TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2019 ומספקת עדכונים עסקיים


בריינסוויי
הכנסות הרבעון הראשון עמדו על 5.2 מיליון דולר, עלייה של 44% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד

בריינסוויי, חברת מכשור רפואי מובילה המתמקדת בפיתוח ומכירה של מוצרים לא פולשניים באמצעות טכנולוגיית ה-Deep TMS לטיפול בדיכאון מז'ורי (MDD) והפרעה טורדנית כפייתית (OCD), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2019, ומספקת עדכונים עסקיים.

"אנחנו ממשיכים להציג צמיחה בשורה העליונה, כתוצאה מביקוש צומח לטכנולוגיית ה-Deep TMS שלנו", ציין נשיא ומנכ"ל בריינסוויי יעקב מיכלין. "ההשכרה, המכירה הישירה והשימוש במערכת ה-Deep TMS שלנו המשיכו להניע צמיחה בשורה העליונה של העסקים שלנו. בסוף הרבעון הראשון, כמות המערכות המותקנות של החברה עמדה על 416 עם 33 התקנות חדשות ברבעון הראשון, הכנסות השיא ברבעון הראשון צמחו ב 44% בהשוואה לרבעון הראשון של 2018 וההכנסות מהשכרה צמחו ב- 47% ביחס לתקופה המקבילה".

החברה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית בארה"ב ורישום בבורסת NASDAQ בחודש אפריל, וגייסה סך של 30.8 מיליון דולר לפני הוצאות חיתום, עמלות והוצאות הנפקה נוספות. "אנו שמחים מאוד על השגת אבן דרך משמעותית זו ומקווים כי זה ישרת את המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומינו" אמר ד"ר דויד זכות יו"ר החברה. תמורת ההנפקה תאפשר לחברה להרחיב עוד את כוח המכירות ופעילויות השיווק שלה, בעיקר בארה"ב במטרה להגדיל את קצב הצמיחה בהכנסות מטכנולוגיית ה-Deep TMS. לאחרונה החברה השלימה את יעד גיוס 260 המטופלים בניסוי לגמילה מעישון וממשיכה להתקדם להתחלת ניסויים קלינייים בהתוויות אפשרויות נוספות, כולל התמכרות למשככי כאבים (אופיואידים), טרשת נפוצה ותכניות מו"פ טכנולוגי נוספות.

תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2019

הכנסות שיא רבעוניות של 5.2 מיליון דולר, עלייה של 44% בהשוואה לרבעון הראשון של 2018.
הכנסות מהשכרה בהיקף של 3.1 מיליון דולר, עלייה של 47% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד.
בסיס התקנות של 416 מערכות Deep TMS, עלייה של 33 מערכות בהשוואה לרבעון הקודם.
27 סלילי Deep TMS לטיפול ב-OCD נשלחו, לסך כולל של 85 סלילי OCD כקסדה נוספת למערכות הקיימות והחדשות של החברה, מאז קבלת אישור לשיווק באוגוסט 2018.


שיעור רווח גולמי נותר כ- 78%.
הוצאות תפעוליות של 5.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2018, עלייה של 29%. העלייה נובעת בעיקר מהרחבת כוח המכירות והגדלת פעילות השיווק בארה"ב.


הפסד נקי של 1.9 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהפסד הנקי נובעת מגידול של כ- 0.2 מליון דולר בהפסד התפעולי וכן בעיקר מהכנסת מימון שנבעה מהפרשי תחשיב ההתחיבויות לרשות החדשנות שהקטינה משמעותית ההפסד הנקי של רבעון ראשון 2018.

מצב פיננסי

נכון ליום 31 במרץ 2019, לחברה מזומן והשקעות לטווח קצר בהיקף של כ-7.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-9.1 מיליון דולר ביום 31 בדצמבר 2018.


לאחר תום הרבעון וכתוצאה מההנפקה הראשונית של החברה ב- NASDAQ נוספו לחברה כ- 27 מליון דולר נטו ובנוסף החברה פרעה את מלוא החוב לבנק מזרחי בהיקף של 3 מיליון דולר וכתוצאה מאלה יש לחברה כיום מאזן חזק ללא חוב אשר ישרת את תוכניותיה להמשך צמיחה.

עדכונים עסקיים

השלמת יעד גיוס 260 מטופלים בניסוי רב מרכזי לגמילה מעישון.
הגדלת נוכחות מסחרית בדרום-מזרח אסיה עם חתימת הסכמי הפצה וסוכן בתאילנד, דרום קוריאה, סינגפור והודו.


הכרה על ידי ה-FDA במערכת החברה כמכשיר פורץ דרך לטיפול בהתמכרות למשככי כאבים אופיואידים.
אישור שווק מערכת החברה לטיפול בדכאון ביפן.

שיחת ועידה

הנהלת בריינסוויי תקיים שיחת ועידה (באנגלית) לפני פתיחת המסחר בוול סטריט ב-29 במאי בשעה 15:00 שעון ישראל (8:00 זמן חוף מזרחי בארה"ב) לדיון בתוצאות הכספיות ומתן תשובות לשאלות:

ישראל: 09-7217998, קוד ועידה 4989455

אודות בריינסוויי
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי FDA לטיפול בדיכאון מז'ורי ((MDD ו- OCD ושיפוי ביטוחי נרחב לדיכאון ארה"ב ובנוסף אישורי שיווק באירופה, ישראל ומדינות נוספות למגוון נרחב של מחלות והפרעות מוחיות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il