TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה משיקה את Lumada Video Insights העושה שימוש בניתוח וידאו, IoT ו-DataOps ומסייע להניע צמיחה וחדשנות במרחבים חכמים


HitachiVantara
היטאצ'י ונטרה תומכת בצמיחה מהירה במרחבים חכמים באמצעות פורטפוליו מוצרים מקצה-לקצה המספק ללקוחות את הכלים הדרושים להם לצורך קבלת החלטות המונעות על ידי נתונים
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, השיקה את Lumada Video Insights, סט יישומים חכם ומותאם מקצה-לקצה אשר מספק בטיחות תפעולית ומודיעין עסקי תוך שימוש ביכולות IoT, וידאו, בינה מלאכותית (AI) וניתוח אנליטי. Lumada Video Insights מהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית ה-DataOps של היטאצ'י ונטרה, המגדירה מחדש את ניהול הנתונים בזירת הבינה המלאכותית, תוך חיבור נטול שיבושים בין צרכני נתונים ליוצרי הנתונים ובמטרה להפיק רווחים במהירות מנתוני הלקוחות.

Lumada Video Insights מרכז את פתרונות הוידאו של היטאצ'י עבור מרחבים חכמים, כולל עדכוני טכנולוגיה, חידושים ושילוב בפורטפוליו מוצרי Lumada של החברה. הפתרון משלים ומרחיב את פלטפורמת Lumada, וכן את האקו-סיסטם של שירותי החברה, באמצעות בינה מלאכותית מורחבת, ראייה ממוחשבת, ניתוח מתקדם, אינטגרציית נתונים ויכולות ניהול וארגון המסייעות לארגונים וללקוחות תעשייתיים להאיץ את יוזמות ה-IoT שלהם ולטפח אקו-סיסטמם ומרחבים חכמים משלהם.

סיפורי ההצלחה הרבים בקרב לקוחות ושיעור ההטמעה ההולך וגדל של Lumada Video Insights ממחישים את המומנטום המשמעותי של הפתרון בענף המרחבים החכמים המתפתח. כאשר משלבים את סט היישומים עם DataOps, הוא פותח הזדמנויות חדשות עבור לקוחות המעוניינים למקסם את הערך המתקבל מכמות עצומה של נתונים הנאספים מהתקני IoT במספר רב של תעשיות ברחבי העולם.

על פי חברת גרטנר (Gartner), "מרחב חכם הינו סביבה פיזית או דיגיטלית בה בני אדם ומערכות טכנולוגיות מקיימים אינטראקציה בתוך אקו-סיסטם פתוח, מקושר, מתואם וחכם. אלמנטים רבים ושונים – כולל אנשים, תהליכים, שירותים ודברים – מתכנסים יחדיו במרחב החכם כדי ליצור חוויה אינטראקטיבית, אוטומטית ומוטמעת יותר עבור בני אדם או תרחישים תעשייתיים ייעודיים.

מגמה זו התמזגה בזמן האחרון באלמנטים כגון ערים חכמות, מרחבי עבודה דיגיטליים, בתים חכמים ומפעלים מקושרים. בגרטנר סבורים כי השוק עובר תקופה בה ישנה אספקה מואצת של מרחבים חכמים ומתוחכמים, כאשר הטכנולוגיה הופכת לחלק אינטגרלי מחיי היומיום שלנו בין אם אנו עובדים, לקוחות, צרכנים, חברי קהילה או אזרחים. מגמות שקשורות בבינה מלאכותית, התרחבות התקני הקצה המקושרים ל-IoT, התפתחות תחום התאומים הדיגיטליים (digital twins of things) וכן בשלות הבלוקצ'יין, מציעים יותר הזדמנויות להניע יותר פתרונות חכמים, מתואמים ומקושרים על פני סביבות יעד".

Lumada Video Insights תומך בצמיחה מהירה של מרחבים חכמים

היכולת של Lumada Video Insights לאסוף, לשמור, לנהל ולנתח נתוני וידאו מעניקה לארגונים יכולות ניתוח והתראה בעלות ערב רב, המאפשרות להם לפעול בצרוה יעילה ומאובטחת יותר. פיתוחים בתחום הראייה הממוחשבת ולמידת מכונה אפשרו להפוך את הוידאו למקור עשיר של תובנות המספקות מודיעין תפעולי וחוויית לקוח, מודעות למצב בזמן אמת והתראות המאפשרות מתן מענה מהיר, אפקטיבי ויזום לתקריות, למקרי חירום ולבעיות הלקוח. בעזרת Lumada Video Insights לקוחות יכולים לאסוף תובנות נתונים ולשפר את הזדמנויות התכנון והזיהוי תוך הוזלת עלויות וצמצום בזבוז המשאבים במטרה לשפר את המצוינות התפעולית.

רשימת התכונות העיקריות של Lumada Video Insights כוללת: IoT, קבלת תצוגה גיאו-מרחבית וגרפית של וידאו ושל נתונים בתצוגת חלונית יחידה; יכולות ניתוח הוידאו הופכות נתוני וידאו קיימים או חדשים לתובנות ולהתראות בזמן אמת באמצעות ניתוח בינה מלאכותית; פתרונות ניהול ואחסון נתוני וידאו המבטיחים מהירות גבוהה ונפחים גדולים של נתונים מלאים ונטולי שגיאות, תוך פישוט תהליך ניהול הנתונים; התקני קצה חכמים ופלטפורמות מודיעין וידאו אשר אוספות נתונים ותובנות מכל מקום; כרייה של נתונים הזמינים לציבור ממדיה חברתית או ממעמקי האינטרנט לקבלת מודיעין קוד פתוח ומודעות לתעבורת נתונים המקושרת למותג באזורי היעד; וסיוע בקבלת החלטות מונעת-נתונים בתחום הבטיחות, התפעול וחוויית הלקוח.

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "החידושים במרחב החכם מהווים תחום מיקוד עבור היטאצ'י ונטרה, וזאת לנוכח הדרישה המתמשכת לשימוש במקורות חדשים ומגוונים של נתונים תוך שילוב עם נתונים ממקורות ישנים יותר לקבלת תובנות עשירות. אנו שמחים להרחיב את עבודתנו עם ארגונים במגזר הציבורי והפרטי באמצעות Lumada Video Insights ועם ההתמקדות ב-DataOps, להטעמת שינוי בדרך בה תחומי הקמעונאות, הממשל והתחבורה משתמשים במודיעין מונע-נתונים לצורך הטמעת חידושים ולהפקת תוצאות טובות יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il