TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיח שריד מדווחת לראשונה כחברה ציבורית על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2019


משפחת_שיח
הכנסות של 5.9 מיליון ש"ח - גידול של 40% ביחס לאשתקד * הרווח הגולמי זינק ב-135% והסתכם בכ-3.6 מיליון ש"ח

יוגב שריד, מנכ"ל שיח: "שוק הקנאביס העולמי נמצא בנקודת מפנה משמעותית ושיח תדע להשתמש בפלטפורמה הציבורית וההון הנלווה לה יחד עם הניסיון שרכשה מאז הקמתה לפני כעשור, בכדי להגדיל את כושר הייצור ולכבוש נתחי שוק נוספים"


חברת שיח שריד, העוסקת משנת 2008 בקנאביס רפואי מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019.


יוגב שריד, מנכ"ל שיח: "אנו גאים לדווח על תוצאות טובות לרבעון הראשון של שנת 2019. במהלך הרבעון הצגנו גידול משמעותי בהכנסות וזינוק ברווחיות הגולמית – תוצר ישיר של פעילותינו הענפה בשוק הקנאביס בישראל הכוללת מתן שירות למעל ל-5,000 מטופלים מדי חודש. רפורמת היק"ר נמצאת בעיצומה ושיח מוכרת כיום את מוצריה במסגרת האסדרה הישנה וכן מקיימת פיילוט של האסדרה החדשה.


"אנו שואבים עידוד מההתפתחויות הרגולטוריות בישראל ומיישום האסדרה החדשה בתחום וצופים כי שיח תמשיך לצמוח בקצב מהיר. יתר על כן, אנו מאמינים כי שוק הקנאביס העולמי נמצא בנקודת מפנה משמעותית ושיח תדע להשתמש בפלטפורמה הציבורית וההון הנלווה לה , יחד עם הניסיון שרכשה מאז הקמתה לפני כעשור, בכדי להמשיך ולהגדיל את כושר הייצור ולכבוש נתחי שוק נוספים."


ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכמו בכ-5.9 מיליון ש"ח, גידול של 40% בהשוואה להכנסות של כ- 4.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם בכ-3.6 מיליון ש"ח (61.3% מההכנסות), זינוק של 135.4% בהשוואה לכ-1.5 מיליון ש"ח (36.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם בכ-1.8 מיליון ש"ח, צמיחה של 136.3% בהשוואה לרווח תפעולי של כ-0.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם בכ-1.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של כ-1.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הנקי נובע מהכנסות מימון בהיקף של 1.3 מיליון ש"ח הקשורות לשערוך חברת Valley בניו יורק שבוצעה ברבעון הראשון של שנת 2018.


תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם בכ-1.2 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים של כ-1.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

אודות שיח שריד
שיח שריד הינה חברה בבעלות משפחתית העוסקת משנת 2008 בקנאביס רפואי. החברה מספקת את תוצרי הקנאביס הרפואי שהיא מגדלת ל-3 מתוך 4 מותגי הקנאביס הרפואי הנמכרים כיום בבתי המרקחת בישראל. לשיח ידע וניסיון רב באשר לשימוש בפרוטוקולים ייחודיים לעיבוד, ייבוש ויישון קנאביס רפואי המשמשים אותה לצורך קבלת תוצרים אחידים ואיכותיים. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם וקיימת לה יכולת התרחבות לשטח של כ-20 דונמים נוספים.


שיח וחברות הקשורות אליה משתמשות בידע הרב שנצבר אצלן לשם ביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.


שיח פועלת לגידול ופיתוח גנטיקה של צמח הקנאביס המותאמות להתוויות רפואיות של משרד הבריאות, ייצור תפרחות קנאביס למטופלים, מיצוי שמנים וייצור מוצרים סופיים מצמח הקנאביס.


שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001. כמו כן, שיח הינה החברה היחידה המגדלת ומספקת קנאביס רפואי כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף זריצקי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il