TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוהד בן ישי, הפצוע הקשה ביותר במבצע צוק איתן


אוהד בן ישי
"כולנו עוברים תקופות קשות בחיים, הסוד הוא למצוא את מה שמחזק אותנו"

Makers for Heroes הוא שיאו של פרויקט 'ביחד פורצים גבולות' ביוזמת עמותת ריסטרט ובשיתוף מיזםTOM . אירוע השיא נערך מה-21 במאי ועד ה-23 במתחם Impactlabs שב WeWork Hazerem- במהלכו התכנסו למעלה מ-200 מתנדבים מומחים (מהנדסים, מתכנתים, מעצבים, פיזיוטרפיסטים, רופאים ועוד) שיחד בנו 19 מוצרים ושירותים ל-19 אתגרים יומיומיים של פצועים מצה״ל ומצבאות צרפת ואזרבייז׳ן.


בפרוייקט לקחו חלק החברות: Amdocs and AT&T Foundry ,Orbs, בנק הפועלים, Stratasys, אלביט, Wind, רפא"ל, זינגר, התעשיה האווירית, קונטרופ טכנולוגיות מדוייקות בע"מ והוועד הפראלימפי.


בין המוצרים שפותחו באירוע: פתרון להרמת משקולות, פתרון שיאפשר מדידת נוזלים בכביסה ובבישול לעיוורים מבלי הצורך להיעזר באחרים, מוצר שיאפשר לטייל עם הכלב, פתרון והתאמה של זוג אופניים אשר יאפשרו לו עצמאות ושליטה בטוחה בזמן רכיבה של קילומטרים רבים, כסא לאולימפיאדת טוקיו 2020 עבור ספורטאי פראלימפי, פתרון שיאפשר לנגן ללא כאבים ועוד.


אוהד בן ישי, הפצוע בקשה ביותר במבצע צוק איתן: "שלום, קוראים לי אוהד בן ישי, נפצעתי בראש בצוק איתן. קשה לי לדבר אבל אני מבין הכל. כולנו עוברים תקופות קשות בחיים, הסוד הוא למצוא את מה שמחזק אותנו "


ניב עפרון, מנכ"ל Restart: זאת הפעם השנייה שאני עומד פה בתור מארגן והמוציא לפועל של האירוע המטורף הזה- מייקרס פור הירוס. למי שלא מכיר, לפני שלוש שנים הגעתי לפרויקט הזה בתור חייל פצוע בעצמי. במהלך מבצע "צוק איתן" בשנת 2014 נפצעתי מירי. קיבלתי כדור אחד ביד וכדור שני בחזה. לצערי הרב,


בנוסף לכל זה, במהלך אותו מבצע איבדתי שלושה מחבריי לצוות: מתן גוטליב, עומר חי וגיא אלגרנטי. בשנת 2016, נחשפתי לפרויקט הזה- מייקרס פור הירוס. בפגישה הראשונה עם הצוות, שאלו אותי מה אני רוצה לעשות ומבלי לחשוב יותר מדי, ובגלל המוד הקרבי שעוד הייתי בו, ביקשתי לעשות מתח. וככה, אחרי יום אחד בלבד, עליתי את העליית מתח הראשונה שלי מאז הפציעה. החוויה הזאת הראתה לי שלמרות שחשבתי שיש המון דברים שאני לא אוכל לעולם לעשות, אם ארצה מספיק אין באמת גבול. וזה מה שאנחנו עושים במייקרס פור הירוס. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה, ובכוח של הקהילה, כדי לעזור לפצועי צבא להגשים את מה שהם חולמים לעשות. היום אנחנו מסיימים שלושה ימים של יצירה. כל האירוע הזה נועד להעלות את המודעות לאתגרים של פצועי צבא. יש לכולנו עוד דרך ארוכה, והאירוע הזה רק מחזק אותם להמשיך לעבור את תהליך השיקום הזה. הצלחנו להגיע ל-200 מתנדבים, 19 פרויקטים ב-3 ימים. והיד עוד נטויה.."


את היוזמה מובילה עמותת RESTARTבהובלת ניב עפרון שנפצע במבצע ״צוק איתן״, המסייעת לפצועי צה״ל לצאת ממעגל הפציעה לעולם של עשייה באמצעות חשיפה לטכנולוגיה ויזמות ובשיתוף עם מיזם TOM (Tikkun Olam Makers) שהוקם על ידי "מכון ראות" בהובלת גידי גרינשטיין פועל בלמעלה מ40 ערים בעולם ורואה את ייעודו בפיתוח והפצה תוך כדי הוזלה משמעותית של עזרים ומכשירים למיליוני אנשים עם מוגבלות ברחבי העולם. הפעילות החלה לאחר מבצע "צוק איתן" ע"י פצועי צה"ל ומתנדבים מהעולם העסקי, כשמטרתם המשותפת היא לשפר את חייהם של הפצועים ע"י הידע, הניסיון והקשרים העסקיים של היזמים ואנשי העסקים. אחרי שיקום ארוך הן פיזי והן נפשי פצועי צה"ל מוצאים עצמם מתקשים לחזור למסלול החיים ולהמשיך הלאה ומייסדי RESTART מאמינים, שבעזרת שילוב בעשייה חיובית וחיבור לקהילה חמה ניתן יחד לחשב מסלול מחדש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il