TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברן מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019


ברן
מיקוד עסקי והתייעלות ממשיכים את קו המגמה: צמיחה של 10% בהכנסות ל-106 מיליון שקל; זינוק של 275% ברווח התפעולי ל-7.5 מיליון שקל; הרווח הנקי – 1.5 מיליון שקל; התקדמות בשורה של פרויקטים משמעותיים באפריקה

בעלי השליטה מאמינים בחברה: מסרו לברן התחייבויות להזרמה אופציונאלית של 35 מיליון שקל לחברה

קבוצת ברן מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019 ומדווחת על צמיחה בהכנסות והמשך מגמת השיפור ברווחיות וברווח. ברן צפויה להכיר בהכנסות מפרויקט הולכת המים באתיופיה גם לאורך הרבעונים הקרובים עד השלמתו המתוכננת בסוף 2019 ובהיקף סופי מתוכנן של מעל 90 מיליון דולר.


במקביל, ממשיכה ברן להתמקד בהשגת פרויקטים, בדגש על פיתוח וקידום הזדמנויות שהחלו בכמה מדינות באפריקה עם חתימתם של ארבעה מזכרי הבנות לפרויקטים בסדרי גודל של עשרות מיליוני דולרים ועד כדי מאות מיליוני דולרים, לצד המשך הורדת עלויות מנהליות שוטפות אשר עומדים בבסיס חזרת החברה לרווח נקי מאז תחילת 2017.


ברן פרעה בחודש מארס, במועד ובמלואו, את תשלום ראשון של אג"ח החברה (סדרה ב'), בהיקף של 15 מיליון שקל, ובתוספת כ- 2.5 מיליון שקל ריבית. התשלום בוצע ממקורותיה העצמיים של החברה.
בעלי השליטה בברן מסרו לחברה התחייבויות למתווה הזרמת מזומנים אופציונאלי לחברה בסך של 35 מיליון שקל, במסגרת הנפקת זכויות או הלוואה, וזאת מתוך הבעת אמון, רצון לסייע לחברה לממש את תוכניותיה וצבר ההזמנות ולעמוד בכל התחייבויותיה.

דגשים פיננסים לתוצאות הרבעון הראשון של 2019:
צמיחה של כ-10% בהכנסות: 106.2 מיליון שקל בהשוואה ל-96.7 מיליון שקל ברבעון המקביל הודות לגידול בהכנסות ברן אינטרנשיונל.


גידול של 20.4% ברווח הגולמי: 20.4 מיליון שקל, כ-19% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-16.9 מיליון שקל, כ-18% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל.


זינוק של 275% ברווח התפעולי: 7.5 מיליון שקל, כ-7% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-2 מיליון שקל, כ-2% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. השיפור החד ברווחיות התפעולית מקורו בין השאר בהמשך מגמת צמצום העלויות וירידה בשיעור הוצאות ההנהלה וכלליות, אשר ירד לשיעור של 12.3% מסך ההכנסות, שהינו הנמוך ביותר מאז החלה החברה בנקיטת צעדי ההתייעלות ב-2015.


גידול של 50% ברווח הנקי: 1.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 1 מיליון שקל ברבעון המקביל, וזאת חרף הוצאות מימון חריגות הרבעון בהיקף של 4.2 מיליון שקל – ושכמחציתן כתוצאה מהפרשי שער בסכום חריג ברבעון, בהשפעה מאזנית בלבד (ללא השפעה תזרימית).


ההון העצמי של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון 2019 הסתכם ב-83.8 מיליון שקל, 26% מסך המאזן.

אודות קבוצת ברן:
קבוצת ברן הינה ספקית בינלאומית של פתרונות הנדסה, תשתיות וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. החברה מתמחה בתחומי התכנון ההנדסי, ניהול והקמה של פרויקטים מורכבים בתחום התשתיות, ההנדסה והתעשייה. קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות ומבצעות פרויקטים בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם עבור מאות לקוחות במגוון רחב של תעשיות. לחברה צבר הזמנות משמעותי שמספק אופק פעילות לשנים הקרובות, והיא מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il