TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מג'יק מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2019


גיא ברנשטיין, מנכל מגיק
החברה דיווחה השבוע על השלמת רכישת חברת התוכנה האמריקאית PowWow SmartUX™ ובכך מעצימה את טווח יכולותיה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית לחברות וארגונים

מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), המפתחת ומספקת פתרונות לפיתוח יישומים ולאינטגרציה עסקית, ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2019.


ההכנסות ברבעון הראשון עלו ב-3% לכ-71.8 מיליון דולר, לעומת כ-69.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון הראשון עלה ב-11% לכ-8.4 מיליון דולר, לעומת כ-7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון עלה ב-4% לכ-10.1 מיליון דולר, לעומת כ-9.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) של החברה ברבעון הראשון עלה ב-17% לכ– 5.4 מיליון דולק (או 0.11 דולר למניה בדילול מלא), לעומת כ-4.6 מיליון דולר (או 0.10 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ב-8% לכ– 6.7 מיליון דולר (או 0.41 דולר למניה בדילול מלא), לעומת 6.2 מיליון דולר (או 0.14 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.


החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2019 עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ-10.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-7.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


נכון ל-31 במרץ 2019, סך המזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וארוך והשקעות בני"ע סחירים של החברה, נטו מהתחייבויות פיננסיות, עמד על כ-80.9 מיליון דולר.


החברה משאירה על כנה את התחזית לשנת 2019 כולה, וצופה כי ההכנסות השנתיות יסתכמו בטווח שבין 313 ל-319 מיליון דולר, המשקף שיעור צמיחה שנתי בטווח של 10%-12%.


גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "אנו שמחים לדווח על פתיחה חזקה לשנה, המשקפת כי התנופה המרשימה של החברה מהשנה שעברה נמשכת גם לשנת 2019. בהמשך לאסטרטגיה המוצלחת שלנו, מיצובנו בשוק ומאמצינו הבלתי פוסקים להעשיר את סל המוצרים אותו אנחנו מציעים בטכנולוגיות חדשות, עוצמתיות וחדשניות, אנחנו נרגשים לצרף לשורותינו את PowWow’s SmartUX™, פלטפורמה מובילה לפיתוח ב-Low-code (פיתוח אפליקציות בכתיבת קוד בהיקף מצומצם) המסייעת לארגונים להעביר תהליכים עסקיים לאפליקציות מובייל ולשדרג חווית משתמש.


קיימת סינרגיה משמעותית בין הטכנולוגיה והפרדיגמה של SmartUX™ ופתרונות ה-Low code שמג'יק מציעה כיום, כך שהשילוב בין השתיים יאפשר למגי'ק להציע ללקוחות פוטנציאליים וקיימים, מוצרים ושירותים מקיפים יותר אשר ייתנו מענה לביקוש הגדל של ארגונים לעבור לסביבת עבודה דיגיטלית. אנו צופים כי הפתיחה החזקה של השנה בצירוף המאמצים שאנו משקיעים בהעשרת סל המוצרים והשירותים שלנו, הן באמצעות גידול אורגני והן באמצעות רכישות, ישרתנו נאמנה את השאיפה שלנו לספק לקהל הלקוחות שלנו פתרונות לאופרציה מודרנית, יעילה ואפקטיבית".


הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה בע"מ (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) היא ספקית ומפתחת גלובלית של פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise, המאפשרים ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות שלהם. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.
למידע נוסף: www.magicsoftware.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il