TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייפ-טי מודיעה על קבלת הזמנה לפתרון ה-SDP שלה מיצרן אירופאי מוביל למוצרי צריכה אלקטרוניים


סייפטי
הלקוח חיפש פתרון חדש שיאפשר לעובדים, שותפים, אנשי DevOps ואחרים גישה בטוחה מרחוק לשירותים הפנימיים של הארגון, וכן פלטפורמת תאורה מקושרת בענן

סייפ-טי גרופ בע"מ ( (NASDAQ, TASE: SFET ספקית של פתרונות Software Defined Access (SDA) לסביבות ענן היברידי, מודיעה היום על קבלת הזמנה לפתרון ה-Software Defined Perimeter (SDP) של החברה מיצרנית אירופית מובילה למוצרי צריכה אלקטרוניים, המתמחה בהתקנים מקושרים לתעשיית ה-IOT.


הלקוח חיפש פתרון חדש שיאפשר לעובדים, שותפים, אנשי DevOps ואחרים גישה בטוחה מרחוק לשירותים הפנימיים של הארגון, וכן פלטפורמת תאורה מקושרת בענן. הפתרון מיועד להחליף את פתרונות הגישה הקיימים אצל הלקוח, ויספק בנוסף גישה מרחוק לשירותים עתידיים שבכוונת הלקוח להכניס לשימוש.
"אנו שמחים שהפתרון שלנו נבחר על ידי לקוח בעל מוניטין בסדר גודל כזה", אמר נועם מרקפלד, סמנכ"ל המכירות של סייפ-טי. "הבחירה מהווה אישור ליתרונות שהמוצרים שלנו מציעים בשוק ה-SDP וה-Zero Trust".


למיטב ידיעת החברה, הלקוח העדיף את פתרון ה- SDP של סייפ-טי על-פני המתחרים, הודות לכך שזהו הפתרון היחיד שניתן להתקנה הן בשרתי הארגון והן בענן, וזאת בנוסף למגוון יתרונות טכנולוגיים נוספים, כגון טכנולוגיית ה- Reverse Access (תנועה הפוכה) s מוגנת-הפטנט של החברה, קלות ההטמעה ויכולת ההתאמה לקשת רחבה של אפשרויות שימוש מרחוק.


הזמנת הרכש הינה לרישיון שנתי, לתקופה שנה אחת.


אודות סייפ-טי גרופ בע"מ
סייפ-טי גרופ בע"מ (סימול Nasdaq, TASE: SFET) היא ספקית של פתרונות Software Defined Access אשר נועדו לצמצם התקפות סייבר על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים רגישים של ארגונים. סייפ-טי פותרת את סוגיית הגישה לנתונים על ידי הסתרת הנתונים בסביבת הארגון והגבלת הגישה לגורמים מורשים ורצויים בלבד בסביבות ענן היברידיות. הטכנולוגיה של סייפ-טי מגנה על ארגונים מפני אובדן וזליגת נתונים, דליפות, תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והונאות ועל ידי כך מגבירה את היעילות התפעולית, האבטחה והציות לרגולציה של ארגונים אלה.


חברות ממגזרי השירותים הפיננסיים, הבריאות והתשתיות, כמו גם ממשלות המשתמשות בפתרונות ה-Software Defined Access הרב-שכבתיים והמוגנים בפטנטים של סייפ-טי יכולות לאבטח את הנתונים, השירותים והרשתות שלהן מפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il