TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Blox מנהלת נכסי קריפטו בהיקף של 3 מיליארד דולר על פלטפורמת AWS


Blox
אופיר אליאסי, סמנכ״ל הפיתוח של חברת Blox, מסביר את האתגרים המיוחדים הכרוכים בפעילות בשוק הקריפטו וכיצד הפתרון של Blox מסייע לכך
שוק הקריפטו המתפתח מציב בפני כל העוסקים בו – חברות קריפטו כמו גם משקיעים פרטיים – אתגרים חדשים שרבים מהם לא מצליחים להתמודד עמם כהלכה. השוק התזזיתי כבר גרם לרבים להפסדים שייתכן שאת חלקם ניתן היה למנוע באמצעות ניהול איכותי יותר.

אופיר אליאסי, סמנכ״ל הפיתוח של חברת Blox, מסביר את האתגרים המיוחדים הכרוכים בפעילות בשוק הקריפטו וכיצד הפתרון של Blox מסייע לכך.

כיצד הוקמה חברת Blox ?

Blox הוקמה בשנת 2016 ע״י אלון מורוך ואדם אפרימה, שני חברי ילדות מכוכב יאיר. אלון מורוך (31) התחיל את דרכו בעולם הבלוקצ׳יין כמפתח, תרם קוד לפיתוחו של אית׳ריום ואף פיתח ארנק ביטקוין מולטיסיג משלו. אדם אפרימה (31) עבר לסין לפני כ-10 שנים, שם צבר ניסיון בעולם הפיננסי והבנקאות, כשאחד מהאתגרים הגדולים שעמם התמודד היה הקמת המשרד הראשון של חברת eToro הממוקם בשנגחאי, שבו מועסקים כ- 50 עובדים. כיום מונה Blox כ- 40 חברי צוות ב-4 משרדים ברחבי העולם: תל אביב, שנגחאי, גיברלטר וסן פרנסיסקו. החברה פועלת כיום בתחום ניטור, ניהול וניתוח נכסי קריפטו הן ליחידים והן לעסקים, תוך התבססות על שירותי הענן של AWS.

מה הם האתגרים הכרוכים בניהול נכסים בשוק הקריפטו ?

טכנולוגיית הבלוקצ׳יין והעולם החדש של המטבעות הקריפטוגרפיים עדיין נמצאים בתחילת דרכם, המערכת כולה תעבור טלטלות, חידושים, פריצות דרך ותובנות עד שתגיע למיינסטרים ולאימוץ עולמי ע״י אנשים או חברות. ליזמי העולם החדש שנוצר, המטרה היא ברורה, ולא שונה מהחלומות של יזמי ההיי-טק של שנות ה- 90. יצירת חברה בריאה, עם ערך ושימוש, שתהווה תשתית ושתדע להיות גמישה וורסטילית מספיק על מנת לצלוח את האתגרים שמחכים לכולנו בתחום. יתרה מכך, העתיד מראה שהרגולציה מתקדמת ובדרך להיות מושרשת בתוך ההתנהלות הפיננסית שלנו ושל כל ישות שתרצה להתוודע לקריפטו בעצמה. הטכנולוגיה תשתפר, האימוץ יגדל ושימושים שונים ומגוונים יתחילו להיכנס לתחומי היום יום שלנו.

אילו יכולות מספק הפתרון של Blox לפעילים בשוק ?

Blox פיתחה פתרון מקצה לקצה המבוסס כולו על שירותי הענן של AWS , שהוא בין הראשונים בשוק לניהול, חשבונאות, ניטור וניתוח נכסי קריפטו. למשתמש הקצה – הפרטי או העסקי – מוצעת אפליקציה זמינה להורדה לאנדרואיד, אייפון וגרסת ווב עם עיצוב מרשים, ייחודי ופשוט לתפעול. הגרסה לסקטור הפרטי כרגע חינמית, ובמקביל לה מוצעת גרסה מתקדמת יותר המיועדת במיוחד לעסקים ולצרכיהם הספציפיים בעולמות הפיננסיים של הבלוקצ׳יין.

למשתמשים הפרטיים, ביניהם טריידרים וסקרני הקריפטו למיניהם שרק התחילו את דרכם בשוק זה, הפלטפורמה מספקת יכולת לראות את כל נכסי הקריפטו שלהם במקום אחד ע״י סנכרון אוטומטי של הבלוקצ׳יינים והבורסות המובילות היום, יחד עם תובנות לגבי הפעילות שלהם, ופיצ׳רים שמספקים פן חברתי לפתרון שלנו, דהיינו שיתוף דאטה ייחודי ותובנות לחברי קהילת המשתמשים שלנו. אי לכך, גם משתמשים שעדיין לא קנו את הביטקוין הראשון שלהם יכולים להפיק תועלת מהאפליקציה, ולהיחשף לנתונים אקסקלוסיביים שמסופקים על ידי ההקהילה.

עבור הסקטור העסקי, דהיינו חברות שמנהלות קריפטו, משתמשות בקריפטו או משקיעות בקריפטו אנו מציעים פתרון מקיף 360 מעלות לכל אתגרי ניהול הקריפטו, הכולל, כאמור, חשבונאות, ניטור וניתוח נכסי קריפטו.

מה היא האחיזה שלכם בשוק כיום ?

הפלטפורמה שלנו מנהלת כבר מעל 3 מיליארד דולר של נכסי קריפטו באמצעות פעילות בינלאומית שמקיפה עשרות מדינות. בין לקוחות החברה והמשקיעים שאף הם בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות מובילות כמו: eToro, Dx.Exchange , TenX, Crypto.com, Civic ועוד.

בנוסף, אנו מספקים פתרונות קריפטו מותאמים (custom made) לצרכים ייחודיים של לקוחות כגון: התממשקות עם בלוקצ׳יין ספציפי, הקמת מערך שרתים פרטי לשכבה נוספת של הגנה ופרטיות ועוד.

כיצד נעזרתם בתשתיות מחשוב הענן של מזון ווב סרוויס AWS?

תחום הבלוקצ'יין בכלל והקריפטו בפרט מתאפיינים בקצב שינויים גבוהה, Blox כמוצר ייחודי ראשון מסוגו מתמודד בנוסף עם אי ודאות במישורים רבים ולכן היכולת להגיב מהר, להתאים את המוצר למציאות חדשה ולדרישות משתנות קריטית ביותר.
כפלטפורמה, AWS מרחיבה את יכולת התמרון של צוות הפיתוח ומאפשרת לענות בצורה מיטבית על הקריטריונים האלו.
כבסיס, נעשה שימוש נרחב בשירותים EC2,RDS ו- S3, אך ללא ספק הערך המוסף מגיע במקרים בהם נדרש פתרון יצירתי לא סטנדטי. לדוגמה, ארכיטקטורת רשת מורכבת המסייעת בפתרון בעיות קצה וחוסכת זמן פיתוח וכסף.

מדוע בחרתם בענן של אמזון ווב סרוויס כתשתית פעילותכם?
היתרונות של AWS אל מול האלטרנטיבות הקיימות בשוק בולטים ב-Blox כפרוייקט גלובלי שאפתני, עם צוות שמפוזר על כמה יבשות ,לקוחות כמעט בכל מקום וצפי התרחבות משמעותי. לכן, בנוסף למה שצויין קודם, תכונות כמו יציבות, זמינות ונגישות מכל מקום מכריעות את הכף.

באילו עוד שירותים של AWS אתם עושים שימוש?
חלק משגרת העבודה ב- Blox כוללת ניסויים רבים (POC) בקוד פתוח ומוצרי בלוקצ׳יין. אופי הדברים מוביל אותנו לפתרונות Serverless שונים כדוגמת Lambda functions ואחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il