TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Agile Israel 2019 אירוע ה- Agile וה- DevOps המרכזי של ישראל יתקיים ב- 21/5 ב- LAGO ראשל"צ בהובלת אנשים ומחשבים ו AgileSparks


יעל רבינוביץ צילם ניב קנטור
יניב קאלו, סמנכ״ל הטכנולוגיות של אפליקציית שירותי חניה, רכב ודרך פנגו: "העבודה בתצורת Lean-Agile לצד המעבר לענן והטמעת תהליכי DevOps , אפשרו לנו לצמצם סיכונים ביוזמות חדשות, לנוע מהר יותר ולהיענות לדרישות הלקוחות מהר יותר"

יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'יילספאקרס: "הגישה האג'ילית מאפשרת להגיב בצורה גמישה ומהירה לשינויים בדרישות, ונשענת על ההנחה כי בעולם העסקי במתכונתו הנוכחית והעתידית, המהיר אוכל את האיטי ולא הגדול את הקטן"

בעולם עסקי דינאמי ודיגיטלי, המתאפיין בקצב שינויים מהיר ומשבש ובמוטיבציית שיא להביא ללקוח ערך "כאן ועכשיו", כובשות מתודולוגיות ה Agile-וה-DevOps את הבכורה בארגונים בכל הרמות: סטארט אפים וארגוני אנטרפרייז כאחד, ככלי אפקטיבי לשיפור יכולות והשגת יעדים עסקיים.


בכנס Agile Israelשיתקיים זו השנה ה-12 בהובלת קבוצת אנשים ומחשבים ואג'יילספארקס, ישתתפו מאות מקצוענים בתחום, לאירוע שיחבר לראשונה את שלושת קודקודי המשולש: Agile, DevOps ו- Lean Startup. שילוב של שלושת הגישות נועד לייצר הרחבה ושיפור ביכולות של הארגון, ומאפשר לו אספקה מתמשכת של ערך ללקוחות ולצרכנים. שילוב זה מודד את עצמו כל הזמן, על מנת להגביר ולדייק את המוצר לצרכים של הלקוח. בבסיס כל הגישות עומד העיקרון של יצירת ערך ע"י צוותים מוכווני לקוח שעובדים במקטעים קטנים וחותרים למגע ישיר עם הלקוח.


לדברי ארז טאצ'ר, מנכ"ל אג'יילספארקס,"הכנס השנתי מאגד את מיטב המוחות הפועלים בזירת האג'ייל, ומשלב חשיפת מחקרי מקרה מעוררי השראה ( Case Studies ) של ארגונים בינלאומיים שנרתמו לתהליך. המפגשים המקצועיים והפאנלים נועדו להעניק לחברות ארגז כלים להיערכות מקצועית וניהולית מיטבית לתחרות בשוק תחרותי, ולהגיב במהירות בהתאם לדרישות שוק משתנות. אג'ייל ספארקס פועלת מישראל, הודו וארה"ב, ומבצעת פרויקטים בפריסה גלובאלית, לרבות באירופה ובאוסטרליה.


אנחנו רואים מגמה ברורה לפיה אם בעבר שימשו גישות האג'ייל את חברות ההזנק בשלבים המוקדמים לפעילותן, הרי שבשנים האחרונות ניכרת צמיחה משמעותית באימוץ כלים אג'ילים בקרב ארגונים בכל הרמות, לרבות בארגונים גדולים כמו בנקים, חברות ביטוח וארגונים רגולטוריים", הוא מפרט. מבין הדוברים בכנס השנה, נציגים של החברות WEWORK, Jolt, JFrog, Intel, Red Hat, Outbrain, LIVEPERSON ועוד רבות נוספות.


"האג'ייל הוא כלי שמאפשר לזוז מהר, קדימה ובכיוון הנכון", אומרת יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'יילספאקרס, "הגישה האג'ילית מאפשרת להגיב בצורה גמישה ומהירה לשינויים בדרישות, ונשענת על ההנחה כי בעולם העסקי במתכונתו הנוכחית והעתידית, המהיר אוכל את האיטי ולא הגדול את הקטן", היא מסכמת.


Case Study: המקרה של חברת Pango
"המעבר שלנו לעבודה במתודולוגיית פיתוח אג'ייל, לצד המעבר לענן, הביא לשינוי גדול. כעת אנו עומדים באתגרי החברה בצורה טובה הרבה יותר", כך אמר יניב קאלו, סמנכ״ל הטכנולוגיות של אפליקציית שירותי חניה, רכב ודרך – פנגו.


Pango, אמר קאלו, שהוקמה ב-2007, החלה את דרכה כאופן לתשלום חניה בכחול-לבן, במענה קולי ובמסרון, עוד בטרם השקת האפליקציות. כיום, ציין, "רוב תשלומי החניות ברחבי הארץ מתבצעים באמצעותנו, לחברה יותר מ-2 מיליון לקוחות משלמים". לדבריו, "אנו נותנים מגוון שירותים בשלושה עולמות: חניה, רכב, ודרך. בעולם החניה, אנו מספקים שירות תשלום בחניונים, עם קיצור זמנים ותהליכים; שירות Simple, שמקל על ההתעסקות היומיומית בענייני חניה וחוסך זמן יקר וכסף, ומגן מפני דו"חות באמצעות שירות סיום חניה אוטומטי או בתזכורת לסיום והארכת חניה". בעולם הרכב, הוסיף, "יש לנו שירות פנגו עד הבית, הכולל שינוע המכונית לטסט וטיפול אחד בשנה. שירות חדש הוא לביטוח רכב, שירות לתיקון תקרים, ושטיפות רכבים. בעולם הדרך, יש לנו חבילות חילוץ ושירות לתשלום כבישי אגרה".


פנגו מונה כ- 60 עובדים, רובם אנשי טכנולוגיה. "בשל המעבר לאג'ייל שיפרנו את ביצועי פיתוח המוצר פי 3 עד 5. אנו מפתחים מהר יותר ומייצרים ערך רב יותר ללקוחות בזמן נתון", אמר, "גם איכות הקוד טובה יותר ובעזרת שינויי תהליך ואוטומציה, אנו עורכים בדיקות בשליש מהזמן לעומת העבר. בנוסף, העברנו בקיץ האחרון את רוב פעילות הפיתוח והייצור לענן של AWS. יש לנו גם חוות שרתים פרטית, ואנו עובדים בסביבה היברידית. בשל המעבר לענן שיפרנו את ביצועי מערכות ה-IT שלנו ב-50%."


לפני שנה וחצי, אמר, "התחלנו פרויקט הטמעת אג'ייל בעזרת גילי אהרוני, יועץ מאג'יילספרקס. עד אז עבדנו בתצורת מפל מים. רצינו לשפר את הגמישות שלנו בעבודה, לצמצם את ה-TTM, זמן הגעה לשוק, להגדיל את התפוקתיות והיעילות שלנו ובעיקר - רצינו לתת יותר ערך ללקוחות". לדברי קאלו, "יחד עם אג'יילספרקס מיפינו את הנושאים שרצינו להשתפר ובחרנו את פרקטיקות האג'ייל המתאימות לנו.


כיום אנו עובדים בתהליכי Scrum, Lean ו-DevOps, במסגרת SAFe –Scaled Agile Framework . אנו עובדים בספרינטים קצרים של שבועיים וכדי לספק חיזוי קדימה להנהלה ולארגון, מדי חודשיים אנו מבצעים תכנון לחודשיים הבאים. בעזרת תהליכי הבקרה האמפיריים הללו, הכוללים אירועים חוזרים של יצירת שקיפות, בחינה והתאמה תהליכית, כל הצוותים עובדים יחדיו כדי לייצר תכנית פעולה ופועלים באופן שוטף לזהות את התלויות ביניהם - והאם תכנית הספרינט מתקדמת כמתוכנן". כך, ציין, "אנו מספקים ערך מהיר לארגון וללקוחות, לא עוד פרויקטים של חצי שנה-שנה בשיטת 'מפל מים' בסיכון גבוה - אלא שחרור מהיר של ערך ללקוח לקבלת משוב מהיר, וידוא האם אנו בכיוון הנכון. אנו משחררים לפחות 7 חבילות פיתוחי תוכנה בכל ספרינט. כך אנו משיגים שיפור מתמשך, של תהליכים - וגם של המוצר".


"השינוי הגדול שחל בצוותים ובחברה בכלל", ציין קאלו, "הוא תודעתי: הארגון חושב כיום Lean-Agile ו-DevOps ועובד בשיתופי פעולה עמוקים יותר. צוותי המפתחים כיום קטנים וממוקדים יותר, רב תחומיים (קרוס-פונקציונליים) וכוללים בתוכם אנשי QA. כך צוות יכול לפתח מוצר או תוכנה חדשה באופן מלא ובלא תלות בגורמים חיצוניים. זה מאוד חשוב, כי זה מאפשר לספק תוצרים עובדים ויציבים מהר יותר. בכל רגע נתון, חברי הצוות המגיעים מתחומי טכנולוגיה ומוצר שונים, עובדים יחדיו על המשימה החשובה ביותר. כך, תהליך שיתוף הידע והשיפור התהליכי נעשים בצורה מובנית וטבעית. כל צוות אחראי על כל התהליך, החל מהפיתוח, עבור בבדיקות וכלה בייצור. זהו שינוי מהותי".


"זיהינו גם", הוסיף קאלו, "שאנו זקוקים לשינוי בתהליכי העבודה של כלל בעלי העניין בחברה ושמחויבות הנהלת החברה הינה קריטית להצלחת ההטמעה. גם הם עברו סדנאות והדרכות וקיבלו על עצמם לאמץ חשיבת Lean, לתמוך באופן העבודה החדש ולעבוד מתוך מעורבות ושיתוף פעולה עם המוצר והפיתוח. כיום, הארגון כולו פועל באופן אג'ילי סביב פיתוח המוצר".


"העבודה בתצורת Lean-Agile לצד המעבר לענן והטמעת תהלכי DevOps , אפשרו לנו לצמצם סיכונים ביוזמות חדשות, לעבוד בצורה הדוקה יותר, לנוע מהר יותר ולהיענות לדרישות הלקוחות מהר יותר", סיכם סמנכ״ל הטכנולוגיות של פנגו.

https://www.agileisrael.co/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il