TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החברה הכלכלית לחיפה חילקה מענקים בגובה של מעל חצי מיליון ₪ לחברות הזנק הפועלות בעיר


מענק לפאסט-אפס - צילום מיכה בריקמן
הזוכות נבחרו לאחר השתתפות בהליך קול קורא ראשון מסוגו, במסגרתו התאפשר ליזמי היי-טק הפועלים בחיפה להגיש בקשה לקבלת תמיכה כספית עירונית לטובת מחקר ופיתוח

חברה המספקת פתרונות דיגיטציה לתחום השילוח הימי, חברה המפתחת מכשור רפואי חדשני לטיפול בפגיעות בבית החזה והבטן והאקסלרטור היחיד בישראל לקידום טכנולוגיות ימיות יקבלו מענק עירוני של 175 אלף ₪ כל אחת ממנהלת החדשנות בחברה הכלכלית לחיפה.

הזוכות נבחרו לאחר השתתפות בהליך קול קורא ראשון מסוגו, במסגרתו התאפשר ליזמי היי-טק הפועלים בחיפה להגיש בקשה לקבלת תמיכה כספית עירונית לטובת מחקר ופיתוח.

בקרוב תוביל מנהלת החדשנות חיפה קול קורא נוסף באמצעותו תשקיע בעוד חברות חיפאיות.

שלוש חברות סטארט-אפ הממוקמות בחיפה זכו במענק עירוני של 175 אלף ₪ כל אחת ממנהלת החדשנות בחברה הכלכלית לחיפה. המענק ישמש כל אחת מהחברות לטובת פעילות בתחום המחקר והפיתוח. את המענק יקבלו "Fast Apps" הממוקמת במתחם ריג'וס במת"ם ומספקת פתרונות עבור דיגיטציה של תחום השילוח הבינלאומי; "ויגור טכנולוגיות רפואיות" הממוקמת בצ'ק פוסט ומפתחת מכשור רפואי לטיפול בטראומות של בית החזה והבטן ונבחרה ב-2016 כסטארט-אפ המבטיח בישראל בתחרות של iNNOVEX, Google ו-OurCrowd ו"theDOCK", האקסלרטור הראשון בישראל שמתמחה בתחום הנמל החכם והספנות החכמה שממוקם בעיר התחתית.

את המענק העירוני קיבלו נציגי החברות בטקס שהתקיים במטה החברה הכלכלית לחיפה מידי סגן ראש עיריית חיפה ויו"ר החברה הכלכלית, דוד עציוני; מנכ"ל החברה, אור שחף ומנהל החדשנות בחברה, מוטי מאיר. את המענקים קיבלו אדם ירון, מייסד ומנכ"ל "Fast Apps", אירינה קבונובסקי, מנכ"ל "ויגור טכנולוגיות רפואיות" וניר גרצמן וחנן כרמלי, מייסדי "theDOCK".

מנהלת החדשנות בחברה הכלכלית לחיפה מהווה גוף עירוני מרכז לתמיכה ביזמות מקומית ובחברות סטארט-אפ באמצעות השקעות עירוניות. בסוף 2018 פרסמה המנהלת "קול קורא" המיועד ליזמים וחברות סטארט-אפ הממוקמות בחיפה, להם ניתנה אפשרות חסרת תקדים להגיש לראשונה בקשות לקבלת תמיכה כספית עירונית. הקול הקורא היווה חלק מפעילות מנהלת החדשנות שהוקמה בחברה הכלכלית זמן קצר לפני פרסומו, ושמטרתה לעודד צמיחה כלכלית בעיר ולייצר מקומות עבודה איכותיים בתחומה, באמצעות השקעות שיופנו לפעילות המחקר והפיתוח של החברות.

לקול הקורא הגישו בקשות להשקעה חברות הממוקמות בחיפה ופועלות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, הציוד הרפואי, הבניה והתשתיות, העיר החכמה והטכנולוגיות הימיות החדשניות. הקול הקורא חולק לשני מסלולים. הראשון יועד לסטארט-אפים שמקום מושבם בעיר או שרוצות להעתיק את מושבם לחיפה, והמסלול השני יועד לאקסלרטורים וחממות טכנולוגיות שממוקמות בעיר ומספקות שירותים והשקעות בחברות סטארט-אפ חיפאיות המתפתחות אצלם.

דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה ויו"ר החברה הכלכלית: "קידום יזמות חדשנית בחיפה היא מטרה ראשונה במעלה של החברה הכלכלית. הקמתה של מנהלת החדשנות שאחראית על השקעות עירוניות בחברות סטארט-אפ שבחרו בעיר חיפה כמקום מושבן היא צעד חשוב בדרך לביסוס מעמדה של חיפה כמרכז היי-טק מוביל וליצירת מקומות עבודה איכותיים בתור העיר".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "מנהלת החדשנות בחברה הכלכלית היא דגם ייחודי שבו עיר מביעה אמון בצמיחה של חברות טכנולוגיות שמפתחות מוצרים שישפרו את חיינו. השקעת מנהלת החדשנות בחברות סטארט-אפ הנה צעד שמצטרף לשורת צעדים שכבר נעשו, במסגרתן מושקעים 2.5 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות באקסלרטור DRIVE בטכניון ומיליון דולר נוספים בקרןCarmel Innovations 2 באוניברסיטת חיפה".

מוטי מאיר, מנהל מנהלת החדשנות בחברה הכלכלית לחיפה: "בשנה האחרונה הובלנו תהליך ראשון מסוגו כדי למסד השקעה עירונית במיזמים טכנולוגיים. בליווי של וועדה מקצועית שייעצה לנו לאורך הדרך, אני מאמין כי המיזמים הראשונים שנבחרו לקבל את המענק יפיקו ממנו את המיטב וגם העיר חיפה תצא נשכרת מכך. בקרוב תצא מנהלת החדשנות להליך נוסף של קול קורא ותשקיע בחברות חיפאיות נוספות".

הרחבה על הזוכים במענק העירוני:

Fast Apps - FAST היא חברת תוכנה כשירות (SaaS) המספקת פתרונות white-label עבור דיגיטציה של תחום השילוח הבינלאומי ומיועדת למשלחים וחברות לוגיסטיקה. FAST מספקת פתרונות חדשניים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום ההובלה והשילוח אשר מעוניינים ליצור חוויה דיגיטלית ולהציע שירותים מקוונים ללקוחותיהם. עם FAST, כל חברת הובלה ושילוח יכולה ליצור מותג דיגיטלי בקלות תוך מספר ימים ולספק שירותים מקוונים ללקוחות עבור הצעות מחיר מקוונות, ניהול תעריפים, הזמנות מקוונות ומעקב אחר משלוחים באוויר בים וביבשה.

ויגור טכנולוגיות רפואיות (Vigor Medical Technologies) –חברת הזנק חיפאית, אשר מפתחת מוצר רפואי חדשני לניקוז בית החזה והבטן לאחר טראומות חזה וניתוחים. יש בעולם יותר מ–4 מיליון טראומות חזה מדי שנה, הנגרמות בעיקר כתוצאה מתאונות דרכים, נפילות, דקירות וירי. המוצר, C-LANT, מתאים לטיפול בכל סוגי טראומות בית החזה, מוכנס לגוף תוך מספר שניות, מקבע את עצמו באופן הרמטי לדופן בית החזה או הבטן ומאפשר החלפת נקזים קלה, במידת הצורך. המוצר קל מאוד לשימוש של רופאים, חובשים צבאיים ופרמדיקים בשטח ובבתי החולים.


החברה סיימה בהצלחה ניסויים באוניברסיטה העברית בירושלים בשיתוף פעולה עם מופ"ת (משרד הביטחון) ובמרכז הרפואי זיו ועובדת כיום על המוצר הסופי, אשר תחילת שיווקו מתוכננת ב–2020 לאחר קבלת אישורי מכירות נדרשים. החברה הוקמה ומנוהלת ע"י יזמים מנוסים מחיפה ומארה"ב. הישגיה של ויגור מדיקל זכו להכרה רחבה בעולם כולל זכייה בפרסי החדשנות בארץ (כנס ICI, כנס INNOVEX) ובחו"ל. ויגור סיימה בהצלחה תוכנית הזנק של בוגרי הטכניון (T-FACTOR), אקסלרטור MASSCHALLENGE (בוסטון, ארה"ב) וקיבלה מימון מרשות לחדשנות ומשקיעים פרטיים.

theDock - פעילה מאז תחילת 2017 בהנגשת חדשנות טכנולוגית לתחומי הנמלים, ספנות ולוגיסטיקה ימית. פעילות זו מתבססת על שלושה סוגי בעלי עניין: חברות הזנק שעונות על צרכים ואתגרים בתחום; חברות בינלאומיות מתחומי הספנות, לוגיסטיקה והנמלים שמעוניינות בחדשנות טכנולוגית כאמצעי בידול לעומת מתחרים שלהם; משקיעים אסטרטגיים ופיננסיים שזיהו את ההזדמנות הפיננסית להשקעה בטכנולוגיות העונות על צרכים של הסקטור.


במהלך השנתיים וחצי האחרונות מיתגה theDOCK את עצמה כמובילה עולמית בתחום החדשנות הטכנולוגית למגזר בו היא פועלת. החברה מעוניינת להקים פעילויות נוספות בחיפה (מקום מושבה מאז היווסדה) כדי למתג את העיר על נתוניה הטבעיים, למובילה עולמית בתחום לצד מטרופולינים בינלאומיים כגון רוטרדאם, סינגפור ועוד. פעילותיה ישמשו כזרז למינוף הנכסים של העיר - מוסדות אקדמיים, עיר תחתית תוססת, נמל פעיל, גישה נוחה לתחבורה ציבורית עירונית וארצית, אשכול פעילויות לוגיסטי סביב הנמל, מוסדות מחקר ועוד, למטרת עידוד יזמות יצירתית מול צרכי הסקטור. תחום הספנות, הנמלים והלוגיסטיקה הימית הינו תחום בו חיפה יכולה לטעון לבידול "מובנה" אל מול כל סביבת יזמות אחרת בישראל. ערים אחרות כמו תל אביב, באר שבע, ירושלים ועוד עשירות בתעשיות עתירות ידע, תשתיות וגישה להון שמתחרות על משיכת היזמים שמניעים את ה״סטארט-אפ ניישן״ קדימה. סביב נושא זה ניתן לבנות ״מרכז כובד״ לאומי ובינלאומי שלא יהיה ניתן לשכפול על ידי סביבות חדשנות אחרות במדינה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il