TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מימוש משמעותי לאספן גרופ בהולנד


אספן גרופ
מוכרת מרכז לוגיסטי בהולנד המושכר ל"טימברלנד" תמורת כ-203 מיליון שקל
עם השלמת העיסקה צפויה אספן גרופ לרשום רווח (לפני מס והוצאות נלוות) בסך של כ-25 מיליון שקל, ותזרים חופשי (לפני מס והוצאות נלוות) של כ-100 מיליון שקל

מימוש משמעותי לאספן גרופ בהולנד. החברה הודיעה כי חתמה, באמצעות חברת-הבת Aspen Real Estate Investments BV , על הסכם למכירת מרכז לוגיסטי המושכר לחברה מקבוצת רשת האופנה הגלובלית "טימברלנד" בעיר אלמלו (Almelo) שבהולנד - תמורת כ-50.6 מיליון אירו (כ-203 מיליון שקל).

עם השלמת העסקה צפויה אספן גרופ לרשום רווח (לפני מס והוצאות נלוות) של כ-25 מיליון שקל (כ-6.3 מיליון אירו), ויוותר בידה תזרים חופשי (לפני מס והוצאות נלוות) בסך של כ-100 מיליון שקל (כ-24.6 מיליון אירו).
את העסקה ליווה עו"ד אמתי נווה ממשרד עו"ד גדעון פישר.

הנכס נרכש בשנת 2012 תמורת סכום של כ-25 מיליון אירו, ולאחרונה הושבח והורחב ע"י אספן גרופ עבור טימברלנד על חטיבת קרקע צמודה בעלות של כ-9.5 מיליון אירו. מדובר באחד מנכסי הלוגיסטיקה החדשניים באירופה, ונבנה בהתאם לתקן הבנייה הירוקה BREEAM, הכולל עמידה בתקני איכות הסביבה מחמירים והמחייב קיומם של אספקטים של מודעות לסביבה.

ברט קנוט, מנהל פעילות חו"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי של אספן גרופ: "המימוש מהווה עבורנו אבן דרך חשובה בהשלמת עסקת יזמות, לאחר ביצוע ההרחבה לטימברלנד והשבחת הנכס. רכשנו את הנכס עם תום בנייתו בשנת 2012, כאשר החברה זיהתה את תחום הלוגיסטיקה כתחום בעל פוטנציאל רב, המאפשר השגת תשואות אטרקטיביות על ההשקעה ביחס לנכסים מניבים מסוגים אחרים. אנו ממשיכים לזהות את הולנד כיעד משמעותי בפעילותה של אספן גרופ ונמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות במדינה".

אספן גרופ נמצאת בתנופת פעילות בהולנד, ומחזיקה לאחר המכירה ב-14 נכסים מניבים במדינה, בעיקר בתחום המשרדים, ופועלת לאיתור הזדמנויות להרחבת פורטפוליו הנכסים בהולנד.

אספן גרופ סיימה את שנת 2018 עם תוצאות שיא, המשקפות גידול של כ-33% בהכנסות השנתיות לכ-260 מיליון שקל, לצד צמיחה של כ-66% ברווח הנקי השנתי לכ-114 מיליון שקל.

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה, וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. נכון ליום 31 בדצמבר 2018 בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, בשטח כולל של כ- 366 אלף מ"ר, המושכרים לכ-270 שוכרים בתפוסה של כ-96%. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל, ויו"ר החברה הוא מר גיא פרג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il