TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות גל השריפות


פרופ יוסי חייק, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כוויות בשיבא וחבר האיגוד לכירורגיה פלסטית
האיגוד הישראלי לכוויות מתריע: "מדינת ישראל לא ערוכה להתמודדות עם אירוע כוויות רב נפגעים. התחום סובל ממחסור חמור במיטות לטיפול נמרץ בכוויות ואין לנו אפילו מיטה אחת ייעודית לילדים"

האיגוד הישראלי לכוויות, המהווה חלק מתוך האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית, מתריע הערב (מוצ"ש 25.5.2019) מפני חוסר המוכנות של מדינת ישראל להתמודדות עם אירוע כוויות רב נפגעים. בעקבות גל השריפות הנוכחי מזהירים רופאי האיגוד המתמודדים עם טיפול בנפגעי כוויות על בסיס יומי, כי המחסור בתקציבים ובמרכזי כוויות לא יאפשר טיפול מציל חיים במקרה של אסון עם נפגעים רבים במקביל.


משרד הבריאות הציג את כוונתו להקים ארבעה מרכזי כוויות ארציים הכוללים מיטות טיפול נמרץ ייעודיות לטיפול בכוויות כבר בשנת 2012 בעקבות אסון השריפה בכרמל, אך מאז הוקם רק מרכז כוויות אחד. באיגוד מדגישים כי מדובר בצורך לאומי וחיוני שמטרתו להעניק טיפול מודרני ומציל חיים תוך צמצום הסבל לנפגעי הכוויות.


ד"ר ירון שהם, יו"ר האיגוד הישראלי לכוויות ומנהל יחידת הכוויות בסורוקה אמר כי: "מדינת ישראל לא ערוכה להתמודדות עם אירוע כוויות רב נפגעים, מצבנו היום לוקה במחסור חמור בתשתיות ובתקציבים. אין לנו מערך גדול מספיק לטיפול בכוויות שיכול להתמודד עם תרחיש של קליטה וטיפול בנפגעי כוויות רבים במקביל. עיקר הקושי הוא במספרן המדאיג והנמוך מאוד של מיטות טיפול נמרץ בכוויות במדינת ישראל.


עובדה זו אף פוגעת קשות באיכות הטיפול הרפואי בנפגעי כוויות מורכבים באופן יומיומי ולא רק בזמן חרום. המצב חמור ומטריד במיוחד לגבי ילדים, היות ובמדינת ישראל כיום אין אפילו מיטה אחת ייעודית לטיפול נמרץ בכוויות בקרב ילדים. אנחנו מתריעים היום כי אם חלילה בעקבות גל השריפות הנוכחי, או אירועים אחרים בעתיד, יתרחש אסון עם נפגעי כוויות רבים במקביל, לא נוכל לתת מענה רפואי הולם".


פרופ יוסי חייק, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כוויות בשיבא וחבר האיגוד לכירורגיה פלסטית הוסיף כי: "כוויות הן פגיעה מורכבת אשר יכולה להחמיר ולגרום לנזק בשלב החריף או הממושך. יש לטפל בנפגע באופן מיידי באמצעות צוות מיומן ובעל ניסיון תוך שימוש במיטות ייעודיות המאפשרות מתן טיפול נמרץ שמטרתו היא מניעת זיהומים וריפוי מהיר של הכוויה תוך שמירה על נוחות מרבית לנפגע".


ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הדגיש כי: "כבר בשנת 2012, בעקבות אסון השריפה בכרמל, הוציא משרד הבריאות חוזר מקיף, בו הוצגה הכוונה להקים ארבעה מרכזי כוויות ארציים הכוללים מיטות טיפול נמרץ ייעודיות לטיפול בכוויות. עד היום למרבה הצער בחלוף 7 שנים הוקם רק מרכז כוויות אחד במדינת ישראל. מדובר בצורך לאומי חיוני ממדרגה ראשונה".


האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.


כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטי: www.plasticsurgery.org.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il