TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרחביה: קרדיאק-סנס חתמה על מזכר הבנות עם מרכז רפואי אירופאי מוביל להשקעה לפי שווי של 30 מיליון דולר


רני ליפשיץ, יור מרחביה
השווי משקף לקרדיאק-סנס עליה של פי כ-5 בתוך שנתיים

ההסכם כולל הקמת מיזם משותף לפיתוח ומסחור הטכנולוגיה והמוצרים באיטליה
ההסכם משקף לקארדיאקסנס הכרה מדעית של גורם רפואי מוביל באירופה

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה כי חברת הפורטפוליו CardiacSense, בה מחזיקה החברה בכ-6.53% מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא, התקשרה במזכר הבנות לא מחייב עם מרכז רפואי אירופאי מוביל, להשקעה ולשיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח ומסחור הטכנולוגיה ומוצרי קרדיאק-סנס.


במסגרת ההתקשרות ישקיע המרכז הרפואי בקרדיאק-סנס סך של חצי מיליון דולר תמורת כ-1.6% מניות קרדיאק-סנס, לפי שווי חברה של 30 מיליון דולר לפני הכסף, עם אופציה לרכישת מניות נוספות עד להחזקה בשיעור של 7% בקרדיאק-סנס, לפי שווי חברה אשר יעלה על פני תקופה מוסכמת. כמו כן, במסגרת ההתקשרות, יקימו החברות מיזם משותף למסחור מוצרי קרדיאק-סנס באיטליה. הסכם ההשקעה גוזר שווי של פי כ-5 מההשקעה הראשונית של מרחביה בקרדיאק-סנס בשנת 2017.


רני ליפשיץ, יו"ר מרחביה: "אנו שמחים על הסכם חשוב בחברת פורטפוליו שלנו, שמהווה יישום התוכנית האסטרטגית למסחור הטכנולוגיה הייחודית של קרדיאק-סנס, באמצעות שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם בתחומי הפארמה והמכשור הלביש. ההסכם מהווה הבעת אמון מגורם חיצוני מקצועי מוביל ומשקף את יתרונותיה הבולטים של טכנולוגיית קרדיאק-סנס, בשוק ענק בו לא קיים עדיין פתרון מאושר FDA לניטור רציף, בלתי פולשני ובלתי מוגבל בזמן של הפרעות קצב לב ברמה המקבילה לאק"ג, כפי שקרדיאק-סנס מקדמת בצורה משמעותית."


"ההסכם, עם אחד המרכזים הרפואיים החשובים באירופה, יאיץ את פיתוח ומסחור מוצרי החברה והוא על רקע הצלחת ניסוי מקדים של קרדיאק-סנס באיכילוב, עם תוצאות המהוות פריצת דרך עולמית במדידת הפרעות קצב לב באמצעות שעון יד. בכוונת החברה להמשיך לניסוי מורחב בהיקפי הנבדקים ב-3 בתי חולים מובילים נוספים בישראל וכן בקליבלנד קליניק, ארה"ב, במטרה לקדם אישור FDA לשיווק ומסחור מוצריה."
קרדיאק-סנס השלימה עד כה מספר סבבי גיוס מוצלחים, ושווייה עלה פי 5 בתוך כשנתיים. לאחר ההשקעה הראשונית של מרחביה בחברה ב-2017 לפי שווי של 6 מיליון דולר מספר גיוסים בשווי עולה וכעת נחתם מזכר ההבנות הנוכחי לפי שווי של 30 מיליון דולר לפני הכסף.


לאחרונה הודיעה החברה על מינוי בכירים מפפסיקו ומחברות מכשור רפואי ציבוריות לדירקטוריון החברה. דניאל נאור, אשר כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברת פפסיקו ימונה לדירקטור ומייק ברמן יזם מנוסה אשר מכר מספר חברות מכשור רפואי לענקיות הציוד הרפואי ימונה ליו"ר דירקטוריון.

אודות קרדיאק-סנס
קרדיאק-סנס נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים של שעון רפואי חכם המבוסס על טכנולוגיית קריאת אותות אופטיים בשילוב עם סנסורי תנועה, לחץ, טמפרטורה ואחרים. השעון מאפשר מעקב רציף של הפרעות בקצב הלב, בדגש על פרפור פרוזדורים ודום לב, באמצעות טכנולוגיה המאפשרת ניטור דופק ברמת דיוק המקבילה לבדיקת ECG (א.ק.ג).


בנוסף, מפתחת החברה ניטור רציף של לחץ הדם. פרפור עליות הינו הפרעת קצב הלב השכיחה ביותר, היא מייצרת קרישי דם, ולכן כישלון באיתורה בזמן עלול לגרום שבץ מוחי המביא ברוב המקרים לנכות קשה או למוות. חולי פרפור עליות או אנשים בסיכון לפרפור עליות נדרשים להיות מנוטרים במהלך כל חייהם.


על מנת לאבחן חולים מסוג זה נדרש ניטור רציף של חודשים ושנים, כאשר הפתרון היחיד הקיים כיום הוא ניטור פולשני – השתלה של סנסור בחזהו של המטופל, בעלות גבוהה. השעון של קארדיאקסנס המצוי בהליכי פיתוח מתקדמים עשוי לספק ניטור קבוע ואיכותי בעלות נמוכה וללא צורך בפעולה פולשנית. https://www.cardiacsense.com

אודות מרחביה
מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס.


מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה. בנוסף, מרחביה דיווחה לאחרונה על התקשרותה בהסכם לרכישת כ-6% בחברת RMDY Healthהפועלת באחד השווקים הצומחים בעולם הרפואה. החברה מפתחת ומספקת פלטפורמת רפואה דיגיטלית, המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים.


באוקטובר 2018 הודיעה החברה על כניסתה לשוק הכאב הכרוני באמצעות השקעה ב-G4P (Games for Pain), חברת פורטפוליו של חממה בה שותפה קופ"ח מכבי. מרחביה תשקיע כ-600 אלף שקל על פני אבני דרך תמורת אחזקות של כ-6% בחברה הישראלית המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לטיפול בכאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה, ומתמקדת בשלב הראשוני בטיפול בחולי פיברומיאלגיה, הפוגעת ב-3%-6% מאוכלוסיית העולם. ברבעון הראשון של שנת 2019 מרחביה השקיעה ב-EFA המפתחת מכשיר המשמש כמעבדת אבחון ניידת ונישאת לביצוע ספירת דם ובדיקות נוספות, באמצעות בדיקות דם, ועונה על הצורך העולמי להפחית ככל הניתן בשימוש יתר באנטיביוטיקה.


עוד באוקטובר 2018 הודיעה מרחביה על כניסתה להשקעות בתחום המו"פ של קנאביס רפואי, בתחום זה חתמה על הסכם השקעה בחברת ויאולי, מרחביה תשקיע במועד השלמת העסקה סך של 400 אלף דולר תמורת כ-20% מהונה המונפק והנפרע של ויאולי - המפתחת משאף ייחודי אשר יאפשר למטופלים צריכת טיפות שמן קנאביס בשאיפה במינון מדויק וללא צורך בחימום, אידוי או שריפה. משרדי ההנהלה של מרחביה נמצאים ברמת גן. https://www.merchavia.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il