליקנה
החברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il