TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיידנס משיקה את Tensilica Vision Q7 המכפילה את ביצועי ה-AI


קיידנס
קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מרחיבה את ההיצע המתקדם של משפחת המוצרים הפופולרית שלה, Tensilica® Vision DSP עם הצגתו של ה-Tensilica Vision Q7 DSP המספק עד 1.82 טרה פעולות חישוב לשנייה (TOPS)

על מנת להתמודד עם דרישות המחשוב ההולכות וגדלות של יישומים בתחום הבינה המלאכותית והראייה, מספק ה-Vision Q7 DSP מהדור השישי עד פי שניים ביצועים של בינה מלאכותית ו-floating-point באותו שטח בהשוואה לדור הקודם. ה-Vision Q7 DSP מותאם במיוחד ללוקליזציה ומיפוי בו זמנית (SLAM), טכניקה שכיחה בתחום הרובוטיקה, הרחפנים, יישומי המובייל והרכב, אשר נועדה לבנות או לעדכן באופן אוטומטי מפות של סביבות לא ידועות, כמו גם בשוק ה-AR/VR לצורך מעקב תנועה inside-out.

הביקוש הגדל והולך לחיישני תמונה ביישומי מחשוב קצה (edge) מניע צמיחה בשוק יישומי הראייה "המוטמעת" (embedded). השימושים ביישומים אלה בשווקים היום מצריכים תמהיל הן של פעולות ראייה ממוחשבת והן של פעולות AI (בינה מלאכותית), ואילו מערכות על גבי שבב (SoCs) של מחשוב קצה מצריכות פתרונות AI וראייה עם רמות גבוהות מאוד של גמישות וביצועים ועם הספק נמוך.


בנוסף, יישומי קצה הכוללים מצלמת הדמיה מצריכים DSP שמסוגל לבצע עיבוד לפני (pre) ואחרי (post) כל משימת AI. במהלך הביצוע של לוקליזציה ומיפוי בו זמנית, ה-edge SoCs זקוקות גם למנוע התרת עומסי מחשוב כדי להגדיל את הביצועים, להקטין את ההשהיות ולהנמיך עוד יותר את ההספק עבור התקנים מבוססי סוללה. כיוון שה-SLAM (סימולציה, לוקליזציה ומיפוי) משתמש באריתמטיקה של floating-point ו fixed-point כדי להשיג את הדיוק הנדרש, כל DSP ראייה המשמש ל-SLAM חייב לספק את הביצועים הגבוהים ביותר עבור שני סוגי הנתונים.

ל-Vision Q7 DSP יש דרישות הספק נמוכות ושיפורים במערך הפקודות ובארכיטקטורה. לפיכך, הוא מתאים במיוחד לדרישות של עיבוד AI וראייה ממוחשבת אפילו במחשוב הקצה התובעני ביותר. היישומים עבור AI, באשר הם, מגוונים במיוחד והולכים ומתרבים במהירות ויש בהם רעב עצום לביצועי מחשוב. אחד האתגרים הגדולים הוא להשיג את השילוב של רמות הביצועים הרצויות תמורת עלות סבירה וצריכת הספק נמוכה, במיוחד כיוון שיש יותר ויותר שימוש ביישומי ראייה בהתקנים זולים ומבוססי סוללה, כך לדברי ג'ף בייר, מייסד Embedded Vision Alliance. "אני משבח את קיידנס על המחויבות שלה להתמודד עם האתגר באמצעות פיתוח שורה של מנועי עיבוד המיועדים במיוחד לצרכים של יישומי AI ויזואליים."

"עבור מחשוב קצה בשוקי היעד שלנו, העברת עומסי מחשוב של יישומי ראייה אל DSP מאוד גמיש, עתיר ביצועים עם דרישות הספק נמוכות, הוא צורך הכרחי" מציין לזר לואי, מנהל בכיר בחטיבת ניהול ושיווק מוצר עבור Tensilica IP בקיידנס. "לקיידנס יש היסטוריה ארוכה ומוצלחת עם שישה דורות של Vision DSPs והדור החדש, Vision Q7 DSP , תוכנן במיוחד להתמודד עם הצרכים של הלקוחות שמשתמשים באלגוריתמי AI וראייה מורכבים, לרבות לוקליזציה ומיפוי בו זמנית (SLAM) לצורך תפיסה."

Systems Cadence Design (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית. http://www.cadence.com/il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il